• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'

    Het schooljaar is al ongeveer 4 maanden bezig en de school is druk bezig met het organiseren van een Bal, een bal waar ook leerlingen van de andere Europese scholen, Hogwarts, Durmstrang en Beauxbatons, voor zijn uitgenodigd.
    Na het bal en de kerstvakantie vind er een soort 'samenscholing' plaats, de andere scholen zullen dan het hele jaar plaats nemen op Oxford, om de omgeving en de school te leren kennen. De lokalen worden van binnen vergroot, de dormrooms zullen ook vergroot worden met nieuwe kamers erbij. Allemaal om plaats te maken voor de drie andere scholen.

    Het bal word georganiseerd door 4 leraren -Prof. Kjellberg, Prof. Redfield, Prof. Jones & Prof. Adams-
    Voor op het prikbord de Grote zaal zal binnenkort een flyer opgehangen worden waarop staat dat leerlingen zich kunnen inschrijven voor de organisatie van het bal.


    Rollen
    Oxford leerlingen

    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - Voldemortx1.6
    ×June Mercendes - Tingo 1.4
    ×America Gaia Lazar - Tsundoku 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - EthereaI 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Unshadowed 1.12
    ×Aiden Luca Millefois - Greenleaf 1.18
    ×Jade Ira Phernon - Voldemortx1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Iraious 2.3
    ×Louisa 'Lou' Scarlett Delmara Sidefield - Equine 2.9

    Mannen
    ×Lewis Mercendes - Tingo 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Roms 1.8
    ×Robin McAdair -Necessity 1.15
    ×Max Veran Phubar - Weasley 1.15
    ×Stuart Remus Lupin - GigilDescent 2.1
    ×Blaine Thomas Cleaver - Leithold 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Alatea 2.2


    Leerlingen andere scholen
    Vrouwen
    ×Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy - Hogwarts - CaptainKush 2.4
    ×Fleur Nymphadora Lupin - Hogwarts - Mamihlapinatapa 2.4
    ×Chloë Xanthippe Theodourious - Beauxbatons - Tsundoku 2.5
    ×Lila Sarahlyn La Rue - Beauxbatons - Madhouses 2.5
    ×Avery Maggie Burchard - Durmstrang - Weasley 2.6
    ×Alyssandra Hyacintha Baudin - Beauxbatons -Copterus2.12
    ×Belle Coeh - Hogwarts - Necessity 2.14
    ×Jamie-Lee 'Jamie' Layla Clapton - Hogwarts - Copterus 2.14
    ×Mabel Idalie Jaci Eguerre - Beauxbatons -AriaAlisonEmily2.15

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Beauxbatons - Waterhouse 1.4
    ×Logan Stanley Burchard - Durmstrang - Tingo 2.5
    ×Daniël John Green - Durmstrang - Necessity 2.5
    ×Jonathan 'Jonah' Colton Maverick - Hogwarts - Voldemortx 2.10
    ×Dylan Jai Brooks - Durmstrang - Copterus 2.11
    ×Emmerson "Em" Tomas O'Byrne - Hogwarts- Guarnere 2.12

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mamihlapinatapa 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -Voldemortx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19


    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de leerlingen


    Topics


    Er is niet voor niets een praattopic mensen!
    Hou de conversaties daar a.u.b. dankjewel.
    Het word moeilijk terug lezen als er hele conversaties hier gehouden worden.
    Als je toch hier wilt gaan praten doe het dan onder je posts met je personages in plaats van zoals je in het praattopic doet (;


    Vrijdag 18 December, 18:00 uur.
    Het is alweer vrijdag. Vanaf het komende weekend is het kerstvakantie en wegens extreme sneeuwstormen die voorspeld zijn alle leerlingen op het Oxford gestrand en gedwongen kerst op school te vieren.

    Vanavond is het Bal vanaf 20:00, wat betekent dat er nog vier uur te gaan zijn voor het bal van start gaat...
    De leraren zijn al druk bezig met de voorbereidingen.
    Deze avond zal er een belangrijk toernooi aangekondigd worden. De leraren hebben dit een geheim gehouden voor alle studenten, maar vanavond zal het bekend gemaakt worden dat dit de precieze reden was voor de uitwisseling.
    Ze willen weer opnieuw een poging wagen met een soortgelijke Triwizard Tournament, echter dit keer met vier kampioenen en minder dodelijke opdrachten.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.[/b]
    De grote zaal zal worden omgetoverdd tot een grote balzaal.




    Roosters
    Maandag T/M Woensdag
    Donderdag & Vrijdag

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 20:14 ]


    Little do you know


    BLAINE THOMAS CLEAVER



    Ze fronst even alsof ze nadenkt. "Nou vooruit dan maar, ik kan niet anders," zucht ze dan alsof ze het heel erg vindt.
    Op mijn opmerking dat we misschien even zouden moeten gaan, reageert ze grijnzend. "Als ze dat willen bereiken moeten ze me naar de les sleuren, maar goed let's go!" Ze staat glimlachend op, maar stoot hierbij uit onhandigheid de kan drinken, waar inmiddels niet zoveel meer drinken inzit, omver. Ze zucht vermoeid, wat ik goed begrijp als je zovaak iets om laat vallen.
    "Okay ik geef het op, die kan en die beker zijn vervloekt," zegt ze dan hoofdschuddend.
    Ook ik sta op, terwijl Jamie-Lee de kan nog even netjes rechtop zet. Hier moet ik even om grinniken, aangezien de rest van de tafel te benoemen is als ravage door de eerder omstotingen. Overal ligt water en op haar bord ligt haar broodje nog steeds uit te zompen.
    "Nou jij leidt me de weg, neem ik aan, want ik heb geen idee waar we naartoe moeten en mezelf kennende eindigen we aan de onderkant van de berg als ik de leiding heb," zegt ze dan lachend, terwijl ze glimlachend afwacht totdat ik ergens heen zal gaan.
    Als ik eerlijk zou zijn, zou ik nu zeggen dat ik de weg eerlijk gezegd ook nog niet zo heel goed ken en dat ik de leukste plekjes na al die weken hier nog steeds niet kan onderscheiden. Ik was eerlijk gezegd vooral binnen gebleven en ik had opmerkelijk gezien veel aan mijn huiswerk gezeten. Ook met mijn broer had ik nog niet zoveel te maken gehad, dus eerlijk gezegd was mijn tijd hier nogal saai geweest.
    Er waren wel feestjes geweest en er waren zeker personen waar ik het goed mee kon vinden, maar echte spanning en sensatie had ik nog niet meegemaakt, afgezien van de centaurs op mijn eerste dag hier.
    Toch liep ik de zaal gewoon uit om vervolgens naar buiten te lopen. "En..." begon ik. "heeft dit interessante meisje nog andere hobby's of interesses?"
    Na deze vraag keek ik haar geïnteresseerd aan. Ik was wel benieuwd wat de lichtpunten in haar leven waren.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    JAMIE-LEE 'JAMIE' LAYLA CLAPTON
    Hogwarts • 7th year • Being badass
    • Outfit •

