• !Cosplay!

    Hallo iedereen,
    Ik weet dat hier best wel wat mensen zijn die Cosplay doen of mensen kennen die het doen en daarom wilde ik even een oproepje doen; we hebben het plan om een Cosplay Modeshow te houden. Dit houdt in dat er ongeveer een kwartier tot een half uur vrij gemaakt wordt op het "main stage" voor een modeshow van cosplayers - die de rest van de dag ook over het veld mogen lopen. Je hoeft hiervoor absoluut geen professionele cosplayer te zijn!

    Als je hier interesse in hebt kan je je opgeven in de categorie Performing Arts op de site en dan "Cosplay Modeshow" in de beschrijving zetten.

    Iedereen die mee doet hoeft geen entree te betalen!






    Questival
    Create Yourself

    Het festival voor en door jongeren!

    Zaterdag 20 Juni, 2015
    Bergharen



    Ongeveer een jaar geleden ben ik met het gestoorde idee begonnen om een festival voor Quizlet te organiseren. Ik heb hier toen een topic voor geopend in de verwachting dat iedereen me waarschijnlijk voor gek zou verklaren, maar dat gebeurde niet. Iedereen reageerde enorm enthousiast en wilde heel graag komen en meehelpen. Dat is de reden dat ik het idee door gaan zetten ben en hoewel het vorig jaar niet gelukt is wegens tijd gebrek, is het me gelukt om een klein groepje mensen bij een te krijgen - waaronder een man die de locatie beheerd waar het gegeven zal worden - en zijn we begonnen met het opzetten van dit festival. Nu - een paar maanden later - is het idee uitgebreid tot iets veel groters dan ik ooit verwacht is; de eerste versie van het Questival is geboren!

    Wij zoeken jou om jouw creativiteit te tonen!


    Questival is een eendaags festival waar jonge kunstenaars kunnen laten zien hoe zij zelf kunst creëren. Als bezoeker en deelnemer kan je op de dag zelf beleven hoe het is om kunst van andere jonge kunstenaars te zien en te horen, maar ook op de dag zelf kan er veel gecreëerd worden!
    Het festival is gericht op jongeren die met een kunstdiscipline bezig zijn. Door het uitwisselen van hun ervaringen en ideeën kunnen zij elkaar stimuleren om verder te komen met hun kunst.


    Questival Disciplines
    Performing arts; bij Performing Arts zullen zowel muzikale als theatrale optredens komen, de twee podia zijn geschikt voor elke vorm van podium kunsten. Meer informatie.
    Literatuur; de discipline literatuur is geschikt voor diegene die er van houden om verhalen te vertellen en te schrijven, maar ook voor vormen zoals poëzie en columns. Kortom, alles wat zicht ophoud rond om creatief schrijven. Meer informatie.
    Film; de derde discipline is film. Deze discipline is geschikt voor jonge filmmakers die de kans willen krijgen om hun eigen, korte films te laten zien aan het publiek en hun visie op de wereld te tonen. Meer informatie.
    Beeldende Kunst; de laatste discipline, beeldende kunst, is bedoeld voor jonge kunstenaars die bezig hiermee bezig houden. Hieronder vallen bijvoorbeeld fotografie, het maken van tekeningen en schilderijen en andere vormen van beeldende kunst - zowel 2D als 3D. Meer informatie.

    Links
    Questival.nl.
    Facebook Pagina.
    Event Pagina.

    Qletters op het Questival!


    Updates
    • De inschrijvingen zijn geopend!
    De eerste band is bekend! Einfach Kurt komt op het Questival!


    Facebook Pagina.

    Thomas Verbogt komt op het Questival!


    Meer informatie



    Hopelijk zie ik jullie op het festival, het lijkt me heel leuk om jullie allemaal te meeten! Als er nog vragen zijn kan je die gewoon hier stellen of even een mailtje sturen naar questival@outlook.com.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 17:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zet mij ook maar op misschien. Waarschijnlijk kan ik wel, maar moet even kijken of ik ook het geld ervoor heb.


    Physics is awesome

    SPECS schreef:
    Ik be me aan het inschrijven voor litteratuur, maar ik zie datje alleen je e-mail adres hoeft op te geven. Worden de tickets online verzonden dan? En zit weer minimum aan het aantal woorden? Ik heb namelijk one shots die ik zou kunnen voordragen.
    En op welke tijden rijd die bus heen en weer terug?

    Ja die krijg je gewoon gemaild en nee dat zit er niet aan (:
    De tijden zijn nog niet bekend, maar waarschijnlijk om het uur/half uur. We gaan in ieder geval zorgen dat ze aansluiten op de treinen!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Animagi schreef:
    (...)
    Ja die krijg je gewoon gemaild en nee dat zit er niet aan (:
    De tijden zijn nog niet bekend, maar waarschijnlijk om het uur/half uur. We gaan in ieder geval zorgen dat ze aansluiten op de treinen!


    Ah okay, bedankt.:3
    Ik hoop elk halfuur dan anders moet ik al om 21:00 weg.:'d mijn trein komt namelijk om 22:04 & anders pas om 23:04, maar dan sta ik weer superlang te wachten en als die niet gaat ben ik genaaid dus ja.x) better save then sorry.
    Daarnaast lijkt het me lastig om aan te sluiten op alle verschillende treinen?:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Aangezien er dus geen treinstation is in Bergharen; Wordt het dan met de trein naar station (centraal?) van Nijmegen gaan en vanuit daar met de bus naar Bergharen? Of welk treinstation moet het worden ook alweer?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    SPECS schreef:
    (...)

    Ah okay, bedankt.:3
    Ik hoop elk halfuur dan anders moet ik al om 21:00 weg.:'d mijn trein komt namelijk om 22:04 & anders pas om 23:04, maar dan sta ik weer superlang te wachten en als die niet gaat ben ik genaaid dus ja.x) better save then sorry.
    Daarnaast lijkt het me lastig om aan te sluiten op alle verschillende treinen?:'D

    Ja dat is ook het plan.

    GandalfTheSexy schreef:
    Aangezien er dus geen treinstation is in Bergharen; Wordt het dan met de trein naar station (centraal?) van Nijmegen gaan en vanuit daar met de bus naar Bergharen? Of welk treinstation moet het worden ook alweer?

    Wijchen c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Animagi schreef:
    (...)
    Wijchen c:


    Damn, maakt de reis direct een half uur langer. 3 uur treinreizen dus zonder busreis meegerekend. :'D Wat betekend dat ik ook op tijd in de avond dan maar weer naar huis moet als ik nog een trein halen wil. Maar dat bekijk ik later dan wel hoe dat precies gaan zal. :p
    Maar Wijchen it is, dus. Thanks! :3

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 16:25 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Damn, maakt de reis direct een half uur langer. 3 uur treinreizen dus zonder busreis meegerekend. :'D Wat betekend dat ik ook op tijd in de avond dan maar weer naar huis moet als ik nog een trein halen wil. Maar dat bekijk ik later dan wel hoe dat precies gaan zal. :p
    Maar Wijchen it is, dus. Thanks! :3


    Ik heb het gecheckt en de laatste trein naar mijn bestemming gaat om 23:04, dus als ik jou was zou ik het gewoon even checken op de ns site.:3 ik moet twee uur en tien minuten en dan nog de busreis inderdaad.:'d


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik heb het gecheckt en de laatste trein naar mijn bestemming gaat om 23:04, dus als ik jou was zou ik het gewoon even checken op de ns site.:3 ik moet twee uur en tien minuten en dan nog de busreis inderdaad.:'d


    Bij mij om 22.25h. Maar dan ben ik echt pas rond een uur of half twee thuis. Dus ik ga dan voor een trein eerder en dat is 20.55h. Dan ben ik rond 12 uur thuis.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Bij mij om 22.25h. Maar dan ben ik echt pas rond een uur of half twee thuis. Dus ik ga dan voor een trein eerder en dat is 20.55h. Dan ben ik rond 12 uur thuis.


    Hmm ja als ik die van 22:04 pak ben ik ook rond twaalf uur thuis. Ik heb geluk dat ik iets minder lang hoef.:') &het feit dat er om 23:04 ook een komt is ook wel zo fijn voor het geval ik die eerste mis.:'d


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hmm ja als ik die van 22:04 pak ben ik ook rond twaalf uur thuis. Ik heb geluk dat ik iets minder lang hoef.:') &het feit dat er om 23:04 ook een komt is ook wel zo fijn voor het geval ik die eerste mis.:'d


    Haha jaa. Naja toegegeven; Tussen de twee treinen in die ik net opnoemde rijden nog wel meer treinen. Maar dat vind ik eigenlijk toch wel te laat worden. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Haha jaa. Naja toegegeven; Tussen de twee treinen in die ik net opnoemde rijden nog wel meer treinen. Maar dat vind ik eigenlijk toch wel te laat worden. :p


    Dan heb je meer geluk dan mij.:'d ik wou dat er om half elf een trein reed naar mij.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dan heb je meer geluk dan mij.:'d ik wou dat er om half elf een trein reed naar mij.x)


    Hahaha logisch! x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Is het leuk om een soort Quizlet Meeting Point te maken?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alvast een nieuw topic c;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Animagi schreef:
    Is het leuk om een soort Quizlet Meeting Point te maken?


    Oeh, yeah! I'm in! :3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •