• Hoi allemaal,

    Ik ben op zoek naar een leuke tv-serie, die ik op Popcorn Time kan kijken! ;)
    Ik weet, dat je daar geen Nederlandse series op kan kijken en ik ben ook niet op zoek naar films, maar ik noem even een paar titels op, die ik keek / heb gekeken, zodat jullie een idee hebben, wat ik leuk vindt.

    Ik hou echt heel erg van die typische drama / comedy-series voor vrouwen, iets in de categorie van Gooische Vrouwen, Voetbalvrouwen, Divorce, Doris, GTST, Celblok H, etc.
    Ook heb ik sommige jeugdseries gevolgd, zoals Spangas en Hoe Overleef Ik en soms kan ik ook van sciencefiction houden, zoals bij The Hunger Games, Divergent Series en The Maze Runner.
    Op MTV heb ik Engelstalige series, als Hollywood Heights, Catfish, Friendzone, The Ex And Why, Ex On The Beach en Plain Jane gevolgd.
    Ik ben op zoek naar een serie met Nederlandse ondertiteling, die vanaf seizoen 1 op Popcorn Time staat!
    Liever NIET alleen maar actie (zonder romantiek, of zonder duidelijk verhaal) of te overdreven comedy (ik erger me bijv. heel erg aan die comedy-series, waarbij hard gelach komt, na elke grap).

    Sorry, als ik te veeleisend overkom, maar ik hoop dat jullie suggesties voor me hebben!
    Ik hoor ze graag! (Y)

    Liefs! (H)


    Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3

    Thanks! Heb 90210 ook op m'n 'Must See List' gezet! ;)


    Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3

    Gisteren de Pilot van Devious Maids gekeken, geweldig begin! ;)


    Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3

    xStayPositive schreef:
    Gisteren de Pilot van Devious Maids gekeken, geweldig begin! ;)

    Ik moet zeggen dat ik eerst dacht dat het helemaal niks was, maar later ben ik echt in het verhaal gezogen. Like wow. Wat er allemaal gaat gebeuren. Kan niet wachten tot 't volgende seizoen hehe :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    xStayPositive schreef:
    Gisteren de Pilot van Devious Maids gekeken, geweldig begin! ;)

    Dan moet je dat einde eens zien ;p.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gossip Girl!


    Alleen maar tranen van geluk

    Haha, ik ben inmiddels bij aflevering 3 (seizoen 1) van Devious Maids & vind het nu al helemaal geweldig, ben benieuwd naar de rest van de serie, alleen op dit moment wil Devious Maids ff niet laden, dus dan maar ff andere series van m'n lijst uitproberen! ;)


    Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3

    Ja, Devious Maids is zeker verslavend!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben pas begonnen met Turn: Washington's Spies.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hahaha. Mijn smaak is het tegenovergestelde :'D
    Iig ik kijk Marvel's Agents of SHIELD, The Originals, Spartacus, Game of Thrones, Arrow, ben pas begonnen aan Vikings.
    Ik hou vooral van Actie, moord en dat soort dingen :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Square schreef:
    How I Met Your Mother, misschien? Ik denk dat je Pretty Little Liars ook wel leuk zou kunnen vinden.

    The 100 is al genoemd, maar dat wil ik nog eens extra aanraden. :9~


    Woops, ik wilde precies hetzelfde zeggen :P
    Ik ben zelf ook een groot fan van American Horror Story, maar ik denk niet dat dat helemaal is wat je zoekt :D