• Sometimes bad things happen to good people


    "We all have our weaknesses. You're mine."

    _________________________________________________________________________________


    Het verhaal is geïnspireerd op de serie Revenge, al zal het niet compleet denken aan die serie, ik heb maar een paar elementen eruit die ik wil gaan gebruiken. Het gaat over een meisje, genaamd Ava King. Zij verhuist naar Brighton en daar komt ze naast ene Will Thompson te wonen. Haar reden om naar Brighton te gaan heeft vooral te maken met iets dat gebeurt is in haar leven. Wat dat is, hou ik nog voor mezelf. Will Thompson heeft ook een geheim en daar probeert ze achter te komen, ondertussen spoort ze de mensen op die haar leven verpest hebben.

    Net als in Revenge wil ik het nog een beetje mysterieus houden, waardoor ik niet teveel wil verklappen over het verloop van het verhaal. Als je benieuwd bent, neem een kijkje! Je maakt me er heel erg blij mee! Ik zou het fijn vinden als je ook feedback zou willen geven. :)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 14:19 ]


    It's about time that I came to start the party

    Deze story stond een poos op inactief, zodat ik een vooraadje kon schrijven. Ik denk dat het nu tijd is om weer de draad op te pakken met activeren.


    It's about time that I came to start the party