          Hij grinnikt even wanneer ik de kan weer overeind zet waardoor ik weer even bloos, wat zou er zo grappig zijn? Ik probeer het maar te negeren en kijk nog een keer naar de tafel en de plek waar ik had gezeten, die er nu simpel gezegd: smerig, verschrikkelijk, catastrofaal, erbij staat en ik wend maar gauw mijn blik af en doe net alsof ik hier niet schuldig aan ben. Ik zie hoe Blaine begint met lopen en ik loop hem maar braaf achterna gezien ik anders geheid verdwaal, wordt betrapt op spijbelen door een leraar en dan een leuke strafmiddag aan mijn laars gelapt krijg, nee dankjewel. Ik zie hoe we naar buiten lopen en adem de frisse, schone lucht in en sluit genietend mijn ogen, ik houd ontzettend van buiten.
    'En...' begint hij dan en ik open gelijk mijn ogen weer en kijk hem afwachtend aan en glimlach. 'heeft dit interessante meisje nog andere hobby's of interesses?' vraagt hij dan met een geïnteresseerde blik in zijn ogen waardoor ik even nadenk en hierbij op mijn lip bijt, tja, wat zijn mijn hobby's en interesses?
    'Uhm, goede vraag,' begin ik. 'Ik denk dat ik wel kan zeggen dat skateboarden een hobby is, net als tekenen, muziek maken en geloof het of niet maar ik heb ook een lange tijd gedaan aan voetbal, als je weet wat dat is, ik ben een Muggleborn,' verklaar ik mezelf. 'En ik interesseer me vooral in muziek denk ik.' glimlach ik naar hem en hoop stiekem dat hij me nu niet ontzettend saai vind.
    'And what about you?' vraag ik dan terwijl we verder lopen. 'Wat zijn jouw interesses?' ik kijk hem terug geïnteresseerd aan en wacht af.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2015 - 11:53 ]


    I just caught the wave in your eyes


    BLAINE THOMAS CLEAVER



    Ik loop vooruit, terwijl Jamie-Lee even nadenkt over haar antwoord. Ik houdt mijn blik gericht op de weg, zodat als we straks terugkomen, ik de weg tenminste nog een klein beetje kan leiden.
    "Uhm, goede vraag," zegt ze dan. "Ik denk dat ik wel kan zeggen dat skateboarden een hobby is, net als tekenen, muziek maken en geloof het of niet maar ik heb ook een lange tijd gedaan aan voetbal, als je weet wat dat is, ik ben een Muggleborn." legt ze me uit. Ze heeft dus best veel hobby's. Ikzelf heb eigenlijk niet zoveel hobby's. Ik ben denk ik te lui.
    "En ik interesseer me vooral in muziek denk ik." voegt ze dan nog toe. Muziek, daar houd ik ook wel van. Ik ben niet echt zo'n muziekfreak die overal vanaf weet door wie het is gemaakt en wat voor stijl het is. Ik ben meer zo'n persoon dat iets heeft van 'oh, leuke song' en dan de naam vergeet.
    'And what about you?' vraagt ze me dan. Hierdoor blijf ik even stil staan en draai me naar haar om.
    'Wat zijn jouw interesses?' ze kijkt me geïnteresseerd aan en ik herinner me dat ik plots stil ben gaan staan, dus loop weer verder.
    Even denk ik na over wat ik hierop zou moeten antwoorden om vervolgens mijn mond open te trekken.
    "Ik houd van eten, praten, lachen, slapen. Eigenlijk best wel de praktische dingen in life." zeg ik dan met een grijns. "Je zou mij dus eerder niet zo interessant kunnen noemen."
    Ik loop een stukje verder zonder iets te zeggen, maar dan verleng ik het lijstje met mijn hobby's.
    "Ook houd ik wel van vliegen. Ik denk dat dat het enige vak is waar ik nog een beetje plezier in heb."
    Dan zie ik dat we bij het bos zijn aangekomen en alsof ik het zo bedacht heb, loop ik er in. Misschien was het niet zo slim, aangezien ik er al eerder verdwaald was, maar twee keer is scheepsrecht, nietwaar?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman


    Jonathan 'Jonah' Colton Maverick

    "Betekent dat dat je me nu vergeven hebt of dat je zo meteen iets gaat bedenken en dat ik dat nog te horen ga krijgen?" zegt ze met een lach waarna ze haar haren uit haar gezicht strijkt.
    Een grinnik rolt over mijn lippen terwijl ik even nadenkend naar haar kijk..
    "Hmm.." mompel ik "Daar kom ik nog wel een keer op terug" lach ik dan met een speelse grijns. Als ik ooit iets bedenk -al is dat in twee maand- dan hoort ze dat nog wel, ook al zouden we dan totaal geen contact meer hebben. Zou wel grappig zijn, een paar jaar later sta ik ineens voor haar deur 'ik weet wat je kan doen om het nog goed te maken!' 'eh wie ben jij?' zou een aparte reünie zijn, bedenk ik me.
    "Maar hé, volgens mij begint onze les zo meteen" zucht ik dan, lichtelijk teleurgesteld "We moeten maar vast die kant op, al denk ik niet dat het hier zo ver lopen is als op Hogwarts" stel ik dan lachend voor. Het was hier veel makkelijker dan Hogwarts, veel minder trappen, minder gangetjes en minder groot.


    [eindelijk weer een stukje... sorry dat je zo lang moest wachten :'l
    Btw I needed to use this GIF, lol #SorryNotSorry x'D]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 21:40 ]


    Little do you know

    JAMIE-LEE 'JAMIE' LAYLA CLAPTON
    Hogwarts • 7th year • Being badass
    • Outfit •

          Ik houd me even in wanneer hij stopt met lopen en kijk hem vragend aan. Dan loopt hij opeens weer verder en ik kijk hem vreemd aan maar zeg er niets van.
    'Ik houd van eten, praten, lachen, slapen. Eigenlijk best wel de praktische dingen in life.' zegt hij grijnzend waardoor ik even moet lachen. 'Je zou mij dus eerder niet zo interessant kunnen noemen.' voegt hij eraan toe en ik schud even mijn hoofd.
    'Misschien niet bijzondere hobby's maar iedereen is interessant,' zeg ik en glimlach naar hem terwijl ik een hand door mijn hand haal. Het blijft even stil tussen ons terwijl we verder lopen en ik kijk langzaam om me heen, het is hier zo prachtig. Met open mond neem ik de natuur in me op maar richt me weer tot Blaine wanneer hij weer het woord neemt.
    'Ook houd ik wel van vliegen. Ik denk dat dat het enige vak is waar ik nog een beetje plezier in heb.' ik kijk hem geïnteresseerd aan en knik.
    'Zou je misschien een keer samen met mij willen vliegen? Ik zat in het Quidditch team op Hogwarts dus ik hoop dat ik je bij kan benen,' zeg ik glimlachend en zie hoe we op het bos afliepen.
    'Gaan we hier wat drinken?' vraag ik grinnikend en trek vragend mijn wenkbrauw naar hem op terwijl ik hem het bos involg.
    [Gaat Lau nog ooit posten of moet ik maar met Alyssa gaan posten?]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 22:17 ]


    I just caught the wave in your eyes


    BLAINE THOMAS CLEAVER



    Jamie-Lee kijkt me geïnteresseerd aan en knikt.
    "Zou je misschien een keer samen met mij willen vliegen? Ik zat in het Quidditch team op Hogwarts dus ik hoop dat ik je bij kan benen," zegt ze dan glimlachend. Ik voel mijn grijns mijn gezicht weer opglijden.
    "Dan moet je wel heel erg je best doen, denk ik." zeg ik alsof ik een opschepper ben. "Ik ga namelijk heel erg hard." Ik grijns naar haar.
    Ze volgt me het bos in, maar ik zie dat ze het een beetje apart vindt, aangezien ze haar wenkbrauw omhoog trekt.
    "Gaan we hier wat drinken?" vraagt ze me dan grinnikend.
    Ik zet mijn gezicht op ernstig om vervolgens naar haar te knikken.
    Dan begin ik te rennen. Ik ren recht het bos in. Na een paar meter stop ik en draai ik me om.
    "Kom je nog?" roep ik terug naar Jamie-Lee. "Dit is alvast een voorproefje van mijn turbospeed."
    Ik wacht even op haar voordat ik verder ren of loop. Ik kijk even om me heen en probeerde omgeving in mijn hoofd te prenten. Niet dat er nou zoveel dingen zijn die anders zijn dan over driehonderd meter. Waarschijnlijk zijn de enige herkenningspunten bomen en die staan hier zo ongeveer overal.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Belle Coeh


    Hij moet grinniken en automatisch lach ik mee.
    "Hmm.." mompelt hij. "Daar kom ik nog wel een keer op terug," zegt hij vervolgens lachend.
    "Je houdt er toch wel rekening mee dat ik tegen de tijd dat ik tachtig ben niet alles meer kan?" zeg ik vrolijk. Dat zou interessant worden als hij oo tachtigjarige leeftijd naar me toe zou komen met een of andere onmogelijke opdracht. Het idee alleen al laat me grinniken.
    "Maar hé, volgens mij begint onze les zo meteen," zucht hij dan en ik zucht ook. Ik heb geen zin in de les. "We moeten maar vast die kant op, al denk ik niet dat het hier zo ver lopen is als op Hogwarts," vervolgt hij.
    "Dat lijkt me wel een goed idee. Hoewel het hier kleiner is, kennen we hier de weg niet en op Hogwarts wel," antwoord ik. Ik kende de meeste geheime gangen wel wat ervoor zorgde dat ik redelijk snel de school door kon. Dat is een voordeel van het lezen van die oude boeken, dan leer je nog eens wat. Het zou ergens heel grappig zijn als we van zo'n doolhof als school kwamen en dan vervolgens hier wel verdwaalden, maar erg handig zou het niet zijn.
    "I'm the girl that can't walk in heels without killing myself...or someone else."


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    JAMIE-LEE 'JAMIE' LAYLA CLAPTON
    Hogwarts • 7th year • Being badass
    • Outfit •

          "Dan moet je wel heel erg je best doen, denk ik," zegt hij dan opschepperig waardoor ik hem even lachend aankijk. "Ik ga namelijk heel erg hard." hij grijnst even naar me en ik kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan.
    "Well... Challenge accepted, mister." ze keek hem uitdagend aan en sloeg haar armen even over elkaar heen.
          Hij knikte en keek me ernstig aan waardoor ik stop met lachen en hem ook met een uitgestreken gezicht aankijk, totdat ik het niet kan volhouden en weer moet lachen. Verbaasd zie ik dan opeens dat hij bijzonder snel wegsprint en ik kijk hem verbaasd na, ergens verderop houdt hij stil en draait zich om.
    "Kom je nog?" roept hij dan en ik begin te lachen. "Dit is alvast een voorproefje van mijn turbospeed," voegt hij er nog aan toe. Oh gingen we het zo spelen.
    Ik keen even om mij heen alsof ik hulpeloos verloren was.
    "Nou ik weet niet hoor..." roep ik twijfelend terug maar stroop toen mijn mouwen op en ren zo vlug als ik kan hem achterna. Gelukkig ben ik licht, heb ik een uitstekende conditie en ben ik als ex-Seeker ook nog heel vlug. In no-time sta ik naast hem en kijk hem triomfantelijk aan.
    "Dus..." ik grijns even en knipoog naar hem. "What's next?"


    I just caught the wave in your eyes


    BLAINE THOMAS CLEAVER


    Jamie-Lee kijkt even hulpeloos om zich heen. Natuurlijk had ik door dat het zogenaamd was, dat was immers hetgene wat we zo ongeveer de hele tijd deden.
    "Nou ik weet niet hoor..." hoor ik haar twijfelend roepen, maar een aantal seconden later zie ik haar naast me staan. Stiekem ben ik best wel onder de indruk en eigenlijk vind ik ook wel dat zij dat mag weten, dus kijk ik haar met een onder-de-indruk-gezicht.
    "Dus..." begint ze dan met een grijns, waarna ze naar me knipoogt. "What's next?"
    Ik kijk even om me heen en dan word ik geïnspireerd door hetgene wat ons hier zo omringt - juist, bomen.
    "Wedden dat ik sneller in die boom kan klimmen dan jij?" stelde ik voor. Ik wist wel bijna zeker dat ik hierin sneller moest zijn dan haar. Ik had het al een keer gedaan, dus je kon zeggen dat ik geoefend bomenklimmer was. Die keer was ik wel op de vlucht voor centaurs, maar dat maakt vast niet zoveel uit.
    Ik liep alvast naar de boom toe en pakte alvast de eerste tak vast, zodat ik mezelf omhoog kon trekken wanneer we begonnen. Ik wilde wel eerlijk beginnen. Niet omdat ik dacht dat zij misschien zou kunnen winnen. Echt niet, ik zou het gewoon zielig vinden als ze een enorme achterstand zou hebben.
    "Kom je?" vroeg ik haar. "Laten we eerlijk beginnen."


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    JAMIE-LEE 'JAMIE' LAYLA CLAPTON
    Hogwarts • 7th year • Being badass
    • Outfit •

          Il volg zijn blik wanneer hij even om zich heen kijkt en zie hoe hij blijft hangen bij een boom.
    "Wedden dat ik sneller in die boom kan klimmen dan jij?" stelt hij voor en ik kijk even schattend naar hem en vervolgens naar de boom. Hij is sowieso sterker dan ik, dat kan ik onmogelijk ontkennen, toch ben ik waarschijnlijk leniger, dus kan ik het misschien nog wel winnen. Ik knik dan ook maar even en glimlach naar hem.
    "Is goed."
    "Kom je?" vraagt hij dan en ik knik. "Laten we eerlijk beginnen." ik volg hem naar de boom toe en pak ook een tak vast, mijn tactiek: me van tak tot tak omhoog proberen te zwaaien.
    "Let's go then." glimlach ik. "Op één... Drie, twee één." ik telde af en bij één rende ik snel tegen de stam op, zwaaide mezelf de tak op en pakte snel de tak boven me vast. Net wanneer ik verder wil klimmen scheurt mijn blouse aan de onderkant en zit er een enorme scheur in die helemaal tot mijn arm loopt.
    "Nee shit," roep ik geschrokken uit en trek hem haastig uit terwijl ik op de tak balanceer. "Nou dat was het einde van mijn lievelings blouse." ik kijk even zoekend naar Blaine terwijl ik het kledingstuk naar beneden gooi, anders is het alleen maar een hinderlijk ding.


    I just caught the wave in your eyes

    × Max Veran Phubar ×
    ’In the end, we only regret the chances we didn't take.’

    Het ene moment zitten we nog rustig eten, het volgende moment verstijfd Silena en kijkt naar iets in de verte. Ik probeer te zoeken naar datgene waar ze naar kijkt, maar het enige dat ik zie is Kjellberg die de zaal uit loopt. Dan werp ik weer een blik op Silena en krijg bijna een hart stilstand. In al die jaren dat ik haar ken heb ik haar nog nooit zien huilen. Niet écht. Maar een traan glinstert op haar wang. Vervolgens staat ze op zonder ook maar iets te zeggen. Onmiddellijk spring ik ook op en ren achter haar in. Ik volg haar naar de ziekenboeg, en zie dan Dove die op een bed ligt. Geschokt sla ik een arm om Silena heen en staar naar Dove. Wat er is nou weer gebeurt? Wat Silena dan doet laat met het ergste schrikken. Ze fluistert een bedankje aan Kjellberg. Aan Kjéllberg. Wat is er aan de hand?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Jonathan 'Jonah' Colton Maverick


    "Dat lijkt me wel een goed idee. Hoewel het hier kleiner is, kennen we hier de weg niet en op Hogwarts wel," zegt Belle als ik voorstel dat we maar vast naar de les moeten gaan voor we te laat komen. We staan op en ik loop naar de trappen om naar de eerste verdieping te gaan voor het lokaal Muggle Studies.
    Een lach rolt nog over mijn lippen als ik weer nadenk over dat ze me vertelde dat ik er wel rekening mee moet houden dat ze op haar tachtigste niet meer alles kan en ik kijk haar even aan.
    "Dus je denkt dat het met mijn creativiteit zo lang duurt om op een idee te komen?" vraag ik haar met een lach "Challenge accepted"
    Een uitdagende blik siert mijn gezicht en ik kijk haar met een speelse grijns aan, dat word snel iets bedenken wat creatief en doordacht is.


    Little do you know


    BLAINE THOMAS CLEAVER


    Ze volgt me en gaat bij een andere boom staan. Ook zij pakt een tak vast, waarschijnlijk zodat ze zich zo omhoog kan gaan trekken. Ik werp even een blik op haar armen, die er niet heel erg gespierd uit zien. Toch neem ik deze keer dat vooroordeel niet zomaar aan. Bovendien kon ze ook erg hard rennen.
    "Let's go then." Ze glimlacht, waarna ze aftelt. "Op één... Drie, twee één."
    Tijdens de twee trok ik mezelf al omhoog. Meteen merkte ik dat het een stuk zwaarder was dan de vorige keer. Ook bij Jamie-Lee gaat het minder goed, hoor ik.
    "Nee shit," roept ze, waardoor ik even stop en naar haar kijk. Ik zie dat ze haar blouse heeft laten scheuren. Zonder ook maar even te twijfelen, trekt ze het uit.
    "Nou dat was het einde van mijn lievelings blouse." zegt ze en ik weet niet zeker of ik teleurstelling in haar stem hoor. Sommige meisjes zijn heel erg gehecht aan hen kleding, wat ik aan de ene kant raar vind, maar aan de andere kant ook wel apart vind. Eigenlijk denk ik er normaal niet zoveel over na. Het maakt me niet zoveel uit eigenlijk.
    Zonder haar blouse is ze nog niet helemaal bloot, maar toch blijft mijn blik even op haar hangen. Dan zie ik haar naar me zoeken en trek mijn blik van haar af. Snel trek ik me voor de tweede keer omhoog, alsof ik niets heb gemerkt van haar scheuring.
    Na nog drie keer optrekken houd ik even een kleine pauze.
    "Lukt het?" roep ik dan naar Jamie-Lee, waarna ik haar zoek. Tijdens het omhoog trekken heb ik eigenlijk niet echt meer op haar gelet.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 20:19 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    JAMIE-LEE 'JAMIE' LAYLA CLAPTON
    Hogwarts • 7th year • Being badass
    • Outfit •

          Het gevoel dat iemand me bekijkt bekruipt me en ik kijk even op naar Blaine, die net zijn blik afwendt... Ik kijk hem even vreemd aan maar zie dan hoe hij verder klimt, oh ja we hielden een wedstrijdje, even vergeten. Bewonderend zie ik hoe hij zich omhoogtrekt en hoe zijn armspieren zich de hele tijd aanspannen en weer ontspannen. Echter scheur ik mijn blik weer van hem los en concentreer me op mijn eigen boom. Ik grijp me aan de tak vast en klim behendig tegen de stam op en zwaai mijn benen over de tak boven mij en herhaal dit een aantal keer voordat ik iemand hoor roepen.
    "Lukt het?" hoor ik Blaine roepen en ik kijk zoekend rond. Tussen de takken door zie ik hem ongeveer op de zelfde hoogte staan en ik zwaai naar hem gezien hij zoekend rond kijkt.
    "Jahoor, what about you?"


    I just caught the wave in your eyes

    Belle Coeh


    Ik loop met hem mee richting de trap en weet zonder ongelukken de trap te bereiken, wat ook zeldzaam is.
    "Dus je denkt dat het met mijn creativiteit zo lang duurt om op een idee te komen?" vraagt hij me. "Challenge accepted."
    Hij kijkt me uitdagend aan en ik beantwoord zijn blik. "Ik ben benieuwd," zeg ik. Vervolgens geef ik hem plagerig een duw en spring snel achteruit om eventuele klappen of duwen te ontwijken. Maar hé, ik ben het. Moet ik nog meer zeggen? Juist, achter me was natuurlijk een opstapje die ik niet gezien had - het zal ook eens niet zo zijn - en voor ik het weet, lig ik op de grond. Ik blijf even een paar seconden lachend liggen maar bedenk dan dat het niet dp heel erg comfortabel is, dus duw ik me omhoog zodat ik weer kan opstaan.
    "I'm the girl that can't walk in heels without killing myself...or someone else."


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.