• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 22:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 maart 2015 - 22:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mensen die veel slapen schijnen verdrietig te zijn.
    Eeh, valt op dit moment wel mee? Eerder eenzaam dan verdrietig maar goed.
    En ik hou natuurlijk ook gewoon van slapen. Weg van de realiteit, op weg naar een werele vol verrassingen. Gosh, ik kan niet wachten om naar bed te gaan. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Every night, I dream you're still here.
    When I awake, you'll disappear,
    Back to the shadows
    With all I hold dear.
    I dream you're still here.

    Wiarda schreef:
    YES. Nu alleen nog dat gesprek en mijn wiskundeloze bestaan kan beginnen. :Y)


    Geloof me, dat is een erg fijn bestaan.

    Dat verpest het dan weer een beetje. . .


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wiarda schreef:
    YES. Nu alleen nog dat gesprek en mijn wiskundeloze bestaan kan beginnen. :Y)


    Ah, dat is goed nieuws. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben het zat. Ik ga kluizenaar worden en nooit meer naar buiten. Geef me de grootste bakstenen maar aan, want ik ga die muur rond mijn hart nog hoger opbouwen en omgeef het met prikkeldraad. Fuck everything, cuz I know they don't care.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wordt nou eens duidelijk, ik kan namelijk ook niet weten wat er in jouw hoofd omgaat.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik heb er niet echt bepaald zin meer in zo.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom lukt m'n proloog wel en de rest niet? Ugh.


    16 - 09 - '17

    God, wat houd ik toch van die film. :3


    Caution first, always.

    Square schreef:
    (...)

    Ah, dat is goed nieuws. *O*


    Ik heb het net van mijn decaan gehoord, dus neem ik aan dat het waar is. Geen rare loopholes meer! :'D

    En eindelijk weer een beetje trots op dingen die ik maak. Misschien dan geen schrijfwerk, maar het is altijd goed om te weten dat ik nog geen volledige schande ben op de vrije school met mijn tekentalent. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ik heb het net van mijn decaan gehoord, dus neem ik aan dat het waar is. Geen rare loopholes meer! :'D

    En eindelijk weer een beetje trots op dingen die ik maak. Misschien dan geen schrijfwerk, maar het is altijd goed om te weten dat ik nog geen volledige schande ben op de vrije school met mijn tekentalent. :')


    Geen schrijfwerk? D: Ik weet toevallig van een recent verhaal met onhandige tieners en natte shirts waar je absoluut trots op mag zijn. Ik zeg niets, maar het is volledig mogelijk dat ik het inmiddels drie keer heb gelezen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Geen schrijfwerk? D: Ik weet toevallig van een recent verhaal met onhandige tieners en natte shirts waar je absoluut trots op mag zijn. Ik zeg niets, maar het is volledig mogelijk dat ik het inmiddels drie keer heb gelezen.

    Wauw. Ik was nu alweer totaal vergeten dat dat überhaupt bestond. Way to go, geheugen. :') Maar dankje. Het is volledig mogelijk dat ik diep gevleid ben dat het na de tweede keer blijkbaar nog leuk genoeg was voor nog een rondje. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom is het zo laat? (cat)

    Dromen dat je gestalkd word is echt doodeng +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered