• Hogwarts, 1 september 1900

We gaan terug naar het jaar 1900. De tijd waarin studenten in alle rust naar school konden gaan om de magische kunsten onder de knie te krijgen. Het jaar 1900, de jaren voordat Tom Riddle opstond als Voldemort en zijn ideeën doordraafde in twee oorlogen. Het jaar 1900, tientallen jaren voordat Harry Potter vocht tegen Voldemort. Deze RPG speelt zich af op Hogwarts. Studenten krijgen de kans om zich te ontwikkelen tot talentvolle tovenaars en heksen. Er wordt niet gesproken van slechte tovenaars, want die lijken nog niet te bestaan. Wordt jouw personage de beste zwerkbalspeler of de grootste ellende met fabeldieren?
    Om onbewust buitensluiten te voorkomen, zit iedereen in het zesde leerjaar!

PERSONAGES:
    STOP OP VROUWEN, GRYFFINDOR & SLYTHERIN

Vrouwen:
    • Camille Jackson | JudithSuzann | Ravenclaw | Pagina 1.16 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Lilian Grace Palvanor | Ameliorate | Huffelpuf
    • Gereserveerd door Iniminicum | Gryffindor
    • Alégria Metea Campbell | Cynefin | Huffelpuf | Pagina 1.3 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Gereserveerd door Crowley | Slytherin
    • Fayacedyluci Kifuliyaska Avaredusko | Cave | Gryffindor
    • Aemilia Waterstone Teater | Gryffindor | Lijstje met vakken ontvangen
    • Skylar Indiana Castellan | Daggers | Huffelpuf | Pagina 1.4 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Emily 'Emma' Louise Belladonna| HemmingsMyHero | Ravenclaw | Pagina 1.16
    • Amelia Celeste Delaroux | Cordis | Ravenclaw | Lijstje met vakken ontvangen

Mannen:
    • Ezra Hunter Micheal Cooper | Dumbledore | Slytherin | Pagina 1.4
    • Andrew Whither | Ameliorate | Ravenclaw | Pagina 1.10
    • James Luke Rider| Iniminicum | Hufflepuf
    • Edward Frederick Hurrington Junior | Trohman | Gryffindor | Pagina 1.11
    • Adam James Simons | Eleutheromania | Gryffindor | Pagina 1.14 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Antione Campbell Felix Lefèvre | HemmingsMyHero | Gryffindor | Pagina 1.15
    • Luke Daniel Sharrow | Daggers | Slytherin | Pagina 1.14 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Lucas 'Luca' Marcus Romano | Zamperini | Slytherin | Lijstje met vakken ontvangen
    • Vincent Ellen Callow | Teater | Ravenclaw | Pagina 1.16 | Lijstje met vakken ontvangen

INVULLIJSTJE:
    Naam:
    Leeftijd:
    Bloedstatus:
    Afdeling:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra: Denk aan: zwerkbal, huisdier, toverstok, boeman, patronus etc.)

FACECLAIMS:
    Lily Collins
    Sophie Turner
    Erin Wagner
    Barbara Palvin
    Xavier Samuel
    Daniel Sharman
    Logan Lerman
    Dylan O'Brien
    Colton Haynes

QUIDDITCH:
    Gryffindor:
    Captain: Eleutheromania
    Chaser: Eleutheromania
    Chaser: Iniminicum
    Chaser: HemmingsMyHero
    Beater: Cave
    Beater:
    Keeper: Edward Frederick Hurrington Junior
    Seeker: Aemilia Waterstone

Ravenclaw:
    Captain: Vincent Ellen Callow
    Chaser: Andrew Whither
    Chaser: Vincent Ellen Callow
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Emily 'Emma' Louise Belladonna

Slytherin
    Captain:
    Chaser: Luke Daniel Sharrow
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Ezra Hunter Micheal Cooper
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Lucas 'Luca' Marcus Romano

Huffelpuf
    Captain: Lilian Grace Palvanor
    Chaser: Skylar Indiana Castellan
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Iniminicum
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Lilian Grace Palvanor

PREFECTS:
    Gryffindor:
    • Aemilia Waterstone
    • HemmingsMyHero
    Ravenclaw:
    • Andrew Whither
    •
    Huffelpuf:
    • Alégria Metea Campbell
    • Iniminicum
    Slytherin:
    •
    •

PROFESSORS:
    Astronomie: Arlo Donte
    Professor Donte was vroeger ingedeeld bij Ravenclaw. Hij is een intelligente man en houdt van leergierige leerlingen, maar hij laat overduidelijk zijn grenzen merken. Hij houdt niet van grapjassen en wordt vaak gezien als een chagrijn.
    Toverdranken: Eliseo Vihaan
    Professor Vihaan is een strenge docent. Hij is zo eng als hij eruit ziet, wordt er vaak gezegd en dat is zeker waar. Het is geen pretje om les van hem te hebben, ondanks dat hij je veel kan leren. Hij was vroeger ingedeeld bij Slytherin.
    Verzorging van fabeldieren: Keon Zaire
    Professor Zaire is een liefelijke professor. Hij heeft veel ambitie voor zijn vak en wil dat dolgraag overbrengen aan zijn leerlingen. Hij heeft een hekel aan pestkoppen en treedt hier hard tegenop. Hij was vroeger ingedeeld bij Gryffindor.
    Waarzeggerij: Drina Bronwen
    Professor Bronwen is een typische chaoot. Je kunt nauwelijks hoogste van haar krijgen en haar lessen zijn vaak vrij onduidelijk. Ondanks dat is ze wel een lief persoon met het beste voor voor iedereen. Ze was vroeger ingedeeld bij Ravenclaw.

ROOSTERS:
    Maandag t/m woensdag

Donderdag t/m zaterdag

Op zondag zijn alle leerlingen vrij

REGELS:
    • Een post is minimaal 200 woorden
    • Houd de jongens, meisjes en afdelingen gelijk
    • Zonder toestemming bestuur je géén personages van anderen
    • Geen perfecte personages, iedereen heeft minder goede kanten
    • 16 + is toegestaan, maar zet het in je post
    • Reserveringen van personages blijven 3 dagen staan
    • Ik maak de nieuwe topics aan
    • Ik heb in overleg met Debbaut dit topic geopend
    • Maximaal twee personages per persoon (1 jongen en 1 meisje)
    • Houd het gezellig
    • Voor vragen staat mijn PB of GB altijd open
    • Have fun!

Rollentopic 2

Het begin
    We beginnen op King's Cross Station. Iedereen komt aan (met of zonder ouders) en gaat richting de trein.

Big girls cry when their hearts are breaking

Camille Jackson

Langzamerhand kwamen er steeds meer mensen het perron op. Ze glimlachte toen ze wat andere zesde klassers zag verschijnen, gelukkig maar, dan hoefde ze niet de hele tijd in haar eentje te wachten. Ze stond op van haar hutkoffer en pakte de kooi met de uil op. Ze keek nogmaals rond. Op dit moment zag ze Hunter, Skylar en Lillian. Ze haalde een hand door haar haren en pakte toen ook de hutkoffer vast. Ze liep wat meer naar het midden zodat ze misschien nog andere zou zien. Ze glimlachte kort toen ze een jongen in een hoekje zag zitten. Ze kon zo snel niet zien wie het was, ze bleef nog kort kijken en zag toen dat het Andrew was. Hij was best veranderd in de vakantie, hij was een stuk langer of gewoon een stuk knapper, zo was het beter te verwoorden. Ze glimlachte nogmaals en draaide haar hoofd weer weg.
    Haar gedachten dwaalden weer af, ze had een leuke vakantie gehad met haar familie. Ze waren wat landen afgereisd en hadden gewoon plezier met elkaar gemaakt, het was lang geleden geweest. Normaal zaten ze in de zomer verdrietig te zijn over het overlijden van haar moeder, maar ze hadden het nu allemaal zo goed als af kunnen sluiten en hadden het een plekje weten te geven. Ze haalde diep adem en wachtte rustig tot de trein zou komen en ze eindelijk naar Hogwarts zouden gaan.

[ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 12:53 ]

Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

• Lucas 'Luca' Marcus Romano •

Met zelfverzekerde passen liep ik door het king's cross station, de hutkoffer hoor ik achter me rollen. Mijn twee zusjes wouden dat ding zo graag duwen, wie ben ik om ze tegen te houden. Mijn ouders letten wel op of het goed gaat. Na een tijdje staan we stil en ik neem de grote hutkoffer over. 'Nou.. Een nieuw jaar..' mompel ik, een kleine grijns aanwezig op mijn lippen. Mijn vader knikt even. 'Mhm.. Doe nou maar je best, dan heb je mij blij.' zegt hij en ik knik even. 'Komt goed..' zeg ik, ook al weet ik heel goed dat ik veel te lui ben om het optimale te halen.
    Ik geef mijn vader en snelle knuffel en keer dan naar mijn moeder. Ze trekt me meteen in een knuffel en ik lach even. 'Ik ben trots op je. Dat weet je.' zegt ze en ik knik. 'Natuurlijk.' zeg ik. Langzaam laat ik haar los en zak dan wat door mijn knieën om mijn zusjes aan te kijken. Al snel slaan ze beide hun armen om mijn nek en ik lach kort. 'Ik ga je missen.' hoor ik zacht van Bella's kant. 'Ik ga je meer missen.' klinkt het vervolgens al snel van Angeli's kant. Ik grinnik even. 'Ik ga jullie twee het meeste missen.' zeg ik daarom maar snel. Ik druk snel bij beide een kus op het hoofd en sta dan weer op. 'Dan ga ik maar.' zeg ik en ik knik nog even naar het viertal, voor ik me omdraai en wegloop met de hutkoffer die voor me uit rolt. Ik kom steeds dichterbij de muur en ik kijk ondertussen even om me heen of ik al bekende gezichten zie. Sommige mensen had ik wel gemist hoor, Hogwarts voelde nou eenmaal als een tweede thuis en daar horen andere mensen dus ook bij.

El Diablo.

Ezra Hunter Micheal Cooper
    "You can call me Hunter"

Uiteindelijk stopten mijn ouders met lopen. Mijn moeder draaide sierlijk om en had een strenge uitdrukking op haar gezicht staan. Haar haren vielen kaarsrecht over haar rug - iets dat ik niet uit kon staan. Ze gaf me een formele knuffel en mijn vader's afscheid was nog erger. Strak stak hij zijn hand naar me uit die ik onzeker aannam. Eén keer schudde hij mijn hand en liet me toen weer los. Ze zeiden me gedag en verlieten het station. Ik was niet meer van ze gewend en hoewel het niet veel was, kon ik het toch op prijs stellen dat ze me gedag kwamen zeggen. Ik haalde opgelucht adem toen ze eenmaal weg waren en liet mijn ogen over het station glijden. Hier en daar zag ik bekenden, waaronder Andrew Whither. Afkeurend haalde ik mijn neus op en draaide me van hem weg. Hij was niet degene met wie ik mijn treinrit door zou brengen. Uiteindelijk vestigde ik mijn blik op Alégria. Ik grijns verscheen automatisch op mijn gezicht. Ik paradeerde naar haar toe en parkeerde me met een grijns naast haar.
          'Campbell,' fluisterde ik uitdagend in haar oor toen ze me niet zag.

Mt ^^

“A queen will always turn pain into power.”

Adam James Simons
    Gryffindor • Chaser and Captain

“I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.”

Ik kijk rustig om me heen, mijn moeder kon zoals gewoonlijk niet mee naar het station. Een reden er voor had ze nooit gegeven. Ze ging gewoon niet mee naar het station, herenigen wat ze deed was mij afzetten op de parkeerplaats. Ik gok dat ze het niet durfde. Mijn moeder is nooit zo fan geweest van de magie. Een kleine zucht rolt over mijn lippen, terwijl ik mijn hutkoffer achter me aan sleep. Mijn kaartje voor de trein heb ik stevig mijn mijn hand geklemd. Ik kijk om me heen, duizenden muggles haasten zich naar hun trein, en ik zie geen enkel iemand die er uit ziet als een tovenaar. Niemand. Na niet al te lange tijd kom ik aan bij de muur tussen perron negen en tien, waar ik relaxte door heen loop. Eenmaal op perron 9 ¾ aangekomen kijk ik meteen om me heen, terwijl een glimlach zich vormt op mijn gezicht. Ik kijk op ik Faya ergens zie, maar ik zie haar, tot mij teleurstelling, niet. Mijn ogen glijden over de massa mensen, maar ik herken zo snel niemand. Waarschijnlijk komt dat omdat mijn ogen zich alleen maar focussen op het vinden van een bepaald persoon. In de vakantie zijn we wel een weekje bij elkaar geweest, maar langer ook niet. Een par brieven hebben we geschreven, maar niet veel. Ik kijk er naar uit om haar weer te zien, en om haar in mijn armen te sluiten. We mogen dan wel jong zijn, ik weet zeker dat ik van haar houd.

take me back to the basics and the simple life

~ † ~ † ~ † ~      FAYACEDYLUCI 'FAYA' KIFULIYASKA AVAREDUSKO      ~ † ~ † ~ † ~
    Gryffindor • Beater • Trauma Aan Citroenen

Nobody can give you freedom. Nobody can give you equality or justice. If you are a man woman, you take it.

Vandaag ben ik vrolijk. Terug kunnen naar Hogwarts, iedereen - en vooral Adam - weer zien. Het maakt me gewoonweg blij.
    'Wees voorzichtig, meiden. En veel plezier. Niet spijbelen. Geen krijtkanonnen bouwen. Of wc-deuren stelen. Wees lief,' mompelt mijn moeder, waarna ze beide mij en mijn zusje Amelianuzya - Amelia - een stevige knuffel geeft en wensen doet die nooit waarkomen.
    'Ja, enne... ehm, ja,' is mijn vaders waardevolle toevoeging. Ook hij knuffelt ons beide. Dan verdwijnen ze beiden weer van het perron af, aangezien ze niet zo goed tegen de drukte kunnen.
    'Ik ga Daria zoeken,' zegt Amelia waarna ze verdwijnt. Ik kijk om me heen, op zoek naar iemand. En dan zie ik Adam, alleen zoals altijd, om zich heen kijkend. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht, en ik ren naar hem toe, waarna ik me in zijn armen stort. Adam heb ik deze vakantie veel te weinig gezien, maar daar zal dit schooljaar wel verandering in brengen.

Alégria 'Ale' Metea Campbell

Hufflepuff |•| Prefect |•| Sixth Year
    "They say I'm naive, I think I'm just a person who believes everyone is good."

Wanneer ik na een tijdje nog steeds geen bekende zag, begon ik maar tegen Quarry te praten. De uil keek me een beetje raar aan, zover hij begreep wat ik allemaal zei, niets dus. Verscheidene mensen keken mij raar aan in het voorbij gaan, ze dachten zeker dat ik van lotje getikt was. Maar als het beleefde meisje dat ik was glimlachte ik alleen breed uit naar hun en zwaaide soms.
    Toen het praten tegen Quarry ook een beetje begon te vervelen besloot ik maar even plaats te nemen op mijn hutkoffer en opnieuw uit te kijken naar bekenden.
    'Campbell.' hoorde ik opeens een uitdagende jongensstem bij mijn oor. Ik slaakte een gilletje, sprong gehaast op en draaide me geschrokken om. De jongen die me nu geamuseerd aankeek herkende ik uit duizende. Enthousiast sprong ik in zijn armen en knuffelde hem hartelijk.
    'Hunter!' riep ik zijn naam opgewekt en liet hem daarna weer voorzichtig los. Verschillende mensen keken ons vertederd aan, waarom begreep ik niet. Als ze soms dachten dat we een stelletje waren hadden ze het fout. Hunter en ik flirtte soms alleen ja, maar we waren slechts studiemaatjes, en beste vrienden, niets meer. Des al niet te min gaf ik zeker weten om de jongen, en ik was dan ook erg blij dat ik hem hier aantrof, aangezien we elkaar de hele zomer niet hadden gezien. Ik stelde voor om alvast naar het perron te gaan, waarna we in een langzaam tempo ons begaven naar de muur tussen perron negen en tien. Ondertussen keek ik nog steeds rond of ik nog andere vrienden zag, stiekem hoopte ik James in het oog te krijgen, mijn èchte vriendje.

[ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 16:11 ]

I just caught the wave in your eyes

[ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 17:01 ]

I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

[To be honest, dat doet pijn aan mijn ogen ^.]

The monsters running wild inside of me. I'm faded

[ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 18:18 ]

I just caught the wave in your eyes

Adam James Simons
    Gryffindor • Chaser and Captain

“I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.”

Nog voordat ik het door heb, hoor ik rennende voetstappen en niet veel later is er een lichaam verstrengeld met de mijne in een grote knuffel. Faya. Ik maak haar gezicht uit tussen de bruine lokken die overal en nergens hangen. Ik laat haar even los om de lokken voor haar zicht weg te vegen, en glimlach naar haar. Gosh, ik heb haar gemist. Dat is dan ook precies wat ik zeg, voordat ik haar zachtjes weer in mijn armen sluit. Ik houd van haar. Hoe dom en knullig het ook kan klinken. Het is zo, mijn gezicht haal ik even naar achteren, om haar kin een stukje op te tillen en haar in haar ogen te kijken. Mijn lippen zijn slechts enkele van de hare verwijdert wanneer ik ze er vervolgens zachtjes op leg. Een zoen, iets waar ik een maand op heb gewacht. Het voelt bijna als de eerste keer, vlinder exploderen in mijn maag, en mijn lippen vormen, ookal zitten ze nog steeds op die van Faya, een glimlach. De zoen is niet gehaast, of ruig, zoals die van sommige andere stelletjes. Hij is zacht, en vriendelijk. Hij is niet opdringerig, maar eerder verlegen. Mijn handen laat ik vanaf haar schouderbladen zakken tot op haar rug, en ik trek haar iets dichter tegen me aan.

take me back to the basics and the simple life

Storiefan schreef:
    ik loop zo snel mogelijk de trein in,bang voor wat komen gaat. Wat als ik herkend word? wat als iemand emotioneel te dichtbij komt? op vriendschap reken ik sowieso niet,niet dat dat uitmaakt. Ik ben mijn hele leven opgejaagd,net als de rest van mijn volk. Weer komen er vragen op; Waarom willen ze zo graag dat ik koning word? ik ben er niet geschikt voor en ze redden t prima met de Steward en ik heb gekozen voor het ballingschap. En wat moet ik doen als er Orks komen,dan heb je niks aan die stok. Of ik verspreek me en zeg iets in t Elfs,wat dan? de deur gaat open en er komt iemand binnen die mijn gepieker onderbreekt.

degene die zijn personage als 1ste hier binnen laat lopen,is hem. hij bijt niet direct ;) voor de rest;zie beschrijving praattopic

[Wil je even je gastenboek lezen?]

Storiefan schreef:
    ik loop zo snel mogelijk de trein in,bang voor wat komen gaat. Wat als ik herkend word? wat als iemand emotioneel te dichtbij komt? op vriendschap reken ik sowieso niet,niet dat dat uitmaakt. Ik ben mijn hele leven opgejaagd,net als de rest van mijn volk. Weer komen er vragen op; Waarom willen ze zo graag dat ik koning word? ik ben er niet geschikt voor en ze redden t prima met de Steward en ik heb gekozen voor het ballingschap. En wat moet ik doen als er Orks komen,dan heb je niks aan die stok. Of ik verspreek me en zeg iets in t Elfs,wat dan? de deur gaat open en er komt iemand binnen die mijn gepieker onderbreekt.

degene die zijn personage als 1ste hier binnen laat lopen,is hem. hij bijt niet direct ;) voor de rest;zie beschrijving praattopic

Ehm, sorry hoor, maar als eerste, dit is geen Hobbit RPG. Ten tweede, je gebruikt geen ABN. Ten derde, je personage was niet goedgekeurd en je mocht nog niet posten. En daarnaast voldoe je niet aan RPG gewoontes, zoals de naam van je personage bijvoegen en je post bevat geen 200 woorden.

