• Hoi allemaal,

    Ik ben op zoek naar een leuke tv-serie, die ik op Popcorn Time kan kijken! ;)
    Ik weet, dat je daar geen Nederlandse series op kan kijken en ik ben ook niet op zoek naar films, maar ik noem even een paar titels op, die ik keek / heb gekeken, zodat jullie een idee hebben, wat ik leuk vindt.

    Ik hou echt heel erg van die typische drama / comedy-series voor vrouwen, iets in de categorie van Gooische Vrouwen, Voetbalvrouwen, Divorce, Doris, GTST, Celblok H, etc.
    Ook heb ik sommige jeugdseries gevolgd, zoals Spangas en Hoe Overleef Ik en soms kan ik ook van sciencefiction houden, zoals bij The Hunger Games, Divergent Series en The Maze Runner.
    Op MTV heb ik Engelstalige series, als Hollywood Heights, Catfish, Friendzone, The Ex And Why, Ex On The Beach en Plain Jane gevolgd.
    Ik ben op zoek naar een serie met Nederlandse ondertiteling, die vanaf seizoen 1 op Popcorn Time staat!
    Liever NIET alleen maar actie (zonder romantiek, of zonder duidelijk verhaal) of te overdreven comedy (ik erger me bijv. heel erg aan die comedy-series, waarbij hard gelach komt, na elke grap).

    Sorry, als ik te veeleisend overkom, maar ik hoop dat jullie suggesties voor me hebben!
    Ik hoor ze graag! (Y)

    Liefs! (H)


    Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3

    Orange Is the New Black!


    Pretty is just a pretty word.

    The 100 : Gaat over een groep jeugdgevangenen die naar de aarde gestuurd worden om te kijken of het leefbaar is. Al snel vinden ze uit dat ze niet de enige zijn en gebeurd er van alles, vooral wel spannend. (met ondertitels)

    The Flash : Gaat over een jongen genaamd Barry Allen, in het dagelijks leven werkt hij voor de csi (of fbi). Wanneer hij geraakt wordt door een bliksem veranderd zijn hele leven. Hij kan ineens super snel rennen en besluit hiermee het 'kwaad' te bestrijden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mulleroni schreef:
    Orange Is the New Black!

    Dank je wel! Heb de trailer gezien en Orange Is The New Black lijkt me inderdaad erg leuk, ga ik binnenkort zeker kijken! (Y)


    Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3

    Geen probleem. Ik denk namelijk dat jouw serie stijl erg veel op de mijne lijkt, haha. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Padeladelalala schreef:
    The 100 : Gaat over een groep jeugdgevangenen die naar de aarde gestuurd worden om te kijken of het leefbaar is. Al snel vinden ze uit dat ze niet de enige zijn en gebeurd er van alles, vooral wel spannend. (met ondertitels)

    The Flash : Gaat over een jongen genaamd Barry Allen, in het dagelijks leven werkt hij voor de csi (of fbi). Wanneer hij geraakt wordt door een bliksem veranderd zijn hele leven. Hij kan ineens super snel rennen en besluit hiermee het 'kwaad' te bestrijden.

    Dank je wel, heb beide trailers gezien! The Flash lijkt mij persoonlijk niet echt leuk, maar The 100 wel, dus die ga ik binnenkort zeker kijken! ;)


    Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3

    xStayPositive schreef:
    (...)
    Dank je wel, heb beide trailers gezien! The Flash lijkt mij persoonlijk niet echt leuk, maar The 100 wel, dus die ga ik binnenkort zeker kijken! ;)


    Ah ja dat kan hahah.

    Zelf heb ik een gruwelijke hekel aan Marvel en DC, maar The Flash is voor mij echt zo een uitzondering. Ik heb nu drie afleveringen gezien en vind het echt leuk in elkaar gezet (: Normaal kijk ik nooit series gebaseerd op comics etcetara.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arrow. So much action and so much cliche drama :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mulleroni schreef:
    Geen probleem. Ik denk namelijk dat jouw serie stijl erg veel op de mijne lijkt, haha. :Y)

    Haha, leuk! Heb je sommige van die series gezien, die ik opnoemde? xD


    Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3

    Komen er nog een paar:

    Under the dome : Chester's Mill wordt plots afgezonderd van de buitenwereld als er een enorme doorzichtige koepel over de stad neerdaalt. Een groep personen moet erachter komen waar deze koepel vandaan komt en wie er achter zitten. Deze serie heeft nu 2 seizoenen.

    Merlin : Deze serie is echt een van mijn favoriete. Niet veel romantiek, maar door de vijf seizoenen heen heb je een heel goed verhaal. Merlin komt aan in Camelot en moet al snel ondervinden dat hij Prins Arthur (later koning) moet beschermen voor mensen die een hekel aan hem hebben. Er zit veel magie en fantasy in, hahah.

    Haven : In het havenstadje Haven wonen vreemde mensen. Iedere dag zijn er wel weer gevaren voor de stad en Audrey moet met haar collega Nathan onderzoeken wat er zo vreemd is aan deze stad.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2015 - 18:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    (...)

    Ah ja dat kan hahah.

    Zelf heb ik een gruwelijke hekel aan Marvel en DC, maar The Flash is voor mij echt zo een uitzondering. Ik heb nu drie afleveringen gezien en vind het echt leuk in elkaar gezet (: Normaal kijk ik nooit series gebaseerd op comics etcetara.

    Haha, ik HAD altijd een gruwelijke hekel aan sciencefiction, totdat ik 'verplicht' het 2e deel van The Hunger Games moest kijken, op de verjaardag van een vriendin, omdat veel van haar vrienden die graag wilden zien! Toen ging ik eerst een stukje van het 1e deel kijken, om me een beetje voor te kunnen bereiden en ja.... Toen bleef ik erin hangen en was ik verkocht! :P Toen een andere vriendin van mij hoorde, dat ik The Hunger Games leuk vond, vond zij dat ik Divergent ook moest zien, die zij op dvd had en ja, ook die vond ik leuk (wel minder, dan The Hunger Games), binnenkort ga ik met haar naar Insurgent in de bios en The Maze Runner heb ik met mijn klas gezien, dus hoezo sciencefiction hater? xD


    Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3

    Padeladelalala schreef:
    (...)

    Ah ja dat kan hahah.

    Zelf heb ik een gruwelijke hekel aan Marvel en DC, maar The Flash is voor mij echt zo een uitzondering. Ik heb nu drie afleveringen gezien en vind het echt leuk in elkaar gezet (: Normaal kijk ik nooit series gebaseerd op comics etcetara.

    En ohja, heb het 3e deel van The Hunger Games ook in de bios gezien, dit jaar laatste deel, ik denk dat ik moet afkicken! :P


    Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3

    xStayPositive schreef:
    (...)
    Haha, leuk! Heb je sommige van die series gezien, die ik opnoemde? xD


    ''Ik hou echt heel erg van die typische drama / comedy-series voor vrouwen'' Hier was ik het al direct mee eens. Celblok H en GTST volg ik ook. (:
    Dit ''soms kan ik ook van sciencefiction houden, zoals bij The Hunger Games, Divergent Series en The Maze Runner'' en dit ''Liever NIET alleen maar actie (zonder romantiek, of zonder duidelijk verhaal) of te overdreven comedy (ik erger me bijv. heel erg aan die comedy-series, waarbij hard gelach komt, na elke grap).'' :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    xStayPositive schreef:
    (...)
    En ohja, heb het 3e deel van The Hunger Games ook in de bios gezien, dit jaar laatste deel, ik denk dat ik moet afkicken! :P


    Ik ben een beetje meh geworden over THG door het tweede deel, deze vond ik zo saai, hahah. Ik vond het eerste deel wel heel goed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sex and the City of Desperate Housewives?
    Aangezien je aangaf Gooische Vrouwen leuk te vinden en Gooische Vrouwen is van die series afgeleid.


    Tell me about it, stud.

    How I Met Your Mother, misschien? Ik denk dat je Pretty Little Liars ook wel leuk zou kunnen vinden.

    The 100 is al genoemd, maar dat wil ik nog eens extra aanraden. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan