• Hello ^^

    Ik heb sinds gister een account op Wattpad, waar ik een verhaal van me post. De site is eigenlijk helemaal niet complex, maar overzichtelijk vind ik hem ook niet. Ik merk dat mijn verhaal niet bij nieuwe verhalen terecht komt. Dat vind ik jammer, want dit lijkt me de enige manier om als nieuwe schrijver een verhaal efficiënt te promoten. Ik zit al een tijd te puzzelen hoe dit kan komen, maar ik kom er niet uit. Ook van de helpdesk word ik niet wijzer.

    Ik verwacht eigenlijk niet dat veel Q'ers me hiermee kunnen helpen, maar ik wilde toch even vragen of jullie misschien weten wat ik hieraan kan doen :].


    i put the fun in funeral

    Misschien dat je je eigen verhaal gewoon niet ziet staan? Want je bent zelf de schrijver dus heeft dat niet heel veel nut ofzo. Het is maar een gokje, want ik heb echt totaal geen verstand van hoe Wattpad werkt.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Cathedrals schreef:
    Misschien dat je je eigen verhaal gewoon niet ziet staan? Want je bent zelf de schrijver dus heeft dat niet heel veel nut ofzo. Het is maar een gokje, want ik heb echt totaal geen verstand van hoe Wattpad werkt.


    Dat kwam ook al bij me op, maar toen ik uitlogde, stond hij er nog steeds niet :p.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Dat kwam ook al bij me op, maar toen ik uitlogde, stond hij er nog steeds niet :p.


    Ahh, slim.
    Maar dan heb ik echt geen idee.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Cathedrals schreef:
    (...)

    Ahh, slim.
    Maar dan heb ik echt geen idee.


    Alsnog bedankt ;]


    i put the fun in funeral

    Hmm, ik heb nooit gekeken of mijn verhaal daar tussen staat eigenlijk. :')