• Al een paar keer is mij gevraagd of ik een twitter-account heb voor mijn boek. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik niet zo heel erg veel met twitter heb. Jaren geleden had ik een account, maar daar deed ik nooit wat mee. Maar ja, om een beetje naamsbekendheid wil ik dat natuurlijk wel proberen.

    Zijn hier nog twitteraars? (Ik heb het idee dat het een beetje "uit" is ...) Wat vinden jullie voor- of nadelen van Twitter?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lily_Evans schreef:
    Ghehe, ik twitter alleen voor de meest coole rpg ever en dat is hilarisch, maar verder ben ik niet zo weg van twitter :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb ook nog twitter, heb het een tijd niet gebruikt maar sinds een paar dagen meer.
    Helaas is het groten deels uitgestorven, maar via een facebook-oproepje heb ik toch weer wat mensen erbij gevonden :)
    Voordelen:
    - je kan er meer random dingen op zeggen
    - mensen gaan niet zeiken als je post wat je aan het doen bent
    - je kan veel, VEEL dingen per dag posten. (op FB heb ik het gevoel dat ik maar eens in de zoveel dagen wat kan posten omdat je anders vervelend bent)

    Nadelen:
    -je hebt maar 140 characters om te typen.
    -het is redelijk rustig op twitter


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik doe niks met Twitter heb wel een account maar ik vind twitter nogal saai! dus ik doe het niet meer xD


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Ik heb wel twitter, maar daar doe ik echt heel erg weinig mee xD Ik ben de laatste tijd meer bezig met instagram.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik heb wel twitter, maar daar doe ik echt heel erg weinig mee xD Ik ben de laatste tijd meer bezig met instagram.


    Hahahah ik dus ook x'D
    als je interesse hebt in mijn instagram, mijn insta is: @ahlambizzle, @begforiggyazalea, @maejorkidrauhl Hahahah ja ik heb een hoop x'D

    Lothbrok schreef:
    Ik voeg je gewoon toe. :'D
    Ik heet @NvLimpt voor wie het leuk vindt om me te volgen. (:


    Ik volg je. (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Volgens mij is het nooit echt 'uit' geweest, alleen in mijn stad doet niemand er echt iets mee.. Ik heb het alleen maar om 1D te stalken, post zelf niks ofzo..


    Sometimes you miss the memories, not the person.

    Lily_Evans schreef:
    Ghehe, ik twitter alleen voor de meest coole rpg ever en dat is hilarisch, maar verder ben ik niet zo weg van twitter :')


    Dat dus. Op mijn persoonlijke post ik vooral quotes en sarcastische berichtjes, niet zo interessant dus.


    I just caught the wave in your eyes

    Lily_Evans schreef:
    Ghehe, ik twitter alleen voor de meest coole rpg ever en dat is hilarisch, maar verder ben ik niet zo weg van twitter :')

    Aww thank you ^^
    Maar ik heb ook twitter voor hetzelfde RPG haha, verder gebruik ik het niet


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Blackthorn schreef:
    Ik heb twitter en doe er nog best veel mee.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb twitter gehad, maar die staat alweer een aantal jaren op inactief. Naar mijn idee is het ook een beetje uit..


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.