~ † ~ † ~ † ~      FAYACEDYLUCI 'FAYA' KIFULIYASKA AVAREDUSKO      ~ † ~ † ~ † ~
    Gryffindor • Beater • Trauma Aan Citroenen

Nobody can give you freedom. Nobody can give you equality or justice. If you are a man woman, you take it.

Met zijn zachte handen veegt hij een aantal lokken uit mijn gezicht. Zoals altijd heeft mijn haar de neiging om druk en overal te zijn. Maar op dit moment kan ik even niet aan mijn haar denken.
    'Ik heb je gemist,' zegt Adam, en ik kan niet anders dan glimlachen en knikken. God, wat heb ik hem gemist. Hij neemt me weer even in zijn armen, en ik blijf glimlachen tegen zijn schouder. Eindelijk herenigd. Vervolgens trekt hij zich even terug, waarna hij mijn kin met een vinger op tilt. En dan legt hij zijn lippen op de mijne. Ein-de-lijk, wat heb ik hier lang op gewacht. Het voelt geweldig om weer in Adams armen te zijn, mijn lippen op de zijne en mijn armen om zijn nek geslagen. Ik moet een beetje op mijn tenen staan, omdat Adam deze zomer weer een stuk gegroeid is. Niet dat het mij wat uit maakt. Vooral niet nu. Nu is het enige wat uit maakt dat ik eindelijk weer terug ben bij hem. Adam trekt me wat dichter tegen me aan, en ik maak van de gelegenheid gebruik om mezelf haast aan hem vast te klampen. Ik kan het niet vaak genoeg herhalen, maar wat heb ik hem gemist.

Andrew Whither

Ondertussen zie ik al meerdere mensen het perron oplopen. Als ik Adam zie wordt ik helemaal blij. Hij is echt mijn beste vriend, en daarnaast waarschijnlijk ook mijn enige vriend. Aan dat laatste denk ik liever niet. Mijn benen komen al een beetje in beweging om naar hem toe te lopen, maar dan krijg ik ook Faya in beeld. Faya, Adams vriendin. Ik bijt even op mijn lip. Waarschijnlijk zou Adam elk meisje kunnen krijgen wat hij zou willen. Ik daarintegen... Ik heb nog nooit een relatie gehad, meiden zien mij over het algemeen niet staan. Als Adam en Faya beginnen te zoenen besluit ik maar juist de andere kant op te lopen. Daar kunnen ze mij waarschijnlijk niet bij gebruiken. Ik zie Adam later wel. Net op dat moment komt er een meisje met blonde lokken aanlopen. Ik zet een paar stappen in haar richting, kijkend hoe ze bezig is met haar uil.
    “Het wordt vast een leuk jaar,” Hoor ik haar tegen het beestje zeggen. Haar glimlach was op een bepaalde manier aanstekelijk. Eigenlijk heb ik haar nog nooit met een uil gezien. Niet dat ik haar zo vaak heb gezien.
    "Hoi." Zeg ik als ik dichtbij genoeg ben om een gesprek te hebben. "Wat lief. Hoe heet hij?" Vraag ik dan, een tikkeltje zenuwachtig, al hoop ik dat niet te laten horen. Ik probeer me de laatste keer te herinneren dat ik iemand heb aangesproken, dat kan ik me dus niet herinneren. Dan komt er ineens in me op dat de uit ook een vrouwtje kan zijn. "Of zij," Even zoek ik naar de juiste woorden. "Want dat kan natuurlijk ook." Wauw, dat sloeg echt nergens op. Misschien was er wel een reden voor mijn stilte de laatste jaren, misschien zijn sommigen mensen gewoon niet gemaakt om te praten. Mensen zoals ik.

[ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 17:54 ]

She was always looking for more..