• Hooi! (:

    Samen met mama ben ik laatst naar de hobbybeurs in Assen geweest. Daar zag mama iets dat ze al een hele lange tijd niet meer heeft gezien. 'Encaustic Art' is de naam. Mama werd direct helemaal enthousiast en stelde voor om het samen te doen. En aangezien ik niet vaak meer iets samen doe met mama, stemde ik toe.
    Het is eigenlijk wel heel leuk om te doen, en ik heb dan ook al een best stapeltje kaarten gemaakt! Waarschijnlijk ga ik ze in de toekomst ook verkopen, maar ik ben daar nog niet zeker van. Aangezien ik nu nog niet zo heel goed ben.

    Anyways, wat vinden jullie? Zouden jullie zoiets kopen (mocht je dat nu al willen stuur je maar een PB, lol) en kennen jullie Encaustic Art? Doen jullie het soms zelf ook? ^^

    [ bericht aangepast op 5 maart 2015 - 18:34 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Begrijp ik nu goed dat je de bijenwas op het strijkijzer moet doen, of moet je het op de kaart doen en er dan met het strijkijzer over gaan?


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    SPECS schreef:
    (...)

    Graag gedaan.(: Nou ja, als ik een baantje vind dan zal ik het eens overwegen.='D Voorlopig kan ik het even niet betalen, of nou ja dat kan ik wel want ik heb wel flink wat geld staan op mijn pinpas, maar dat wil ik er niet door heen jagen.:Y)


    Thanks!
    Ik zat te denken aan 8 euro voor 5 kaarten en dan inclusief verzendkosten. Leek me wel een redelijke prijs. Maar dat je qua kaarten dan wel een verrassingspakket krijgt, want ik weet zelf ook nooit wat eruit komt. Geen enkele kaart is hetzelfde.
    De kleur valt nog wel te bepalen but that's it. Hahaha


    Neeee logisch. Zelf koop ik ook echt bijna nooit iets, want ik spaar liever voor echt belangrijke dingen. Zoals reparatie aan mijn accordeon of aan de auto. Of voor een camper in de toekomst. Gewoon voor de dingen die ik belangrijk acht. Dus ik snap je echt wel. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Retrouvailles schreef:
    Begrijp ik nu goed dat je de bijenwas op het strijkijzer moet doen, of moet je het op de kaart doen en er dan met het strijkijzer over gaan?


    Op het strijkijzer! En dan niet het hele blokje bijenwas, want dat is obviously teveel. Maar je merkt het vanzelf wel hoeveel je erop moet doen.
    Maar het moet op het strijkijzer, want dan wordt het bijenwas namelijk vloeibaar. Wanneer het vloeibaar is kun je met je strijkijzer op de kaart en dan gewoon een leuk kaartje maken. In het begin natuurlijk veel uitproberen hoe je nou welke vorm krijgen kunt en op den duur kun je vast wel gewoon bedenken wat je wilt en hoe je dat aan gaat pakken. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Thanks!
    Ik zat te denken aan 8 euro voor 5 kaarten en dan inclusief verzendkosten. Leek me wel een redelijke prijs. Maar dat je qua kaarten dan wel een verrassingspakket krijgt, want ik weet zelf ook nooit wat eruit komt. Geen enkele kaart is hetzelfde.
    De kleur valt nog wel te bepalen but that's it. Hahaha


    Neeee logisch. Zelf koop ik ook echt bijna nooit iets, want ik spaar liever voor echt belangrijke dingen. Zoals reparatie aan mijn accordeon of aan de auto. Of voor een camper in de toekomst. Gewoon voor de dingen die ik belangrijk acht. Dus ik snap je echt wel. ^^


    Nou voor binnen Nederland is dat misschien nog rendabel maar als je kaarten naar het buitenland moet verzenden word het denk ik wat duurder voor jou dus dan zou je meer moeten vragen.^^ Dat moet je gewoon bij postnl opzoeken want zij doen ook voor bedrijven verzenden en dat is goedkoper.^^ Maar ik vind 8 euro nog best meevallen.^^ Hmmm ja lastig haha, ik vind ze in ieder geval mooi.(:

    Jaaaa, precies. Ik ben ook echt vet gierig en alles eigenlijk dus ja.X'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou voor binnen Nederland is dat misschien nog rendabel maar als je kaarten naar het buitenland moet verzenden word het denk ik wat duurder voor jou dus dan zou je meer moeten vragen.^^ Dat moet je gewoon bij postnl opzoeken want zij doen ook voor bedrijven verzenden en dat is goedkoper.^^ Maar ik vind 8 euro nog best meevallen.^^ Hmmm ja lastig haha, ik vind ze in ieder geval mooi.(:

    Jaaaa, precies. Ik ben ook echt vet gierig en alles eigenlijk dus ja.X'D


    Oeh ja, klopt! Daar heb ik totaal niet aan gedacht nog! Maar ik heb ook nog niet de verwachting dat ik buiten NL zal verkopen. Maar dat is zeker wel iets om over na te denken hoe ik dat dan ga doen. Of ik het dan toch beter exclusief bezorgkosten moet doen of iets anders. (:

    En inderdaad. Als ik 8 euro vraag voor 5 kaarten heb ik de kosten die ik kwijt ben aan de 5 kaarten eruit (dat is een euro per kaart ongeveer had mama het geloof ik over vanmiddag) en verdien ik er ook nog een beetje aan. Ik hoef er niet per se mega rijk mee te worden, maar een klein zakcentje ermee verdienen is altijd wel leuk. Ook omdat ik dan toch het gevoel heb dat het gewaardeerd wordt wat ik doe als mensen dan een kaart van me willen bestellen, haha. Is ook goed voor mijn zelfvertrouwen dat nogal zeer laag is vaak. ^^ Maar ik wil het qua prijs dus ook zeker niet overvragen.

