• Voor iets op Q? Nee, dat niet.
    Samen met een vriendin organiseer ik in de zomervakantie 'Wie is de mol?'

    Ik heb dat drie jaar geleden voor het eerst gedaan en daarna heb ik twee jaar als kandidaat meegespeeld. Nu sla ik weer aan het organiseren.

    Omdat het niet zo leuk is als iedereen elkaar kent -weet ik uit ervaring- probeer ik overal wat mensen vandaan te sprokkelen, dus vandaar deze oproep.

    Het duurt vier dagen (als je er zo lang in zit) en het start op donderdag 16 juli. De ontknoping is op zondag 19 juli, waarbij we met zijn allen zullen gaan eten. Voor zolang je erin zit, zullen we met zijn allen in het huis van mijn vriendin (of de tuin) overnachten. Ze woont in Kudelstaart, een dorpje in het zuiden van Noord Holland.

    We stellen geen eisen aan de kandidaten, maar het is wel handig als je van je ouders mag. De andere kandidaten zijn tussen de 18 en 25. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothbrok schreef:
    (...)

    Er hangt natuurlijk een prijskaartje aan. De inleg is tien euro (we spelen natuurlijk om echt geld) en we besteden zo een tien euro aan boodschappen. Hangt er ook vanaf of je 1 of 4 keer mee eet.

    Douchen kan, maar het is uiteraard niet de bedoeling dat iedereen elke dag een half uur onder de douche staat.


    Dus laten we zeggen dat je twintig euro kwijt zou zijn als je tot het einde blijft? Dat valt op zich wel mee. Enigste waar ik aan zit te denken is het vervoer er heen. Dat is vrij prijzig aangezien een retourticket Eindhoven al €30 euro was vanuit mij en noord Holland is vier keer zo lang reizen. Ah well. Ik ga het eens uitzoeken :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat klinkt super vet! Hopelijk kan ik meedoen.


    Tijd voor koffie.

    Lothbrok schreef:
    (...)
    Wanneer moet je dat organiseren? We moeten namelijk nog beginnen met spellen verzamelen, maar als het geen haast heeft kan ik dat t.z.t. wel naar je doorsturen.
    Als je specifieke vragen hebt mag je me natuurlijk altijd PB'en. ;D


    Wij hebben de datum ook nog niet, maar we moeten het dus in een dag zien te doen... Nou ja, de opdrachten dan. En we willen het ook filmen (kunnen we ze gelijk controleren of de opdracht wel goed wordt uitgevoerd en dan hebben we ook nog iets als aandenken)

    Maar we willen wel de klasgenoten (we spelen met 21, maar we mogen niemand tussendoor af laten vallen, misschien dat we wel een finalespel met slechts 5 mensen doen, maar dat moeten we nog met de mentor overleggen.) twee weken van te voren een mollicitatie in laten vullen, alleen hebben we daar nog niet de goede vragen voor zozegmaar. Wel een paar, maar veel te weinig om informatie uit te halen :')

    Een paar opdrachten hebben we wel, maar die zijn dus allemaal uitvoerbaar in een schoolgebouw en op het winkelcentrum haha. Maar als je ons zou kunnen helpen met tips enzo, graaaaaaag (want we willen het geen flop laten worden ofzo)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Wij hebben de datum ook nog niet, maar we moeten het dus in een dag zien te doen... Nou ja, de opdrachten dan. En we willen het ook filmen (kunnen we ze gelijk controleren of de opdracht wel goed wordt uitgevoerd en dan hebben we ook nog iets als aandenken)

    Maar we willen wel de klasgenoten (we spelen met 21, maar we mogen niemand tussendoor af laten vallen, misschien dat we wel een finalespel met slechts 5 mensen doen, maar dat moeten we nog met de mentor overleggen.) twee weken van te voren een mollicitatie in laten vullen, alleen hebben we daar nog niet de goede vragen voor zozegmaar. Wel een paar, maar veel te weinig om informatie uit te halen :')

    Een paar opdrachten hebben we wel, maar die zijn dus allemaal uitvoerbaar in een schoolgebouw en op het winkelcentrum haha. Maar als je ons zou kunnen helpen met tips enzo, graaaaaaag (want we willen het geen flop laten worden ofzo)


    Het lijkt me echt heel moeilijk in één dag én met zoveel mensen. Wij hebben dat ook overwogen met een grote groep, maar daar konden we ook niemand naar huis sturen.

