• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?

    Deze rpg is al eens eerder geopend, maar toen doodgelopen. Op aanvraag heb ik dit topic nu weer opnieuw geopend. Het verschi deze keer is echter dat je niet persé een rol hoeft van iemand uit de familie's, maar dat je personage ook alleen of met een vriendengroepje in het huis van de Hawaiiaanse familie op vakantie komt.
    rollen:
    • Cilian Jones • Larkin
    • Jones • Blurrierface
    • Jones • Raccoon
    • Parker • 901FreeAtLast
    • Parker • Superior
    • Parker • Burritos
    • Nanea 'Nana' Mahina Sulunga • Curia
    • Haï Sulunga • GusWaters
    • Sulunga • _SuRvIvOr_
    • Sulunga • AlisonAriaEmily
    • Sulunga • serein
    • Sulunga • Raccoon
    Solitaire


    Regels:
    - Geen rollen van anderen besturen zonder toestemming.
    - We schrijven in ABN.
    - Maximaal 3 rollen per persoon.
    - Topics worden uitsluitend aangemaakt door mij, phoeni
    - Geen Mary Sue's of Gary Stue's. Imperfecties maken het vaak nog leuker.
    - Wees actief en heb veel plezier!

    Invullijstje:
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Omgeving:
    Het huis staat op een groot landgoed waar gras en palmbomen te vinden zijn. Ook zijn er een paar schaduwplekjes te vinden. De achterkant van de tuin grenst aan de zee, waardoor het een prive strand heeft.

    Het huis zelf bestaat uit een deel voor de gasten en een deel voor de bewoners. De bewoners hebben een eigen keuken, woonkamer en twee badkamers. Ieder kind heeft zijn eigen slaapkamer.

    Het gastendeel bestaat uit 6 slaapkamers waar meerdere bedden in staan. Ook heeft het een woonkamer, keuken en eetzaal. Iedere slaapkamer heeft zijn eigen badkamer.




    ]

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 11:19 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Yaaash! Ik wil een zoon van de Jones-kant ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een meid aan de Parker kant? :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oh yas, mag ik een meisje van de Parkers?


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Familie:
    Jones
    Naam:
    Cillian Jones
    Leeftijd:
    16 jaar jong. Geboren op 1 April.
    Uiterlijk:
    Een bruin (eigen kleur) emo-kapsel, blauwe ogen. Daar herken je Cillian meteen aan. Hij kleed zich altijd anders dan de rest. Donker en fel gezamenlijk. Een vest met zwarte en paarse strepen is niet te missen. Ook niet in Hawaii. Hij draagt hem altijd wel, ook al is het om zijn middel. Het is zijn favoriete vest. Hij draagt altijd donkere, wat strakkere, broeken. En wanneer hij een korte broek aan heeft komt deze nog tot zijn knieën. Hij zal altijd een shirt dragen en is bijna nooit shirtloos te zien.
    Karakter:
    Wanneer mensen Cillian voor het eerst ontmoeten denken ze dat hij een verlegen jongen is, maar wanneer je een paar uur samen met hem bent bloeit hij helemaal op. Cillian zal vriendelijk zijn tegen mensen die dat tegen hem doen, maar wanneer iemand die hij al een tijdje niet mag ineens aardig doet, moet hij niets van die persoon hebben. Hij zal dan ook recht in het gezicht vermelden dat hij die persoon niet moet en dat hij maar gewoon uit zijn buurt moet blijven, voor het fout gaat.
    Cillian heeft een lichte vorm van verlatingsangst. Wanneer hij mensen te vriend heeft zal hij hun vriendschap koesteren. Zijn familie zal hij niet zomaar laten vallen. Hij kan niet met iedere broer en zus even goed overweg, maar hij zal ze nooit haten of dergelijke. Het is tenslotte zijn familie.
    Extra:
    Cillian is er al over uit dat hij op jongens valt. Hij weet dit al sinds zijn 13e omdat hij toen via een wat oudere vriend van hem in aanraking is gekomen met homoseksuele mensen. Hij voelde zich er thuis en kon makkelijk meepraten met de rest. Hij heeft op zijn 14e een eerste ervaring met een andere jongen gehad. Het was niet veel, niet meer dan een kus en wat strelen, maar hij is wel zeker dat hij dit heel fijn vond. Dus hij is nu ook heel open over zijn seksualiteit.



    Ik heb mijn oude rol gebruikt en hem iets aangepast ^^

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 19:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.




    Familie: Parker
    Naam: Felicia Jamie Parker.
    Leeftijd: Ze is zeventien jaar oud.
    Uiterlijk: [FC: Kat Graham]
    Innerlijk:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 19:51 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik wil wel een vrouwelijke rol, is het ook mogelijk om de dochter van de eigenaren van het huis te zijn? dus een deel van die hawaiiaanse familie?


    I am not as think as you drunk I am

    Crystaline schreef:
    Ik wil wel een vrouwelijke rol, is het ook mogelijk om de dochter van de eigenaren van het huis te zijn? dus een deel van die hawaiiaanse familie?


    Kan ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    (...)

    Kan ^^


    YAY, dan wil ik dat graag c:


    I am not as think as you drunk I am



    Familie:
    Sulunga, de Hawaiiaanse familie die eigenaar zijn van het huis.