    Maar voorlopig hou ik het nog even zo dat ik het niet ga verkopen, ik wil eerst beter worden en zie dan wel of ik het daadwerkelijk zal verkopen of toch niet. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Oeh ja, klopt! Daar heb ik totaal niet aan gedacht nog! Maar ik heb ook nog niet de verwachting dat ik buiten NL zal verkopen. Maar dat is zeker wel iets om over na te denken hoe ik dat dan ga doen. Of ik het dan toch beter exclusief bezorgkosten moet doen of iets anders. (:

    En inderdaad. Als ik 8 euro vraag voor 5 kaarten heb ik de kosten die ik kwijt ben aan de 5 kaarten eruit (dat is een euro per kaart ongeveer had mama het geloof ik over vanmiddag) en verdien ik er ook nog een beetje aan. Ik hoef er niet per se mega rijk mee te worden, maar een klein zakcentje ermee verdienen is altijd wel leuk. Ook omdat ik dan toch het gevoel heb dat het gewaardeerd wordt wat ik doe als mensen dan een kaart van me willen bestellen, haha. Is ook goed voor mijn zelfvertrouwen dat nogal zeer laag is vaak. ^^ Maar ik wil het qua prijs dus ook zeker niet overvragen.

    Maar voorlopig hou ik het nog even zo dat ik het niet ga verkopen, ik wil eerst beter worden en zie dan wel of ik het daadwerkelijk zal verkopen of toch niet. :3


    Ja de verzendkosten worden bij etsy los er bij gezet.^^
    Nou ja, je mag er best wat aan verdienen hoor, zoals je zegt hoeft dat geen tonnen te zijn, maar je steekt er natuurlijk wel tijd en moeite in en dat is ook iets waard.^^
    Nou ja, ik vind je kaarten al lang mooi genoeg voor de verkoop dus ja.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Oeh ja, klopt! Daar heb ik totaal niet aan gedacht nog! Maar ik heb ook nog niet de verwachting dat ik buiten NL zal verkopen. Maar dat is zeker wel iets om over na te denken hoe ik dat dan ga doen. Of ik het dan toch beter exclusief bezorgkosten moet doen of iets anders. (:

    En inderdaad. Als ik 8 euro vraag voor 5 kaarten heb ik de kosten die ik kwijt ben aan de 5 kaarten eruit (dat is een euro per kaart ongeveer had mama het geloof ik over vanmiddag) en verdien ik er ook nog een beetje aan. Ik hoef er niet per se mega rijk mee te worden, maar een klein zakcentje ermee verdienen is altijd wel leuk. Ook omdat ik dan toch het gevoel heb dat het gewaardeerd wordt wat ik doe als mensen dan een kaart van me willen bestellen, haha. Is ook goed voor mijn zelfvertrouwen dat nogal zeer laag is vaak. ^^ Maar ik wil het qua prijs dus ook zeker niet overvragen.

    Maar voorlopig hou ik het nog even zo dat ik het niet ga verkopen, ik wil eerst beter worden en zie dan wel of ik het daadwerkelijk zal verkopen of toch niet. :3


    Maar je moeder had het toch gekocht? (cat) Dan heb je zelf geen kosten gehad aan de kaarten.


    Your make-up is terrible

    Ooooooh dat is echt zooo mooi :o


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    @JolijN
    Aah okii. Thank you for the information and the compliment! _O_

    @Nikki
    Indeed. Maar aangezien we niet bepaald een inkomen hebben en mama en papa het geld wel goed gebruiken kunnen ben ik van plan het geld eerst aan mama te geven zodat de "kosten zijn afbetaald" om het zo te noemen en daarna misschien de kosten delen of zoiets. (:

    @ Vincie
    Dankjewel! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, dit is echt zo'n jeugdsentiment. Ik deed dit vroeger echt best wel vaak, mijn zus had zo'n pakket en zelfs een eigen strijkijzer, en ik vond het zó leuk! En eigenlijk zijn de resultaten vrijwel altijd mooi, dat is het leuke. Superleuk gedaan!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    LonelyBoy schreef:
    Oh, dit is echt zo'n jeugdsentiment. Ik deed dit vroeger echt best wel vaak, mijn zus had zo'n pakket en zelfs een eigen strijkijzer, en ik vond het zó leuk! En eigenlijk zijn de resultaten vrijwel altijd mooi, dat is het leuke. Superleuk gedaan!


    Ah iemand die het herkend, awesome! :3
    Je zou het natuurlijk weer op kunnen pakken, haha. En dankje! C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Ah iemand die het herkend, awesome! :3
    Je zou het natuurlijk weer op kunnen pakken, haha. En dankje! C:


    Ik vraag me af of we het thuis nog hebben liggen :p. Maar ik kan er mijn moeder natuurlijk altijd naar vragen!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    LonelyBoy schreef:
    (...)

    Ik vraag me af of we het thuis nog hebben liggen :p. Maar ik kan er mijn moeder natuurlijk altijd naar vragen!


    Het valt te proberen idd! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wow ziet er gaaf uit! Misschien - als je dat leuk vind - kan je er een paar tentoonstellen op het Questival (: dat zou een leuke afwisseling zijn


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Wow ziet er gaaf uit! Misschien - als je dat leuk vind - kan je er een paar tentoonstellen op het Questival (: dat zou een leuke afwisseling zijn


    Oeh, dat klinkt inderdaad heel interessant! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •