• Crime Scene Investication | Rollentopic      (Origineel idee van SiriuslyBlack)


    Het is zomer 2014 in Perth, een prachtig, aan het water gelegen stadje in Schotland. Het forensisch onderzoeksteam van de nightshift heeft werk zat, de criminaliteit lijkt zich alleen maar op te hopen. Vorige nacht is er een stel jongeren die aan het kamperen waren in een bos, stuk voor stuk vermoord. De verdachten zijn; de nogal boosaardige eigenaar van het bos, die altijd kwaad is op de jongeren omdat hij niet wil dat ze fikkie stoken op zijn terrein, maar die nu stug beweert niet thuis te zijn ten tijde van de moorden en een andere groep kampeerders, maar die daar aanwezig waren voor het filmen van een natuurfilm over de zeldzame vogels in dat bos. Zij hebben alleen nog geen motief. Tot nu toe een normale zaak, een als velen. Geruchten dat het spookt in dat bos vinden de meeste CSI’s lachwekkend. Zal het team deze zaak oplossen, net als vele anderen? En terwijl de telefoontjes binnenkomen van steeds nieuwe moorden en verdwijningen doen ze er alles aan deze zaken tot een goed einde te brengen.


    Rollen:      Stop op meiden!
    Teamleider
    -

    CSI Rang 3
    Christine "Chris" Huntington | 22 jr. | AmericanPsycho
    Cameron Yorkwill | 27 jr. | Sorridere

    CSI Rang 2
    -Gereserveerd voor Saffierblauw
    -

    Patholoog-anatoom
    Andrew Scott Sullivan | 33 jr. | TonyTurtlePerry

    Assistent patholoog-anatoom
    Juliet Ashley McLean-Henderson | 27 jr. | Little_Liars

    Labratten
    Clarke Aya Stark | 29 jr. | Reincarnate
    -
    -

    Hoofd PPD (Peth’s Police Department)
    John Dvycke | 55 jr. | Debbaut


    Invullijst:

    Naam: (Voornaam, tweede/derde naam, Achternaam, Bijnaam.)
    Functie: (Welke functie heeft hij/zij in het CSI team?)
    Leeftijd: (denk realistisch, dus niet te jonge karakters! Ik weet dat iedereen gewend is om jonge personages te spelen, probeer om te schakelen)
    Geslacht:
    Innerlijk: (Probeer uitgebreid te vertellen hoe jouw personage is en hoe hij/zij zich gedraagt, denk ook aan bijv. hobby’s, geaardheid, automatismes, trekjes, irritante gewoontes, dingen waar ze niet tegen kunnen, noem maar op.)
    Uiterlijk: (Foto met uitleg van lengte, gezichtsvorm, ogen, haar, kleding, opvallende dingen, lenigheid, tattooages, littekens, enz.)
    Extra: Denk hierbij aan belangrijke dingen die in het verleden van je personage zijn gebeurt, familiekwalen, gewoon dingen die handig zijn om te weten (je personage wordt geïrriteerd als iemand zijn/haar bril afpakt, zoiets) leef je uit!




    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.
    - 16+ mag, maar hou er wel rekening mee dat er ook jongere mensen bij zijn.
    - Beheers andere mensen hun rollen niet. Je hebt je eigen rol en houdt je met je eigen rol bezig.

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 13:26 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik CSI rang 2 of teamleider? Ik dacht namelijk dat je daar al iemand voor had, maar ik zie nu dat de rol nog beschikbaar is.


    Physics is awesome



    Naam: Cameron Yorkwill
    Functie: CSI Rang 3
    Leeftijd: 27 jaar
    Geslacht: Vrouwelijk

    Innerlijk: Cameron heeft vaak twee kanten die je vaak tegen komt. De ene keer is ze een spontane, optimistische en vrolijke meid. Humor is iets wat ze zeer belangrijk in haar leven vind, maar tijdens haar werk is ze zeer serieus en geconcentreerd. Cameron zal ook elke ochtend iedereen begroeten op haar werk die ze tegen komt. Misschien niet altijd even vrolijk, maar het gaat haar toch om het gebaar. Ze vindt het erg belangrijk dat je er voor iemand bent. Zo lang je aardig tegen haar doet zal ze er voor je zijn wanneer je het hard nodig hebt. Cameron lijkt op het eerste gezicht erg aardig, maar dat is zeker niet altijd waar.
    Cameron heeft ook een rebelse kant. Cameron kan vaak ook erg tegendraads, zich stoerder voor doen dan dat ze is, eigenwijs en koppig zijn. Ze zal zich dan ook nooit helemaal aan de regels houden, puur omdat ze het zelf wel beter weet naar eigen mening. Cameron gaat je nooit snel gelijk geven of toegeven dat ze fout zat. Op het moment dat mensen haar geen gelijk geven word ze snel geïrriteerd. Waar ze nog meer geïrriteerd door raakt is haar drogen huid. Helaas is dit een soort familiekwaaltje, maar omdat ze uit een medisch gezin komt kan ze aan goede crème komen. Daarom heeft ze ook altijd een potje crème bij in haar tas, maar deze krijgt ze niet snel gevonden, dit komt omdat ze een een enorme sloddervos is soms duurt het een aantal dagen om iets weer gevonden te krijgen. Cameron is heel gedreven en een echte doorzetter ze blijf net zolang zoeken totdat de waarheid boven water drijft. Ze heeft een hekel aan mensen die liegen. Dit kan haar snel gefrustreerd. En boos maken. Waar Cameron een hekel aan heeft is knutselen en alles wat met creativiteit heeft te maken ze is er slecht in en ze vind er niks aan. Cameron kan vaak onhandig overkomen, meestal komt dit dan door de zenuwen die ze voor iets heeft. Cameron maakt zich vaak te druk om niks ze. Op het moment dat ze zenuwachtig is bijt ze vaak haar lippen kapot of bijt ze op haar nagels. Ze kan snel rood worden wanneer ze heeft gesport of als ze zich schaamt.

    Liefde
    Cameron is een typisch geval van een lipsticklesbian. Dit komt omdat ze erg op haar uiterlijk is gesteld. Het is niet dat ze veel make-up draagt, maar ze wil er goed en verzorgd uit zien. ijdel is ze zeker niet, het liefste vermijd ze zelfs spiegels. Ze is op haar 16e uit de kast gekomen, dus daarom weet haar omgeving eigenlijk niet beter dan dat ze lesbisch is. Haar familie en vrienden hadden er gelukkig geen problemen mee. Op liefdes gebied is ze net een vlinder ze vind het overal gezellig en leuk, daarom is ze geen type voor een echte vaste relatie. Totdat ze echt de ware tegen komt, maar dit mag nog wel duren. Het komt wel eens vaker voor dat ze wakker wordt naast een vrouw die ze niet eens goed kent. Op het moment dat er romantiek in het spel is gaat ze zich erg ongemakkelijk voelen. Cameron zoekt eigenlijk een soort maatje waarmee ze altijd kan lachen / praten en natuurlijk iemand waarmee ze uren lang kan knuffelen.

    Hobby's
    Waar Cameron het meeste van houdt is feesten en uitgaan. Het liefste duikt ze elke avond de kroeg in. Puur voor de gezelligheid, het vele dansen en niet te vergeten de knappe dames. De kroegen/clubs in de buurt van haar eigen appartement zijn een soort tweede thuis geworden. Ze is dol op nieuwe vriendschappen sluiten en natuurlijk op de alcohol.
    Cameron is een echt feestbeest en daarom verschijnt ze wel eens met een zonnebril en kater op haar werk. Nee, niet echt professioneel, maar wel iets waar ze aan werkt. Cameron probeert sinds een korte tijd minder alcohol te drinken, maar het lijkt nog niet echt te werken.
    Naast feesten / heeft ze nog een andere hobby en dat is sporten.
    Ze is dol op sporten en daarom loopt ze vaak hard naar haar werk of gaat ze met haar mountainbike. Wanneer ze tijd heeft gaat ze met haar broer surfen. Ze vindt het geweldig in het water te zijn met hem en om oude herinningen op te halen.
    Cameron speelt piano al vanaf haar vijfde en dit doet ze het liefste op het moment dat ze tot rust moet komen.
    Ze heeft ook ooit viool gespeeld omdat haar vader dat zo graag wou, maar na drie jaar is ze hiermee gestopt.
    Cameron luisterde graag en vaak naar muziek. Het meeste luistert ze naar rock en pop.


    Uiterlijk: Cameron heeft lange blonde haren met hier en daar een beetje slag. Ze heeft blauw/grijze ogen die ze vaak versiert met eyeliner en mascara. Haar lippen zien er vaak kapot en pijnlijk uit, daarom doet ze daar af en toe een beetje lipgloss op. Ze heeft een lichte huidskleur, maar het is ook weer niet echt wit te noemen. Cameron heeft een lengte van 171 cm en ze heeft een normaal postuur. Door het vele sporten en bewegen is haar lichaam inmiddels vrij lening geworden. Op haar linker onderbeen heeft ze een brand wond opgelopen door een motor ongeluk. Net zoals een litteken op haar linker arm van 20 cm lang. De enige piercings die ze heeft zijn een aantal ringen in haar oren en een navelpiercing. Daarnaast heeft ze een tattoo op haar rechter boven arm die ze speciaal voor haar overleden vriend Chris heeft laten zetten. Het is een vlinder met veel kleuren en met de letters C&C. Haar kleding heeft de stijl casual. Ze draagt vaak een jeans met een basic topje, een vest en een paar gympen. Als het weer wat mee zit ruilt ze haar jeans om in korte broekjes en laat ze haar vest thuis. Voor het uitgaan en sommige feesten heeft ze een paar jurkjes en leuke slippertjes in de kast liggen. Hakken draagt ze bijna nooit, ze draagt deze alleen maar als ze een kerstdiner heeft met haar familie. Dit doet ze puur omdat haar moeder het wil en natuurlijk dat ze dan vaak alleen maar hoeft te zitten.

