• Ghost City; een heel symbolische naam voor het verlaten dorp in Canada. Er zijn slechts een paar inwoners, die zeker de normaalste niet zijn. Het dorp is volledig afgesloten van de buitenwereld, al hebben ze wel de middelen om te communiceren met de buitenwereld via internet, telefoon, etc.
          De bewoners van het dorp hebben allemaal een stoornis, of zijn er heen gestuurd omdat ze niet mee konden in de normale maatschappij. Er gebeuren echter vreemde dingen in het dorp, waardoor de oorspronkelijke bewoners van het dorp vertrokken zijn. Nu zit het dorp vol met probleemjongeren, getraumatiseerde militairen en ga zo maar door. Het dorp telt niet een echte wet, maar de eerste bewoner bedacht bepaalde regels.

    Regel 3 - Stelen, moorden en andere misdaden worden niet getolereerd, en er wordt een passende (meestal lichamelijke) straf bij bedacht, waarvan de doodstraf de hoogste straf is.
    Regel 2 - Mocht iemand middelen tekort hebben en de maandelijkse vracht is nog niet langs geweest, wordt er gedeeld.
    Regel 1 - Je beantwoord altijd een berichtje en je neemt altijd de telefoon op als je gebeld wordt.


    De eerste regel is van groot belang, want als je gebeld wordt krijg je een opdracht die je moet uitvoeren. Mocht je deze opdracht missen, krijg je geen middelen en geld de tweede regel niet voor het betreffende persoon.
          Al jaren is het onbekend wie de beller is, slechts weinig mensen hebben de beller in het echt gezien - en ze zijn nooit meer teruggevonden. Het is nog maar de vraag of je je buurman, vriendin, leraar of zelfs maar je ouders kan vertrouwen, want misschien zijn zij de beller. En dat kan de nodige problemen opleveren. Weggaan uit het dorp is geen optie, want de meeste mensen die hebben geen thuis meer in de normale beschaving, en bovendien zal de Beller ervoor zorgen dat je je huis nooit zal bereiken.

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal achttien jaar, maximaal 99 jaar.
    Nationaliteit:
    Reden verblijf in het dorp:
    Rol in het dorp:Wat doet je personage in het dorp? Gaat hij/zij nog naar school?
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:



    RollenStop op personages, tenzij er van beide geslachten nog iemand bij wilt komen.:
    Meisjes:
    - Amalia Annabelle Aikna // Meje 1.1
    - Eleanore Isabella Montague // EgoTerreo 1.2
    - Nienke Athanasiadis // Lypophrenia 1.2
    - Gereserveerd // Elena Lee // Dotan 1.5

    Jongens:
    - Bryce Erich Byrnes // Lensherr 1.2
    - Gereserveerd // Crucifix
    - Dylan Hewitt // Hecuba 1.4
    - Gereserveerd // Sadist
    Faceclaims:
    - Sasha Pieterse // Meje
    - Troian Bellisario // Lypophrenia
    - Torrey DeVitto // Aranyhid
    - Daveigh Chase // EgoTerreo
    - Jamie Dornan // Sadist
    - Colin Donnell // Lensherr


    Topics:


    Regels:
    ¤ Minimaal 150 woorden per post.
    ¤ Maximaal één personage per persoon.
    ¤ Reserveer pas een rol als je zeker weet dat je kan, ik wil dit niet laten doodlopen.
    ¤ Ik zal met een randomizer de Beller kiezen, vermeld het bij je rol als je niet wilt dat je de Beller wordt.
    ¤ De Beller stuurt de opdracht in een PB naar mij, met het personage dat de opdracht moet uitvoeren erbij.
    ¤ Geen Mary Stu's of Mary Sue's
    ¤ En dan de belangrijkste regel: Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 15:07 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mag ik een meisje met als FC Sasha Pieterse?


    all because i liked a girl

    Een personage? Mhm.. Lastig.. Neem ik nu een jongen of een meisje?
    Ik reserveer denk toch een meisje x)
    Wss FC: Daveigh Chase :3

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 15:21 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Meje schreef:
    Mag ik een meisje met als FC Sasha Pieterse?


    Ik zet je erbij


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mag ik een meisje?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Meisje voor mij graag :Y)


    be gay do crimes

    EgoTerreo schreef:
    Een personage? Mhm.. Lastig.. Neem ik nu een jongen of een meisje?
    Ik reserveer denk toch een meisje x)


    Is goed ;)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Heb je een maximaal aantal woorden bij de rol?


    all because i liked a girl

    Meje schreef:
    Heb je een maximaal aantal woorden bij de rol?


    Nee.

    Stop op meisjes!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mag ik een meisje/vrouw?

