• Bereid je voor op een zeiktopic. Niet lezen als je het niet aankan. (:

    Ik heb like twee weken geleden een jongen leren kennen, heb zijn nummer gekregen en that's it. Gewoon aardig enzo. Toen op de terug weg vanuit daar, trok mijn vriendin mijn mobiel uit mijn handen en typte dat nummer van hem over. Ik had zoiets van: Oké? Ik had toen zijn msn en we hadden opzich best veel contact.
    Hij zei allemaal dat hij me leuk vond, maar ook haar leuk vond, terwijl zij een vriendje had. Begint zij erover dat ze hem leuk vindt en dat hij tegen haar heeft gezegd dat ík irritant was en dat hij haar leuk vindt. Hadden ze ineens afsproken met elkaar. Had zij het uitgemaakt met haar vriendje voor hém en nog geen week erna hadden ze met elkaar gezoend.
    Hij bleef maar tegen mij zeggen dat dat niks betekende, maar ik had hem ondertussen wel door. Ik deed nog steeds gewoon normaal en liet het gewoon een beetje gaan.
    Ik heb dus vrij normaal met haar gepraat, terwijl ik best boos erover was, en haar ook gezegd dat ze het beter niet met hem kan nemen, omdat hij gewoon precies hetzelfde tegen mij zei als wat hij tegen haar zei. Ik bedoel, ik gun haar geen gebroken hart straks. Heeft ze gezegd: Ja ik weet het allemaal nog niet zeker, want ik vind het allemaal super raar. Ik ga er goed overnadenken.
    Nou moet je doen vrouwke, maar nu zie ik dat ze het gewoon met hem heeft.

    Ik ben er echt boos over, door allebei. En ze vinden het gek dat ik er boos over ben. Zij heeft gewoon áltijd een vriendje, omdat ze een eersteklas slet -sorry voor mijn taalgebruik, (nerd)- is en hij zat allemaal nog tegen mij te zeiken dat hij me geen valse hoop wilde geven, want hij wilde nog niemand anders, omdat het net uit was met zijn vriendin.

    Gossssh waarom? Why? D:

    - thanks for reading.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    dat is echt een kutstreek van haar
    maar ook van hem
    ik had ook zoiets: ik vond een jongen heel leuk, en hij mij ook, dat zei hij tenminste
    want hij had toen ook ineens een vriendin, wat ook niet waar was

    heel veel sterkte (flower)

    Heb wel medelijden met die ex van haar, gedumpt voor iemand die ze niet zo lang ken o-O

    & die jongen is vaag..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Da's wel kut van d'r, ik zou echt heel kwaad geworden zijn.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    Da's wel kut van d'r, ik zou echt heel kwaad geworden zijn.


    26 - 02 - '16

    Wat een fucking teringstreek. Slut.


    No growth of the heart is ever a waste

    Midna schreef:
    Heb wel medelijden met die ex van haar, gedumpt voor iemand die ze niet zo lang ken o-O

    & die jongen is vaag..


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Midna schreef:
    Heb wel medelijden met die ex van haar, gedumpt voor iemand die ze niet zo lang ken o-O

    & die jongen is vaag..

    C18 schreef:
    Wat een fucking teringstreek. Slut.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kijk over dat soort mensen moet je je niet druk maken want ze zijn het niet waard. Je verspilt je energie en tijd en het helpt niks. En als hij weer komt zeiken dan zou ik hem eens vertellen wat je op je hart hebt want anders blijf jij ermee zitten en je mag best een keer boos worden. Dan weten ze in ieder geval dat ze zulke dingen niet bij jou moeten doen.


    Physics is awesome

    Wat naar voor je:( Misschien heb je wat aan wat ik nu ga zeggen. Je zegt dat die vriendin altijd een vriendje heeft. Dat is waarschijnlijk omdat zij makkelijk te krijgen is terwijl een jongen voor jou meer moeite moet doen. Daar is niks mis mee want jij gaat straks een fijne serieuze lange relatie krijgen en zij gaat waarschijnlijk nog heel wat jongens af voor ze echt de ware heeft gevonden.

    Tenminste ze is het bij mij. Mijn beste vriendin (1 van de 4) krijgt altijd alle aandacht van de jongens. Puur omdat ze makkelijk te krijgen is. Jongens willen nog geen moeite doen. Op een gegeven moment wel, en dan kom jij aan bod. Maak je maar geen zorgen.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Gewoon blij met andere vriendin omgaan, en haar en hem negeren voor een tijdje (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Pariah schreef:
    Da's wel kut van d'r, ik zou echt heel kwaad geworden zijn.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Goed, allereerst. Als hij zoiets al doet, ga het niet met hem krijgen, laat hem gaan.
    En als dit de eerste keer is van je vriendin, dan kun je haar nog vergeven als het alweer uit is. En als het de zoveelste keer, let's go that shit.
    En je moet het haar een keertje goed vertellen hoe je erover denkt, of haar negeren zoals hierboven gesuggereerd werd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ken het .. het is verdomd irritant =$ Ik heb ook zo'n vriendin ...


    To infinity and beyond •

    Klapp'm die bitch. Nee serieus, je mag best laten weten dat je pisst off bent (niet door te slaan ofcourse), want als een vrinedin van mij het deed zou ik echt onwijs kwaad worden. Want als ze klaar met hem is komt ze vast met hangende pootjes naar jou toe dat jij gelijk had, en dan mag je jezelf best een schouderklopje geven. :W

    En dan nog iets: Hij is je niet waard. Hij heeft gewoon een luxeprobleem. Zet je er overheen, d'r zijn vast wel jongens die wél moeite willen doen voor jou. *O*


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Pariah schreef:
    Da's wel kut van d'r, ik zou echt heel kwaad geworden zijn.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.