    Extra: Cameron is een dochter van een dokter en verpleegster. Een echt medisch gezin dus. Cameron heeft een broer genaamd Jayden die vijf jaar ouder is dan zij. De twee hebben een goede band met elkaar en waren vroeger altijd samen te vinden ze bouwde hutten met elkaar of waren druk bezig met het reden van levens in hun eigen ziekenhuisje. Haar broer besloot om hier verder mee te gaan en in de voetsporen van zijn vader te treden. Alleen Cameron was de gene die niet de drang voelde om mensen levens te reden op die manier, maar op een andere een spannende manier, dus ging ze bij de politie en later is ze door gestroomd bij de recherche. Haar broer heeft inmiddels een vrouw en een tweeling twee zoons genaamd Colin en Cody twee prachtige en slimme jongens van zeven jaar waar ze wel eens oppast.

    Ze is drie jaar geleden naar zuid-Afrika geweest in een oorlogsgebied.Haar broer was daar voor artsen zonder grenzen. Cameron is daar een jaar gebleven om verwoesten dorpen mee helpen op te bouwen. In deze periode heeft ze ontzettend veel geleerd en is de band tussen haar en haar broer alleen maar sterker geworden. Ze kijkt met trots terug naar deze periode en praat hier graag over.

    Vijf jaar geleden is er iets erg gebeurd in het leven van Cameron. Ze besloot op een mooie lentedag achter op de motor de springen bij haar beste vriend. De twee waren op weg naar een festival tot haar beste vriend onwel werd, de motor sloeg om en niet veel later reed een auto hen nog eens aan. Zelf heeft ze het ongeluk wonder boven wonder overleefd, maar haar beste vriend Chris helaas niet. Cameron haar linkerbeen werkt niet altijd mee sinds het ongeluk. Dit boeit haar niet zo. Ze mist haar maatje Chris en ze mist hem nog elke dag. Cameron praat hier met bijna niemand over.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 0:09 ]


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body

    Yay! Andrew heeft een manke erbij

    Nu is hij niet zo alleen.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 0:12 ]


    Bowties were never Cooler

    TonyTurtlePerry schreef:
    Yay! Andrew heeft een manke erbij

    Nu is hij niet zo alleen.


    Haha, gezellig toch?
    Nu hebben ze samen twee bruikbare benen!:)


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body

    hehe gezellig

    Debbaut ja hij is prima zo! Echt leuk zo'n oude man in het vak


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Beckmann schreef:
    Mag ik CSI rang 2 of teamleider? Ik dacht namelijk dat je daar al iemand voor had, maar ik zie nu dat de rol nog beschikbaar is.


    Nee ik heb nog niemand voor teamleider. Het is maar net wat je wilt


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik hoop dat mijn personage ook goed is zo!:)


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body

    Sorridere schreef:
    (...)

    Haha, gezellig toch?
    Nu hebben ze samen twee bruikbare benen!:)


    Anderhalf denk ik zo. Andrew heeft maar 1 half werkend been. Maar als haar been een dag niet wil kan ze wel z'n krukken jatten


    Bowties were never Cooler

    Reincarnate schreef:
    (...)

    Nee ik heb nog niemand voor teamleider. Het is maar net wat je wilt


    Ik twijfel erg, omdat ik het gevoel heb dat de teamleider toch wel wat ouder moet zijn (30 jaar of ouder) en bij CSI rang 2 niet.


    Physics is awesome

    TonyTurtlePerry schreef:
    (...)

    Anderhalf denk ik zo. Andrew heeft maar 1 half werkend been. Maar als haar been een dag niet wil kan ze wel z'n krukken jatten


    Hmm, ja goed idee! Dan komt ze wel eens langs om Andrews krukken te jatten.


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body

    Hii, sorry dat het zo lang duurt. Deze week/ dit weekend zal mijn personage wel verschijnen :)


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Ik heb hier zo veel zin in!!!


    Bowties were never Cooler

    Ik ga alvast de speeltopic aanmaken


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Tussen en na mijn klusjes zal ik Juliet helemaal afmaken! :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded