• Vertel hier over al jou leuke, genante en gekke momenten :D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben tegen een slagboom aan gerent met pasen toen ik iets te enthouiast was, en mijn papa, broertje en zusje stonden erbij,

    ik wordt er nu nog mee gepest, als we langs een slagboom lopen..-.-'


    My fairytail stinks, does yours?

    Ik ben een keer tegen een lantaarnpaal aangelopen, want toen was ik met m'n broer aan het kletsen buiten en toen lette ik niet op en toen knalde ik tegen de lantaarnpaal ;)

    ik ben men schoen een keer op een rotonde verloren, en ik ben over een tosti-ijzer gestruikeld en ik ben in een prullebak gevallen.


    I go wherever you will go..

    uhhh... dit word heel genant.... Ik fietste in de regen met een vriendin... En toen reed ik tegen een paaltje knalde over de kop en belande met me reet in de bossies... Dat is al zowat een jaar geleden en ik word er nog mee getreiterd als we langs dat zelfde paaltje rijden dan zegt ze elke x... "Oewww Mies ken je dat paaltje nog?"en dan ligt ze weer helemaal dubbel... Ik ben nog blij dat ik niet in het ziekenhuis benland ben ><

    we hebben zo'n kerstgala op school en ik had zo'n mini jurkje aan (A) maar toen werd hij om hoog gertrokken en stonden der vet vel jongens klaar om te kijke :$

    ben met iets van een opening in de stad in het kanaal gevallen omdat ik melig was met mijn vrienden..

    ik zie een leuke winkel, heb je zo'n hele grote drempel dus ik til mijn voet omhoog val ik alsnog over die drempel heen....-_-'

    en in de trein opweg naar amersfoort om de volgende trein te halen naar Leeuwarden, heb ik eerst vertraging, ren ik zo snel als ik kan naar de volgende trein, stap ik nog net in, gaan de deuren dicht en begint de trein te rijden, wat het probleem is? : mijn haar en een stuk van mijn tas zat vast tussen de deur.
    Is er nog meer vertraging dankzij mij :$
    iedereen vet kijken xD

    Ik had vanochtend nog een leuke. Ik heb vannacht maar 1 uur geslapen en ik sta samen met een vriendin die bij me slaat in de badkamer mijn make-up te doen. Zij heeft een flesje vast en ze vraagt aan mij of ik het wilde lenen. Ik wilde dat wel. Zij was klaar en loopt de badkamer uit en laat het flesje staan. Ik met mijn slaapdronken hoofd pak het flesje en smeer het op mijn lippen. Maar het voelde heel raar. Wat bleek nou, ik dacht dat het lipgloss was omdat het precies zo'n flesje en kwastje was. Bleek het oogschaduw te zijn :P


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik had vanochtend nog een leuke. Ik heb vannacht maar 1 uur geslapen en ik sta samen met een vriendin die bij me slaat in de badkamer mijn make-up te doen. Zij heeft een flesje vast en ze vraagt aan mij of ik het wilde lenen. Ik wilde dat wel. Zij was klaar en loopt de badkamer uit en laat het flesje staan. Ik met mijn slaapdronken hoofd pak het flesje en smeer het op mijn lippen. Maar het voelde heel raar. Wat bleek nou, ik dacht dat het lipgloss was omdat het precies zo'n flesje en kwastje was. Bleek het oogschaduw te zijn :P


    whahahaaaa xD

    ik had laatst ook iets lolligs :P
    ik was met mijn pa melig boven op zolder, en wij waren bezig om de tv naar beneden te sjouwen en naar buiten te gooien.
    Ik zei: beter gooien we hem nu uit het raam. mijn pa: ja is goewd ^^ ik dagt dus dat ie een grapje maakte. dus ik loop met de tv richting de deur en mijn pa richting het raam!
    flikkert de TV uit onze handen op mijn voet...(gekneust)
    mijn vader pakt de tv op en zegt : TV IS STOUT!! (ik begon dus weer direct te lachen)
    hij gooit de TV uit het raam gwn xD
    en wa dagt je -.-' d'r liep net een man langs xD
    dus hij vet snel verder lopen met zijn ogen gericht op de tv die stuk is en dan gaat ie ook nog eens staan in een pot met verf en flikkert ie keihard op zijn bek xD

    toen ik ergens in groep zeven met werkweek was werd ik wakker van een raar geluid uit de gang. Ik ging kijken en ik schrok me rot toen ik mijn lerares zag die kennelijk haar tas was vergeten. Guess what happens? Ik struikel, val languit op de grond, kom tegen iemand aan (de jongen die ik destijds leuk vond), die iemand die valt weer tegen de lerares aan die met haar voet in de prullenbak komt te zitten.
    OMG, ik word nog rood als ik eraan denk xD :$:$:$

    ohjaa nu dit nog xD (srry ik heb er zooveel)
    toen ik 8 was liep ik met mijn familie in de stad in duitsland (welke het was weet ik niit meer)
    ik loop zo blij rond, zie ik een mooi gebouw, ik kan mijn ogen er niet vanaf houden en loop mooi door, en ineens val ik over een rand van een fontijn en val in die fontijn xD
    whahahaa

    Wow. Ik weet nog wel dat ik als kleuter gewoon de sloot in ben gelopen, dacht dat de stijger nog door ging ofzeu x'D
    Ik ben in me kamer op me bek gegaan, want ik had iets geknoeit en ik ging het schoonmaken met washandje, waar nog make-up verwijderaar zooi op zat, en toen was het glad geworden, was ik vergeten, loop ik er overheen, ga ik op me bek.
    Ohja, en deze, was niet MIJN schuld, maar die van me pa. Hij moest iets maken, en had een trappetje nodig, dus hij gebruikt die van me hoogslaper. hij is klaar, doet hem terug. Die nacht heeft Lotte lamp nodig, dus die klimt op der bed, om haar nachtlampje te pakken, alleen de lampending zelf dan hea. Heeft het ding eindelijk te pakken, wilt Lotte van der bed gaan, flikkert ze met trappetje en al naar beneden. Het kutste is, dat hij van hout is, en het trappetje viel, en toen viel ik op het trappetje. Ik kreupel opstaan, vette pijn. Doet het trappetje goed. Pak de lamp, bleek dat hij te klein was, gaat naar beneden waar pa nog tv zit te kijken. Gaat hij vragen, maakte jij dat geluid? En toen werd ik pissed off =]


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ikke eigenlijk niet,maar mijn stiefzusje en ik liepen zo in de stad en toen waren we druk in gesprek dus ik zei nog zo"Maaike kijk.." alleen ik kon mijn zin niet afmaken want ze was tegen een reclamebord aangelopen¬¬ xD


    Lalalalalalalala.

    ik zat een keer op de boot en ik stond op omdat er vrienden langs vaarde dus ikke leuk zwaaien maar net iets te hard zodat ik in het water viel :S

    en ook nog ene ker op een slaap feestje (er waren jongens bij) gingen we ene nachtwandeling maken dus eerst wilde we iedereen laten schrikken dus toen ik voor de laatste keer de bosjes indook zag ik daar een jongen staan dus ik dacht oh die is met het zelfde bezig als ik NIET DUS hij was aan het pissen :(

    xx

    is dat niet genant?