• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 22:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 maart 2015 - 22:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Te emotioneel voor deze wereld


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Leave me alone.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik moet echt meer gaan drinken.


    Pretty is just a pretty word.

    Bored


    16 - 09 - '17

    Ik snap je niet. Je weet dat ik school haat en in die ene week dat ik niks zou missen op school omdat het gewoon GWP is, mag ik niet thuisblijven. Zelfs niet gewoon twee dagen. I really don't understand. Wil je me nu helpen of niet?


    kindness is never a burden.

    Er is echt een last van mijn schouders gevallen nu ik me heb ingeschreven voor een opleiding. Al is het gewicht van het idee het weer niet te halen vele malen erger geworden. Ik ben echt bang dat ik weer ga falen komend schooljaar. Wat nou als ik weer spontaan in het ziekenhuis kom te liggen en geopereerd moet worden?

    Ik weet echt niet wat het is, maar ineens voel ik me weer zo ongelofelijk shit en uitgeput en onzeker van mezelf en ik heb totaal geen idee waarom, want het ging net drie weken echt, écht goed met me, en dan voel ik me ineens weer hartstikke rot en leeg. fuckthisshit. Ik hoop zo hard dat ik gewoon moodswings heb en niet een nieuwe depressieve kutperiode of zo.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 21:28 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben echt zo aso aan t doen door nu op me telefoon te zijn. Maar wachten totdat ik aan de beurt ben om een kaart te maken is saaaai. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ergens vind ik het zo oneerlijk dat het op het MBO zo moeilijk gemaakt word om een jaar te herkansen... Ik kan er verdomme ook geen flikker aan doen dat dit jaar zo kut verloopt.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Waaauw dat was zo'n gave film.


    I feel like sometimes you forget what happened and I have to remind you but I just can't. I am emotionally and physical not able to talk about it to you.


    kindness is never a burden.

    'Ooh! found a wild Sousuke.' Kisumi, never change please :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Godsamme zeg. Ik kan echt niet een week wachten op de volgende aflevering +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh, ik wil zo graag eindelijk die tweede tattoo. Ik ben gewoon bang dat ik de verkeerde tattoo artist kies of zo. :')


    Caution first, always.

    YES. Nu alleen nog dat gesprek en mijn wiskundeloze bestaan kan beginnen. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.