• Crime Scene Investication | Rollentopic      (Origineel idee van SiriuslyBlack)


    Het is zomer 2014 in Perth, een prachtig, aan het water gelegen stadje in Schotland. Het forensisch onderzoeksteam van de nightshift heeft werk zat, de criminaliteit lijkt zich alleen maar op te hopen. Vorige nacht is er een stel jongeren die aan het kamperen waren in een bos, stuk voor stuk vermoord. De verdachten zijn; de nogal boosaardige eigenaar van het bos, die altijd kwaad is op de jongeren omdat hij niet wil dat ze fikkie stoken op zijn terrein, maar die nu stug beweert niet thuis te zijn ten tijde van de moorden en een andere groep kampeerders, maar die daar aanwezig waren voor het filmen van een natuurfilm over de zeldzame vogels in dat bos. Zij hebben alleen nog geen motief. Tot nu toe een normale zaak, een als velen. Geruchten dat het spookt in dat bos vinden de meeste CSI’s lachwekkend. Zal het team deze zaak oplossen, net als vele anderen? En terwijl de telefoontjes binnenkomen van steeds nieuwe moorden en verdwijningen doen ze er alles aan deze zaken tot een goed einde te brengen.


    Rollen:      Stop op meiden!
    Teamleider
    -

    CSI Rang 3
    Christine "Chris" Huntington | 22 jr. | AmericanPsycho
    Cameron Yorkwill | 27 jr. | Sorridere

    CSI Rang 2
    -Gereserveerd voor Saffierblauw
    -

    Patholoog-anatoom
    Andrew Scott Sullivan | 33 jr. | TonyTurtlePerry

    Assistent patholoog-anatoom
    Juliet Ashley McLean-Henderson | 27 jr. | Little_Liars

    Labratten
    Clarke Aya Stark | 29 jr. | Reincarnate
    -
    -

    Hoofd PPD (Peth’s Police Department)
    John Dvycke | 55 jr. | Debbaut


    Invullijst:

    Naam: (Voornaam, tweede/derde naam, Achternaam, Bijnaam.)
    Functie: (Welke functie heeft hij/zij in het CSI team?)
    Leeftijd: (denk realistisch, dus niet te jonge karakters! Ik weet dat iedereen gewend is om jonge personages te spelen, probeer om te schakelen)
    Geslacht:
    Innerlijk: (Probeer uitgebreid te vertellen hoe jouw personage is en hoe hij/zij zich gedraagt, denk ook aan bijv. hobby’s, geaardheid, automatismes, trekjes, irritante gewoontes, dingen waar ze niet tegen kunnen, noem maar op.)
    Uiterlijk: (Foto met uitleg van lengte, gezichtsvorm, ogen, haar, kleding, opvallende dingen, lenigheid, tattooages, littekens, enz.)
    Extra: Denk hierbij aan belangrijke dingen die in het verleden van je personage zijn gebeurt, familiekwalen, gewoon dingen die handig zijn om te weten (je personage wordt geïrriteerd als iemand zijn/haar bril afpakt, zoiets) leef je uit!




    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.
    - 16+ mag, maar hou er wel rekening mee dat er ook jongere mensen bij zijn.
    - Beheers andere mensen hun rollen niet. Je hebt je eigen rol en houdt je met je eigen rol bezig.

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 13:26 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Nou bij deze spijt het me dan enorm voor de misverstanden.. De laatste tijd zit ik er niet echt met mijn hoofd bij in verband met ernstige ziekte thuis en had het stomweg vergeten. Er is namelijk bloedarmoede bij m'n kleine meid geconstateerd, dus liggen mijn gedachten af en toe ergens anders en weet ik niet meer wat ik wel en niet heb gedaan.

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 16:21 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    Nou bij deze spijt het me dan enorm voor de misverstanden.. De laatste tijd zit ik er niet echt met mijn hoofd bij in verband met ernstige ziekte thuis en had het stomweg vergeten. Er is namelijk bloedarmoede bij m'n kleine meid geconstateerd, dus liggen mijn gedachten af en toe ergens anders en weet ik niet meer wat ik wel en niet heb gedaan.


    Fijn om te weten dat je het niet willens en wetens gewoon gestolen hebt, maar misschien is het voor de volgende keer dus wel handig om even op te letten wanneer je een RPG start (er niet helemaal bij zijn terwijl je een RPG start is volgens mij nooit echt handig, omdat het tijd en aandacht vereist en wachten tot je meer aandacht en tijd hebt dan beter is, maar oké). Aangezien Roos/SiriuslyBlack hier allemaal vrij weinig aan heeft, lijkt het mij voor nu verstandig als je een mod vraagt de topics te sluiten, zodat Roos/SiriuslyBlack in haar eigen tijd de RPG nogmaals kan beginnen. Dan is het zonder melden opgelost, lijkt mij.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb een mod een berichtje gestuurd, dus zal het waarschijnlijk binnenkort opgelost zijn hoop ik.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Slotje op aanvraag.


    help