    Naam:
    Nanea 'Nana' Mahina Sulunga

    ~Nanea, Hawaiiaanse naam die plezierig of ontspannend betekent
    ~Nana, haar Amerikaanse naam die gratie betekent.
    ~Mahina, tweede Hawaiiaanse naam die maan betekent.

    door gasten wordt Nanea meestal Nana genoemd omdat dat voor hen lekkerder bekt.

    Leeftijd:
    Net 17 jaar

    Karakter:
    Nana is een levensgenieter en een rasechte optimist, ze wil blij, gelukkig en tevreden kunnen zijn. "Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen." dit doet Nana dan ook met hart en ziel. Ze geniet graag van de mooie dingen van het leven en vermijd pijn liever door naar de zonnige kant te kijken of alles, zoals relaties, op de oppervlakte te houden. Als iemand anders in de put zit, zal Nana degene zijn om hem of haar op te vrolijken. Ze ziet zichzelf als erg optimistisch en snapt niet waarom je dingen zo zwaar zou maken of er zo moeilijk over zou doen. Ook ziet Nana een wereld vol mogelijkheden, ze is altijd op zoek naar iets nieuws, iets leukers en iets spannenders, hierdoor raakt ze snel verveeld en heeft dan ook nog niet vaak lange relaties gehad doordat ze het al snel niet meer spannend of opwindend vond. Nana houdt van een uitdaging en wilt niet dat alles op een gouden dienblad aan haar wordt aangereikt. In relaties zal zij het dan ook fijn vinden als de ander 'hard to get' is, en meerdere lagen heeft en haar keer op keer kan verassen.
    Nana houdt zielsveel van plannen voor de toekomst maken maar komt daardoor vaak niet tot het uitvoeren daarvan waardoor het alleen bij dromen blijft.
    Nana's sterke punten zijn haar spontaniteit, haar charme, haar optimisme, ze is sprankelend en speels.
    Nana's zwakke punten zijn haar impulsiviteit, haar onverantwoordelijkheid, haar iet wat narcistische trekjes (met haar charme kan ze iedereen inpakken, houdt soms geen rekening met anderen en heeft aandacht nodig), ze kan oppervlakkig zijn en zichzelf verliezen in onrealistische dromen.
    Nana moet leren om haar enthousiasme wat te temperen, meer betrokken te zijn bij anderen (dus meer de diepte induiken, zichzelf meer openstellen en niet van figuurlijk van bloem naar bloem vliegen als een bij), haar plannen daadwerkelijk uitvoeren en een stuk nuchterder zijn.

    Uiterlijk:
    Nana heeft een lichtgetinte huid die er altijd zongebruind uitziet, haar huid is hier en daar bespikkelt met kleine moedervlekjes en er verschijnen vaak sproetjes op haar neus door de zon. Naast een getinte huid heeft Nana bijpassende donkere haren die in golven tot over de helft van haar rug vallen. Meestal laat ze haar haren gewoon voor wat ze zijn maar voor feestjes wilt ze het nog wel eens extra krullen en met koken of surfen draagt ze het in een sportieve paardenstaart. Ze heeft een gezicht met scherpe vormen, strakke kaaklijn, een sterke neus en opvallende wenkbrauwen. Toch is haar gezicht niet hard te noemen want de scherpe vormen worden wat fijner door haar volle, zachte lippen. Nana heeft donkerbruine, amandelvormige ogen met een glinstering erin die haar iets speels geven. Haar kledingstijl is vrij opvallend doordat ze graag kleurige kleding draagt omdat dat mooi bij haar huidskleur past. Deze kleding is vrij luchtig en bohemianlike.
    Op haar rug (tussen haar schouderbladen) heeft ze een open hand getatoeëerd, ook wel het handje van Hamsa of Fatima genoemd. Dit staat voor vrede en geluk.




    Extra:
    Ze surft graag, houdt van koken (en verzorgt dan ook vaak samen met haar moeder het eten) en drinkt graag kokosmelk of fruitwijn van ananas. Ze houdt van bloemen.
    Ze maakt niet graag schoon, houdt niet van serieuze dingen zoals school of huiswerk en vind de geur van aangebrand vlees of eten verschrikkelijk vies (en zal het ook nooit eten).

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 21:55 ]


    I am not as think as you drunk I am

    Ik hou helemaal niet van MSV's maar dit is wel een leuk verhaal en nu twijfel ik mweh


    Spinning around, I'm weightless.

    ik vind MSV's helemaal niet zo anders dan RPG's, doe gewoon meee c: (lol)


    I am not as think as you drunk I am

    Hecuba schreef:
    Ik hou helemaal niet van MSV's maar dit is wel een leuk verhaal en nu twijfel ik mweh


    Join! Nog een broer of zus er bij :Y)
    Choose the Jones family!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    okayokayokay, Zusje bij Jones c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Mag ik dan misschien de zoon van de hawaiiaanse familie?
    (met andere woorden de broer van nanea sulunga)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Even een melding;

    Ik heb dit MSV tot mij gekregen van phoeni omdat zij het te druk heeft deze te onderhouden. Ze blijft het rollentopic wel gewoon onderhouden, maar de rest heb ik op mijn hoede gekregen! Dat jullie het even weten c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.