• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 22:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 maart 2015 - 22:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    BOOM! Eerste twee uur uitval :3 toen ging de toets niet door (dance)
    En we hadden deze week al acht uur uitval. Heeeerlijk weekje dit (dance)


    take me back to the basics and the simple life

    Ugh, ik heb echt geen zin in school. Zou ik me ziek melden of niet?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ugh, ik heb echt geen zin in komende twee dagen.... Teveel toetsstress :C


    Stenenlikker

    Ik weet dat dit topic voornamelijk bedoelt is voor one-liners maar ik moet even mijn hart echt luchten.

    Het is al weer een hele lange tijd geleden dat ik je voor het laatst kon spreken, met je kon lachen, je kon omhelzen. Acht jaar alweer vandaag en elke dag is het gemis net zo groot. Kijk je op mij neer? Ben je trots op mij? Ben jij mijn bescherm engel als het niet goed met mij gaat? Ik vind het heel erg dat je mij nooit hebt kunnen zien groeien. Dat je al die mooie momenten die wij mee maken nooit meer gaat mee maken. Dat je nooit mijn vriend hebt leren kennen. Ik mis je. Heel erg.

    Ik hou van je, ik zou altijd van je blijven houden.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 9:57 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Is het dan zo moeilijk om op mijn bericht te reageren? Het is inmiddels vier dagen geleden (als het niet meer is) en je gaat me niet vertellen dat je al die dagen geen tijd had. Je negeert me gewoon.


    26 - 02 - '16

    Hoe moeilijk is het om te kijken voor mensen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En sinds vandaag mag ik zeggen dat ik vijftien ben. Een jaar waarin ik naar Parijs en Zuid-Afrika ga maar ook een jaar waarin ik op de allereerste dag mijn oma ga begraven. Ik hoop dat de begrafenis niet al te zwaar wordt.

    Gogh schreef:
    En sinds vandaag mag ik zeggen dat ik vijftien ben. Een jaar waarin ik naar Parijs en Zuid-Afrika ga maar ook een jaar waarin ik op de allereerste dag mijn oma ga begraven. Ik hoop dat de begrafenis niet al te zwaar wordt.

    Sterkte (flower)


    Wat een gedoe toch om een uitkering te krijgen...

    Allemantheia schreef:
    (...)
    Sterkte (flower)


    Wat een gedoe toch om een uitkering te krijgen...


    Dankjewel <3

    Gogh schreef:
    En sinds vandaag mag ik zeggen dat ik vijftien ben. Een jaar waarin ik naar Parijs en Zuid-Afrika ga maar ook een jaar waarin ik op de allereerste dag mijn oma ga begraven. Ik hoop dat de begrafenis niet al te zwaar wordt.


    Sterkte meid! Ik hoop ondanks dat het misschien niet altijd even leuk zal zijn, dat het toch een mooi jaar voor je mag worden. (:


    26 - 02 - '16

    Urgh, rotkeel!


    Your make-up is terrible

    Burgeon schreef:
    (...)

    Sterkte meid! Ik hoop ondanks dat het misschien niet altijd even leuk zal zijn, dat het toch een mooi jaar voor je mag worden. (:


    Heel erg bedankt <3

    Ik wil Lostprophets luisteren maar dat geeft me zo'n vies gevoel..
    Het idee dat de zanger kinderen misbruikte is echt naar. Vooral omdat hij toch best heel knap is.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 11:50 ]

    Oh. Eigenlijk vind ik dat wel jammer. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoe ik plotseling zo wijs ben geworden? Bitch, please. Als je er de afgelopen twee jaar moeite voor had gedaan om een een echt gesprek met me aan te gaan — had je kunnen merken dat ik niet meer dat zestienjarige meisje was dat je achterliet. Je verpest alles.


    Feel the fire, but do not succumb to it.