• Ik was dus zonet de film Titanic aan het kijken op mijn iPad, tot ik ineens begin te huilen bij het stukje dat die moeder haar kinderen voorleest over eeuwige jeugd, en hoe dat echtpaar in bed ligt. Ahw! Echt sneu!

    Wat vonden jullie een zielig stukje uit de film?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Om die reden wil ik de Titanic dus niet zien. Ieder die ik ken, die 'm heeft gezien, heeft er om gehuild. Ik haat het om te huilen, dus beter kijk ik 'm niet :W
    Maar ja. Bij the Duchess heb ik wel gehuild, wow wat zielig voor die vrouw ugh. :C


    26 - 02 - '16

    Ik ga echt heel snel janken bij films >.> En laat me ook heel snel meeslepen door die shit. Net zo'n shitterige Duitse krimi met zo'n vent die z'n vrouw slaat: 'Sla terug dan jonge, sla 'm zo hard zodat ie net niet dood gaat.' En natuurlijk doen ze niet wat ik wil in die film.
    That's why I stay away from that shit, usually.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik krijg vlug tranen in m'n ogen die ik dan gelukkig nog kan inhouden voordat ze rollen over m'n wangen. :') Maar echt huilen heb ik nog nooit gedaan bij een film.

    Ik heb paar uur geleden The Impossible gezien. Ging over een waargebeurd verhaal over de ramp van Tsunami. Daar kreeg ik ook een beetje natte ogen van. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik krijg enkel tranen in m'n ogen, echt huilen bij een film doe ik niet. Wel bij The Boy In The Striped Pyjamas, toen kon ik me echt niet inhouden op het einde.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Ik krijg enkel tranen in m'n ogen, echt huilen bij een film doe ik niet. Wel bij The Boy In The Striped Pyjamas, toen kon ik me echt niet inhouden op het einde.

    Bij mij ook. Ja, nog zo'n pakkende film! Damn, het einde. :c 1 van de mooiste films die ik heb gezien vind ik.


    Ik wil een tuin vol egels

    Gogh schreef:
    Die film heb ik nog nooit gezien.

    Alleen scenes op youtube. Het lijkt me een saaie film tho, oeps.


    -

    > Topic naar films verplaatst. Alles wat met films te maken hebben, horen onder het subforum 'films'. ;)


    -

    Florrie schreef:
    Ik krijg enkel tranen in m'n ogen, echt huilen bij een film doe ik niet. Wel bij The Boy In The Striped Pyjamas, toen kon ik me echt niet inhouden op het einde.


    Daarvan moest ik ook huilen xD


    tiptoe through the tulips...

    Burgeon schreef:
    Om die reden wil ik de Titanic dus niet zien. Ieder die ik ken, die 'm heeft gezien, heeft er om gehuild. Ik haat het om te huilen, dus beter kijk ik 'm niet :W


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik huil normaal vet snel bij films, alleen Titanic was voor mij een uitzondering. Dat kwam deels omdat er al gespoild was; ik wist dat Jack dood zou gaan en vanaf het moment waarop de boot de ijsschots raakte zijn er een stuk of twintig scènes waarin hij bijna sterft. Ik keek samen met een vriendin die de film al gezien had en vroeg iedere keer "gaat hij nu dood?", "nee, maar dan gaat hij nu zeker dood!" Op een gegeven moment vond ik het gewoon echt niet meer leuk en zat ik echt van "ga nou dood, sukkel!" Dus ja, niet gehuild en ik vond hem om eerlijk te zijn vooral heeeeeel erg lang duren


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Bij de Titanic heb ik niet gehuild.
    Ik huil op de een of andere manier bij films over dieren.
    Bijvoorbeeld bij Hachi of bij Marley & Me, wanneer de hond doodgaat.


    Tell me about it, stud.

    Conaway schreef:
    Bij de Titanic heb ik niet gehuild.
    Ik huil op de een of andere manier bij films over dieren.
    Bijvoorbeeld bij Hachi of bij Marley & Me, wanneer de hond doodgaat.


    Gaat de hond dood? Well... thanks hoef ik ook niet meer te kijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh.. spoilers... *probeert niet te lezen*


    16 - 09 - '17

    Ilunga_ schreef:
    Ik heb nog nooit moeten huilen bij die film. Bij The Notebook on the other hand...

    Oh, the feels! Precies! Ik kan jou een high-five geven, damn.
    Eigenlijk vind ik de Titanic niet zo leuk of echt goede film.. The Notebook is de enigste film waarbij ik mijn tranen moet inhouden :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    'The Impossible' heb ik twee keer gezien en bij allebei de keren heb ik zitten janken.. Het was echt niet normaal.
    Ik ben echt zo'n emotioneel wrak op dat gebied. Bij elke film waar er iemand dood gaat, zit ik wel te huilen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."