• Al een paar keer is mij gevraagd of ik een twitter-account heb voor mijn boek. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik niet zo heel erg veel met twitter heb. Jaren geleden had ik een account, maar daar deed ik nooit wat mee. Maar ja, om een beetje naamsbekendheid wil ik dat natuurlijk wel proberen.

    Zijn hier nog twitteraars? (Ik heb het idee dat het een beetje "uit" is ...) Wat vinden jullie voor- of nadelen van Twitter?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind twitter niet zo leuk. Ben er ook mee gestopt. Naar mijn idee zetten mensen er alleen maar hun ergernissen op. Een soort lucht-je-hart-topic als sociale media. Ik hoef niet alleen maar problemen te lezen, dus ik was er al gauw klaar mee.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 10:01 ]


    26 - 02 - '16

    Ik ben er ook mee gestopt. Niemand doet t meer.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik twitter 24/7 mn naam is @rixnnex en nee twitter is niet uit hahah

    Ik heb twitter en doe er nog best veel mee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Er zijn heel veel fanaccounts, die wel actief zijn. Maar echt persoonlijke zijn veel minder. Denk ik.


    wat was dit ookalweer

    Ik heb Twitter, maar doe er eigenlijk weinig tot niks mee. Ik vind er op zich echt weinig aan. De meeste mensen zetten voornamelijk hun levensverhaal van 's morgens tot 's avonds er op of zitten hun favoriete artiesten constant te stalken. Nah thanks, niks voor mij.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Ik heb Twitter, maar doe er eigenlijk weinig tot niks mee. Ik vind er op zich echt weinig aan. De meeste mensen zetten voornamelijk hun levensverhaal van 's morgens tot 's avonds er op of zitten hun favoriete artiesten constant te stalken. Nah thanks, niks voor mij.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    RiannePaynex schreef:
    Ik twitter 24/7 mn naam is @rixnnex en nee twitter is niet uit hahah


    Ik heb je toegevoegd. Ik heb toch maar een account aangemaakt en dan zien we wel waar het schip strandt. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik was eerst een fulltime twitteraar haha maar ik ben ook een beetje gestopt ermee omdat ik best wel druk ben met afstuderen. Mijn twitter account is btw niet interessant ofs, het is namelijk een JB fan twitter account. Ik heet @MaejorKidrauhl op twitter

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 13:34 ]

    Ik voeg je gewoon toe. :'D
    Ik heet @NvLimpt voor wie het leuk vindt om me te volgen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothbrok schreef:
    Ik voeg je gewoon toe. :'D
    Ik heet @NvLimpt voor wie het leuk vindt om me te volgen. (:


    Helaas kan ik niet terug volgen omdat ik mijn follow limit bereikt hebt. Daarom heb ik jouw twitternaam in een lijstje gezet zodat ik jou terug kan volgen zodra ik dat weer kan :')

    Reclassified schreef:
    (...)

    Helaas kan ik niet terug volgen omdat ik mijn follow limit bereikt hebt. Daarom heb ik jouw twitternaam in een lijstje gezet zodat ik jou terug kan volgen zodra ik dat weer kan :')


    Wauw, een follow limit. :'D
    Prima hoor, bedankt in elk geval. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ghehe, ik twitter alleen voor de meest coole rpg ever en dat is hilarisch, maar verder ben ik niet zo weg van twitter :')


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Ghehe, ik twitter alleen voor de meest coole rpg ever en dat is hilarisch, maar verder ben ik niet zo weg van twitter :')


    -

    Ik heb zelf geen twitteraccount, maar ik zit wel dagelijks op Twitter om de tweets van een aantal mensen te checken haha. Denk niet dat het uit is


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly