• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

[ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 22:19 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 15 maart 2015 - 22:20 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ja hoor, typisch. De hele school is vrij. De hele school hoeft vandaag niet te komen, behalve mijn jaar, want wij moeten vier uur (!) achter elkaar (!!!!) wiskundeles krijgen (!!!&*$#^!!!(*&#^$#!!). Ik wil niet. :c

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Amica schreef:
    Waarom begrijpt niemand mij toch?

wat was dit ookalweer

Je bent me straal aan het negeren!!
    Het betekent ook niks voor je dat ik mijn gevoelens aan je heb toegegeven, omdat jij aan mijn beste vriendin heb verteld mij ook leuk te vinden... dat jij niet zeker weet dat je mij leuk vind prima!! Maar ik vind het sneu voor je huidige vriendin omdat je dan dus ook niet zeker bent over je gevoelens voor haar want een maand geleden zat je nog leuk en lief met mij te WhatsApp'en

Ik snap je niet en toch vind ik je nog steeds zo leuk!! Maar negeer me niet want dat doet pijn.

Sorry ik zit dit hele topic vol te praten maar ik moet het echt kwijt. Want mijn vlinders voelen nu al weken aan als messen (cat)

you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

Wiarda schreef:
    Ja hoor, typisch. De hele school is vrij. De hele school hoeft vandaag niet te komen, behalve mijn jaar, want wij moeten vier uur (!) achter elkaar (!!!!) wiskundeles krijgen (!!!&*$#^!!!(*&#^$#!!). Ik wil niet. :c

Ik moet hier bijna om lachen, maar wtf? Waarom martelen ze specifiek jouw jaar? :')

---

Echt? Het is een hoop racistische blubber. Ik snap het niet. ><

[ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 10:02 ]

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Ben je er weer met je drukke kinderen om 9 uur. Fijn. Kon ik iig op tijd stemmen.

Ik ben echt helemaal klaar met school. Urgh, wees eens duidelijk over dingen,.godsamme zeg.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Iparis schreef:
    Ik ben echt helemaal klaar met school. Urgh, wees eens duidelijk over dingen,.godsamme zeg.

Dit

Ich liebe dich 27.12.23

I came back, because I knew I was wrong. And you said that It's between us, no one else. But you're not the one that I know anymore. You became everything you hated. And that's enough for me, because I pity you. And I don't know who this is going to read, but I don't care anymore, cuz obviously you don't want to be saved anymore. You want to be the intoxicated guy and everything against what the woman said in Africa. Then become that guy, but watch me go.
    Cuz I'm sick, sick of everything.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik ben zo bang voor alle verschrikkelijke blikken die jullie keer op keer mijn kant opwerpen...

In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

Ik weet gewoon even niet wat ik moet doen. Ik zit echt in een dilemma en wil alleen maar janken. Ik weet het echt niet. Wat is de juiste keuze.

Ich liebe dich 27.12.23

Yeaaah, accordeon ophalen! _O_

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Ik hoop dat het goed met je gaat. <3

Caution first, always.

Ik ga echt nog een moord plegen.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ik ben kapot van binnen, pijn en verdriet heeft alles overgenomen. Ik ben kapot...

[ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 13:26 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Padeladelalala schreef:
    Ik ben kapot van binnen, pijn en verdriet heeft alles overgenomen. Ik ben kapot...

N'ah ik weet niet wat er aan de hand is, maar hopelijk zal alles snel wat beter gaan.
    * hug *

Quiet the mind, and the soul will speak.