    Shit een stop! Dan wil ik graag gewaarschuwd worden als er een vrouw vrij is.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 15:22 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aranyhid schreef:
    Mag ik een meisje/vrouw?


    Helaas staat er een stop op. Je kan nog een man reserveren of ik kan je waarschuwen als er een rol vrijkomt.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Aranyhid schreef:
    Mag ik een meisje/vrouw?

    Shit een stop! Dan wil ik graag gewaarschuwd worden als er een vrouw vrij is.


    Ik wil wel een man nemen ipv een vrouw ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Amalia Annabelle Aikna
    "There! There! It's a ghost!"


    ¤Naam¤
    Amalia Annabelle Aikna.
    Haar ouders vonden Amalia een mooie naam en hebben haar daarom zo genoemd. Amalia betekent hardwerkend. Deze naam komt uit Rome.
    De naam Annabelle komt van haar Franse overgrootmoeder. Deze heette Annabelle. Annabelle betekent stijl en schoonheid, deze naam komt dus uit Frankrijk.
    Aikna komt van haar moederskant. De familienaam wordt altijd van de vader genomen en Amalia's ouders vonden het tijd om daar verandering in te brengen. Aikna heeft geen betekenis. Het meisje is er trots op dat al haar namen beginnen met een A.

    ¤Leeftijd¤
    Amalia is een meisje van achttien jaar. Ze is geboren op een warme dag in mei. Om iets preciezer te zijn, ze is geboren op 21 mei. Dit maakt haar sterrenbeeld een stier.

    ¤Nationaliteit¤
    Amalia komt officieel uit Portugal. In haar bloed zit ook wel wat Italiaans bloed in en ook nog wat Duits. Er zit ook nog een heel klein deel Frans bloed in. Amalia spreekt alle vier de talen vloeiend. Vaak groet ze ook in het Portugees, Italiaans, Duits of Frans. Dit doet ze omdat ze het erg leuk vindt om mensen te klieren met haar vier talen.

    ¤Reden verblijf in het dorp¤
    Amalia is in het dorp omdat ze hallucinaties heeft. Om de dag ziet ze iets wat er niet echt is. Haar ouders vonden dat Amalia maar naar een psychiater moest gaan, dit heeft echter niet gewerkt en ze is naar het dorp vertrokken. Nu heeft Amalia ook griezelige dromen die haar vermoorden.

    ¤Rol in het dorp¤
    Amalia gaat nog naar school. Ze studeert op de universiteit, maar heeft er niet veel interesse in, want ze weet dat er een hallucinatie op de loer ligt.

    ¤Innerlijk¤
    Amalia's innerlijk is moeilijk te beschrijven. Ze is het ene moment doodsbang en het andere moment is ze super stoer. Haar echte innerlijk is gevaarlijk voor haarzelf. Doordat ze hallucinaties heeft kan ze er niet tegen als mensen vreemde dingen zeggen, zoals "Ik zie een geest!". Amalia zou dan helemaal gaan flippen. De echte Amalia is verlegen. Ze zal niet zomaar iets uit zichzelf zeggen en dus ook niet denken, laat ik eens gaan praten met die en die. Amalia is ondanks dat ze verlegen is best aardig. Sarcastische opmerkingen komen vanuit het niks, maar zullen niet blijven. Ze zegt het vaak een keer en dan zegt ze het never nooit meer. Amalia is gevoelig. Een verkeerde opmerking over haar of haar vrienden kan haar al aan het huilen maken. Ze wil dus niet luisteren als ze weet dat mensen onaardig over anderen praten. Amalia zal proberen dit te verbergen, maar dit is nog niet altijd even makkelijk. Amalia is ook wel het schattige meisje wat je totaal niet zou verwachten. Ze heeft vaak hele lichte dingen op en dat maakt haar schattig. Amalia heeft ook een best wel sterke wil. Als ze iets wil, zal dat moeten gebeuren.

    ¤Uiterlijk¤
    Amalia heeft van nature blonde krullen. Deze krullen komen tot ongeveer op het midden van haar rug. De vrolijke krullen doet ze vaak in een vlecht of staart, maar dit wil Amalia ook nog wel eens los doen. Het opvallendste aan Amalia is, is dat ze altijd een ketting om heeft. Altijd dezelfde. Het is een blauwe bloem. Dit staat voor Amalia als vriendschap. Amalia's ogen zijn groen met een blauwtint erin. Ze heeft lange wimpers en zal ook altijd van deze wimpers houden. Op haar wimpers doet ze vaak mascara. Op haar oogleden doet ze vaak lichtroze oogschaduw. De blush op Amalia's wangen zal ook heel erg opvallen. Dit is gewoon roze, maar het lijkt haar te betoveren. De uitstraling van Amalia ziet er veel beter uit. Haar lippen zijn ook roze gemaakt. Zo heeft ze zichzelf schattig gemaakt en de meesten vinden dat ook. Op haar lange, scherpe nagels doet Amalia nog wel eens rode nagellak. Amalia heeft een hele strikte kledingstijl. Ze heeft er eigenlijk gewoon een rooster voor gemaakt. Op maandag draagt ze een lichtblauw topje met een simpele jeans. In die avond draagt ze een lichtroze jurkje. Zo kan ze haar gehele rooster van kleding wel afgaan. Amalia is best wel klein voor haar leeftijd. Ze is 1.61 m en draagt hierdoor vaak hakken. Maar als ze dat niet doet, valt ze niet op in een menigte van mensen. Ze zal ook niet zo snel denken, laat ik eens extra large hakken aan doen. Meestal draagt ze gewone hakken en dat is simpel. Soms baalt ze er wel van dat ze niet opvalt in de mensenwereld.

    ¤Geschiedenis¤
    Amalia is op een warme dag in mei geboren, op de 21ste. Haar ouders dachten eerst dat dat de eerste dag van de zomer was, maar het was nog gewoon lente op haar geboortedag. Toen Amalia haar eerste woordje zei, "Ik", hebben haar ouders haar een vaantje gegeven. Dit hadden haar ouders gedaan omdat hen eerste kind stierf in hen armen, dat kind was nog geen jaar oud. Dat kind is een reden van Amalia's problemen. Toen ze erachter kwam dat ze eigenlijk een broer hoorde te hebben werd ze woest. Ze smeet alles in het rond en schold haar ouders uit voor rotte vis en andere erge dingen. Een uur na het conflict met haar ouders dacht ze dat ze een jongen zag staan. Amalia is bang geworden en ze begon met huilen. Ze is hierna nooit meer hetzelfde gebleven. Eerst begon het met elke ochtend, middag en avond een doodshoofd zien. Daarna begon ze complete skeletten te zien. Op het laatst zag ze skeletten, bloed en een dood lichaam. Amalia heeft haar ogen toen dicht getapet. Ze dacht, dan zie ik het niet meer, maar schijn bedriegt. In haar dromen bleef Amalia wel al die dingen zien. Het heeft een halfjaar geduurd, een halfjaar voor Amalia de tape van haar ogen af haalde. De wereld bleek anders te zijn dan voor haar zichtloosheid. En bovendien, het was haar achtste verjaardag. Hoe wist ze dit zeker? Want ze had wel vaker hallucinaties gehad met verjaardagen. Maar dit was echt. Ze kreeg cadeau's en voor even lieten de hallucinaties haar met rust. Het was de fijnste dag van haar leven. Het eind van de dag was niet zo plezierig. Amalia begon steeds ergere dingen te zien, alsof de hallucinaties haar wouden grijpen. Het waren moordwapens, de dingen die ze zag. Maar niks is wat het lijkt. In Amalia's ogen waren dit moordwapens, maar in de ogen van die mysterieuze jongen was het speelgoed. Na vijf jaar vonden haar ouders het genoeg. Amalia had teveel geleden. Dat moest afgelopen zijn! Ze had angst voor alles wat ze zag. En met dat besluit, is Amalia naar een psychiater gegaan. Maar dat werd haar teveel. De psychiater die Amalia moest helpen, maakte het alleen maar erger. De psychiater raakte haar op ongewenste plekken aan en sloeg Amalia als ze het antwoord niet wist. Amalia is op een dag bang weggerend. Sindsdien is ze in het dorp, want ze moest weg van haar problemen. Haar dromen zijn te ernstig geworden en niks was meer wat het lijkt. Amalia leefde in angst.

    ¤Relaties¤
    Eleanore Isabella Montague
    Amalia is bevriend met dit meisje, want Amalia voelt zich gewoon bij het meisje. Ze denkt dat ze hele goede vriendinnen kunnen worden. Voor nu zijn de twee nog gewone vriendinnen. Amalia laat wel eens aan Eleanore merken dat ze verliefd op het meisje is.Deze vriendschap ontstaat tijdens de RPG.

    ¤Extra¤
    Amalia heeft een tatoeage op de binnenkant van haar pols zitten. Deze heeft ze al zolang als ze zich kan herinneren. Ze heeft ook nog een andere tatoeage, deze zit, zoals je op het plaatje kunt zien, op haar voet.
    Amalia voelt zich aangetrokken tot meisjes en is dus lesbisch.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 17:32 ]


    all because i liked a girl

    Crucifix schreef:
    (...)

    Ik wil wel een man nemen ipv een vrouw ^^


    Is goed ^^


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik FC Troian Bellisario^^


    be gay do crimes

    -

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 15:25 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded