Undine schreef:
(...)
Misselijkheid kan voor meerdere dingen aangeduid worden. Maar prima, als je het zo wilt: ziekte, beroerdheid, onpasselijk, . . . Noem het maar op. Het gaat erom dat hij zich ellendig voelt. Ik had het even opgezocht hoe lang een kneuzing kan duren, soms wel weken, dus het ligt aan de plek als zowel de persoon en behandeling. Na een week zal hij zich wel iets beter horen te voelen.
Oh zo bedoelde je dat haha!
Ik heb niet gekeken naar kneuzingen, maar naar hoe lang het gemiddeld duurt voordat het ijlen stopt als de patiënt antibiotica krijgt, en dat was rond de drie dagen. Maar ik was even vergeten dat hij natuurlijk ook kneuzingen had van Juniper. Al zullen deze niet heel zwaar zijn, aangezien het maar voor enkele seconden was en Juniper vermoedelijk niet zo veel kracht zette als een man zou doen (vreemd genoeg zijn de meeste waarnemingen gebaseerd op de hoeveelheid kracht die een man uitoefent), dus laten we het in combinatie houden op ongeveer 1 week ja. Tegen die tijd zal hij wel weer kunnen praten ^^ Bedankt voor het meedenken!