    En wat bedoel met een een mollicatie? 8D


    Every villain is a hero in his own mind.


    De jokers zijn al klaar.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jammer, als ik wat ouder was geweest zou ik heel graag willen meedoen, maar ik word over twee weken 12, dus dat word 'm niet, helaas :( Ik zou toch niet mogen, maar ja.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2015 - 19:52 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wat een SUPERLEUK idee!!!
    Samen met vrienden heb ik ook al een aantal keer WIDM gespeeld, en het was altijd superleuk!!
    Zelf ben ik waarschijnlijk veeels te jong om mee te doen en ik kan ook niet, want de 18e ga ik op kamp, maar het klinkt superleuk!!! Als je nog inspiratie voor opdrachten nodig hebt, stuur ff en pb'tje, ik help graag!

    Doen jullie het volgend jaar weer? Och nee dan ben ik nog steeds superjong... verdraaid...
    En wat een coole jokers!!

    [ bericht aangepast op 14 maart 2015 - 19:53 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Lothbrok schreef:
    (...)

    Het lijkt me echt heel moeilijk in één dag én met zoveel mensen. Wij hebben dat ook overwogen met een grote groep, maar daar konden we ook niemand naar huis sturen.

    En wat bedoel met een een mollicatie? 8D


    Mol-sollicitatie :) een gesprek/test met de deelnemers, waar je later ook informatie uit kan halen voor de opdrachten.

    En ja, het is een soort klassenuitje, dus we mogen ook niemand wegsturen haha. We gaan wel een finalespel spelen met 5 mensen (als de mentor dat goedkeurt) want anders is het heeeel moeilijk om een winnaar te vinden.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Lothbrok schreef:


    De jokers zijn al klaar.^^


    Oh wauw, die zijn gaaf! Hoe heb je die gemaakt?


    En als je molenveloppen zoekt: bij de Hema verkopen ze enveloppen die er echt HEEEL erg uitzien als molenveloppen (alleen hebben ze er nog geen mollogo opstaan natuurlijk)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    jammer ben veel te jong :(


    Just doing what I can

    Oeeeeh, dat klinkt gaaf! Ik weet niet zeker of ik dan kan en of ik überhaupt mag, maar het is zeker iets dat ik in mijn achterhoofd zal houden. Als jullie tenminste geen probleem zouden hebben met een spruit van 16. (krul)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Haha ik ga eerst eens wie is de mol kijken voordat ik hierover beslis; klinkt wel leuk. ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dit klinkt zo leuk, ik zou graag meedoen, maar weet nog niet of ik kan/mag...


    "Music is the only thing that really makes sense to me" - Shayley Bourget

    FemkeNoorman schreef:
    Jammer, als ik wat ouder was geweest zou ik heel graag willen meedoen, maar ik word over twee weken 12, dus dat word 'm niet, helaas :( Ik zou toch niet mogen, maar ja.


    Dat is misschien inderdaad wat jong! Wie weet een volgende keer beter! ;D

    Maaaartje schreef:
    Wat een SUPERLEUK idee!!!
    Samen met vrienden heb ik ook al een aantal keer WIDM gespeeld, en het was altijd superleuk!!
    Zelf ben ik waarschijnlijk veeels te jong om mee te doen en ik kan ook niet, want de 18e ga ik op kamp, maar het klinkt superleuk!!! Als je nog inspiratie voor opdrachten nodig hebt, stuur ff en pb'tje, ik help graag!

    Doen jullie het volgend jaar weer? Och nee dan ben ik nog steeds superjong... verdraaid...
    En wat een coole jokers!!

    Bedankt! Spelideeën zijn altijd welkom, dus mijn inbox staat voor je open. :Y)
    Wiarda schreef:
    Oeeeeh, dat klinkt gaaf! Ik weet niet zeker of ik dan kan en of ik überhaupt mag, maar het is zeker iets dat ik in mijn achterhoofd zal houden. Als jullie tenminste geen probleem zouden hebben met een spruit van 16. (krul)

    Dat zou leuk zijn, Jip! Niets op tegen hoor. c;

    Philip schreef:
    Haha ik ga eerst eens wie is de mol kijken voordat ik hierover beslis; klinkt wel leuk. ^^

    Doe dat maar! Lijkt me leuk als je meedoet. :3

    quietisviolent schreef:
    Dit klinkt zo leuk, ik zou graag meedoen, maar weet nog niet of ik kan/mag...

    Je kunt het altijd vragen, toch? ^^


    Every villain is a hero in his own mind.