• Crime Scene Investication | Rollentopic      (Origineel idee van SiriuslyBlack)


    Het is zomer 2014 in Perth, een prachtig, aan het water gelegen stadje in Schotland. Het forensisch onderzoeksteam van de nightshift heeft werk zat, de criminaliteit lijkt zich alleen maar op te hopen. Vorige nacht is er een stel jongeren die aan het kamperen waren in een bos, stuk voor stuk vermoord. De verdachten zijn; de nogal boosaardige eigenaar van het bos, die altijd kwaad is op de jongeren omdat hij niet wil dat ze fikkie stoken op zijn terrein, maar die nu stug beweert niet thuis te zijn ten tijde van de moorden en een andere groep kampeerders, maar die daar aanwezig waren voor het filmen van een natuurfilm over de zeldzame vogels in dat bos. Zij hebben alleen nog geen motief. Tot nu toe een normale zaak, een als velen. Geruchten dat het spookt in dat bos vinden de meeste CSI’s lachwekkend. Zal het team deze zaak oplossen, net als vele anderen? En terwijl de telefoontjes binnenkomen van steeds nieuwe moorden en verdwijningen doen ze er alles aan deze zaken tot een goed einde te brengen.


    Rollen:      Stop op meiden!
    Teamleider
    -

    CSI Rang 3
    Christine "Chris" Huntington | 22 jr. | AmericanPsycho
    Cameron Yorkwill | 27 jr. | Sorridere

    CSI Rang 2
    -Gereserveerd voor Saffierblauw
    -

    Patholoog-anatoom
    Andrew Scott Sullivan | 33 jr. | TonyTurtlePerry

    Assistent patholoog-anatoom
    Juliet Ashley McLean-Henderson | 27 jr. | Little_Liars

    Labratten
    Clarke Aya Stark | 29 jr. | Reincarnate
    -
    -

    Hoofd PPD (Peth’s Police Department)
    John Dvycke | 55 jr. | Debbaut


    Invullijst:

    Naam: (Voornaam, tweede/derde naam, Achternaam, Bijnaam.)
    Functie: (Welke functie heeft hij/zij in het CSI team?)
    Leeftijd: (denk realistisch, dus niet te jonge karakters! Ik weet dat iedereen gewend is om jonge personages te spelen, probeer om te schakelen)
    Geslacht:
    Innerlijk: (Probeer uitgebreid te vertellen hoe jouw personage is en hoe hij/zij zich gedraagt, denk ook aan bijv. hobby’s, geaardheid, automatismes, trekjes, irritante gewoontes, dingen waar ze niet tegen kunnen, noem maar op.)
    Uiterlijk: (Foto met uitleg van lengte, gezichtsvorm, ogen, haar, kleding, opvallende dingen, lenigheid, tattooages, littekens, enz.)
    Extra: Denk hierbij aan belangrijke dingen die in het verleden van je personage zijn gebeurt, familiekwalen, gewoon dingen die handig zijn om te weten (je personage wordt geïrriteerd als iemand zijn/haar bril afpakt, zoiets) leef je uit!




    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.
    - 16+ mag, maar hou er wel rekening mee dat er ook jongere mensen bij zijn.
    - Beheers andere mensen hun rollen niet. Je hebt je eigen rol en houdt je met je eigen rol bezig.

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 13:26 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Hoe beginnen we?


    Bowties were never Cooler

    TonyTurtlePerry schreef:
    Hoe beginnen we?


    +k wil heel graag posten..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Beginnen we al??
    persoonlijk zou ik het fijner vinden om pas te beginnen als meer rollen uitgewerkt + bezet zijn..
    maar ik pas me wel aan hoor!

    + ik maak mijn personage van de week af, ik heb morgen mijn laatste toetsen dus daarna weer volop tijd!


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    AmericanPsycho schreef:
    Beginnen we al??
    persoonlijk zou ik het fijner vinden om pas te beginnen als meer rollen uitgewerkt + bezet zijn..
    maar ik pas me wel aan hoor!

    + ik maak mijn personage van de week af, ik heb morgen mijn laatste toetsen dus daarna weer volop tijd!


    Lijkt me wel. Iedereen had voldoende tijd voor de rollen te maken, sooo....


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aranyhid schreef:
    (...)

    Lijkt me wel. Iedereen had voldoende tijd voor de rollen te maken, sooo....


    er zijn ook nog zat rollen vrij, iets wat ik niet heel prettig vind.
    Maar zoals ik al zei, ik pas me wel aan.


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Als ik nu nog ga wachten tot alles vol zit, loopt het dood en meestal als mensen al zijn begonnen trekt het weer meer mensen aan.

    Ik zal even een moord verzinnen waaraan iedereen kan werken en anders kunnen sommigen nog altijd aan de rapporten werken van de moorden die zijn opgelost


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Andrew wacht op een lift XD


    Bowties were never Cooler

    Haha misschien kan Clarke hun een rit geven? xD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    Haha misschien kan Clarke hun een rit geven? xD


    Clarke zit toch vast in t lab?


    Bowties were never Cooler

    Waarom is niet tegen mij gezegd dat dit werd gemaakt? Ik vind het niet erg maar ik had graag hem willen heropenen/personage maken. Ik houd nog echt heel erg van het idee en had dit zo graag zelf willen doen als ik wist dat die vraag er nog was. Het is oké dat mijn naam er boven staat maar dan nog had dit wel overlegd kunnen worden, lijkt me.

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 11:30 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SiriuslyBlack schreef:
    Waarom is niet tegen mij gezegd dat dit werd gemaakt? Ik vind het niet erg maar ik had graag hem willen heropenen/personage maken. Ik houd nog echt heel erg van het idee en had dit zo graag zelf willen doen als ik wist dat die vraag er nog was. Het is oké dat mijn naam er boven staat maar dan nog had dit wel overlegd kunnen worden, lijkt me.


    Het spijt me hiervoor als je het zelf had willen doen. Als je wilt stop ik er gewoon mee..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    (...)

    Het spijt me hiervoor als je het zelf had willen doen. Als je wilt stop ik er gewoon mee..


    Dit is wel een beetje vreemd hoor :') Mensen hebben personages aangemaakt en zo en het is zonde dat ze die dan moeten verwijderen en dat is ook niet wat ik wil. Ligt het aan mij of is het gewoon hartstikke logisch dat je dit moet overleggen? Ik zou het graag zelf willen heropenen en dan met de mensen die hier zitten hun personage gewoon ook daarin over te nemen als ze dat willen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    - Het is niet toegestaan om gestopte RPG\\\'s over te nemen, tenzij je kan aantonen dat je de toestemming hebt. Indien de bedenker van de RPG minstens een maand inactief is, mag je om toestemming komen vragen bij een moderator.


    Je mag echt blij zijn dat je niet gemeld bent, meid. Het is niet alleen volkomen logisch om dit met de bedenker te overleggen, maar staat ook nog eens in de huisregels van Quizlet.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik dacht dat je het had gevraagd, omdat de naam erboven stond. Iets zomaar kopiëren zonder toestemming is namelijk plagiaat en echt not done


    Bowties were never Cooler

    TonyTurtlePerry schreef:
    Ik dacht dat je het had gevraagd, omdat de naam erboven stond. Iets zomaar kopiëren zonder toestemming is namelijk plagiaat en echt not done


    The monsters running wild inside of me. I'm faded