• Beneden zit een vrouw met een paniekaanval die schreeuwt dat ze dood wil. Nou is er een jaar geleden rond deze tijd iets soortgelijks hier thuis gebeurd. Alles komt nu terug, and it scares the shit out of me. Ik zit te trillen als een rietje, en net vroeg mijn moeder of ik even een washandje kwam brengen, en toen die vrouw mij zag begon ze weer keihard te schreeuwen en huilen dat ze haar dochter wil zien.
    Dus, please leid mijn gedachten af voordat ik zometeen in mijn tranen kan gaan zwemmen.

    Sorry als het verkeerd staat, ik wist niet waar ik moest neerzetten.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 15:26 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Sterkte meid
    Hoewel ik je verhaal niet helemaal begrijp...


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    O.o
    Er was zo'n topic ergens met allemaal grappige filmpjes op youtube enzo... Misschien dat dat helpt? En ga anders muziek luisteren, misschien leidt je dan ook je gedachten af...


    Deep inside, I've never felt alive

    Kijk een film of een serie of iets wat je een tijdje bezig kan houden; misschien dat dat werkt~


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    ik snap het niet helemaal, wie zat er dan te schreeuwen? naja
    sterkte! <3


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Februharry schreef:
    ik snap het niet helemaal, wie zat er dan te schreeuwen? naja
    sterkte! <3


    Dat is ook nog iets: ik weet dus alleen dat het de moeder is van een vriend van mijn broertje. Logisch, don't ya think?


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.