• !Cosplay!

    Hallo iedereen,
    Ik weet dat hier best wel wat mensen zijn die Cosplay doen of mensen kennen die het doen en daarom wilde ik even een oproepje doen; we hebben het plan om een Cosplay Modeshow te houden. Dit houdt in dat er ongeveer een kwartier tot een half uur vrij gemaakt wordt op het "main stage" voor een modeshow van cosplayers - die de rest van de dag ook over het veld mogen lopen. Je hoeft hiervoor absoluut geen professionele cosplayer te zijn!

    Als je hier interesse in hebt kan je je opgeven in de categorie Performing Arts op de site en dan "Cosplay Modeshow" in de beschrijving zetten.

    Iedereen die mee doet hoeft geen entree te betalen!






    Questival
    Create Yourself

    Het festival voor en door jongeren!

    Zaterdag 20 Juni, 2015
    Bergharen



    Ongeveer een jaar geleden ben ik met het gestoorde idee begonnen om een festival voor Quizlet te organiseren. Ik heb hier toen een topic voor geopend in de verwachting dat iedereen me waarschijnlijk voor gek zou verklaren, maar dat gebeurde niet. Iedereen reageerde enorm enthousiast en wilde heel graag komen en meehelpen. Dat is de reden dat ik het idee door gaan zetten ben en hoewel het vorig jaar niet gelukt is wegens tijd gebrek, is het me gelukt om een klein groepje mensen bij een te krijgen - waaronder een man die de locatie beheerd waar het gegeven zal worden - en zijn we begonnen met het opzetten van dit festival. Nu - een paar maanden later - is het idee uitgebreid tot iets veel groters dan ik ooit verwacht is; de eerste versie van het Questival is geboren!

    Wij zoeken jou om jouw creativiteit te tonen!


    Questival is een eendaags festival waar jonge kunstenaars kunnen laten zien hoe zij zelf kunst creëren. Als bezoeker en deelnemer kan je op de dag zelf beleven hoe het is om kunst van andere jonge kunstenaars te zien en te horen, maar ook op de dag zelf kan er veel gecreëerd worden!
    Het festival is gericht op jongeren die met een kunstdiscipline bezig zijn. Door het uitwisselen van hun ervaringen en ideeën kunnen zij elkaar stimuleren om verder te komen met hun kunst.


    Questival Disciplines
    • Performing arts; bij Performing Arts zullen zowel muzikale als theatrale optredens komen, de twee podia zijn geschikt voor elke vorm van podium kunsten. Meer informatie.
    • Literatuur; de discipline literatuur is geschikt voor diegene die er van houden om verhalen te vertellen en te schrijven, maar ook voor vormen zoals poëzie en columns. Kortom, alles wat zicht ophoud rond om creatief schrijven. Meer informatie.
    • Film; de derde discipline is film. Deze discipline is geschikt voor jonge filmmakers die de kans willen krijgen om hun eigen, korte films te laten zien aan het publiek en hun visie op de wereld te tonen. Meer informatie.
    • Beeldende Kunst; de laatste discipline, beeldende kunst, is bedoeld voor jonge kunstenaars die bezig hiermee bezig houden. Hieronder vallen bijvoorbeeld fotografie, het maken van tekeningen en schilderijen en andere vormen van beeldende kunst - zowel 2D als 3D. Meer informatie.

    Links
    • Questival.nl.
    • Facebook Pagina.
    • Event Pagina.

    Qletters op het Questival!


    Updates
    • De inschrijvingen zijn geopend!
    De eerste band is bekend! Einfach Kurt komt op het Questival!


    Facebook Pagina.

    Thomas Verbogt komt op het Questival!


    Meer informatie



    Hopelijk zie ik jullie op het festival, het lijkt me heel leuk om jullie allemaal te meeten! Als er nog vragen zijn kan je die gewoon hier stellen of even een mailtje sturen naar questival@outlook.com.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 17:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Het Questival staat in de krant!!
    Online versie.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nice!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind het raar dat Quizlet helemaal niet vernoemd wordt in het artikel of ligt dat aan mij? Natuurlijk wel vet dat het in de krant staat. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Ik vind het raar dat Quizlet helemaal niet vernoemd wordt in het artikel of ligt dat aan mij? Natuurlijk wel vet dat het in de krant staat. :Y)

    Er staat wel wat in over Quizlet, maar niet de site zelf, ik denk niet dat dat mag in de krant


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Onder mode valt trouwens ook Cosplay, dus voor de cosplayers hier, als je je creaties zou willen laten zien, zou dat geweldig zijn (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Supermooi dat het in de krant staat.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Lizor schreef:
    Op het moment hebben we twee inschrijvingen ontvangen, wie gaat zich nog meer inschrijven? (:


    Ik twijfel zo erg. Als ik me zou inschrijven zou dat zijn voor het voordragen van een gedicht of een kort verhaal, maar ugh mijn podiumvrees treed al op als ik er aan denk, maar idk het zou wel heel cool zijn.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 14:04 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Beardsley schreef:
    (...)

    Ik twijfel zo erg. Als ik me zou inschrijven zou dat zijn voor het voordragen van een gedicht over een kort verhaal, maar ugh mijn podiumvrees treed al op als ik er aan denk, maar idk het zou wel heel cool zijn.

    Doeee Margot!
    Ik vind het ook doodeng, mja. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    (...)
    Doeee Margot!
    Ik vind het ook doodeng, mja. :'D


    Ga jij ook iets voorlezen Natas?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Beardsley schreef:
    (...)

    Ga jij ook iets voorlezen Natas?

    Ik ga mijn boek pitchen.
    Ik weet alleen nog niet precies wat dat inhoudt haha, volgens mij "gewoon" mijn boek presenteren. Dus misschien zal ik ook een stukje voordragen?

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 14:03 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zou heel graag iets doen, maar ik weet nog niet eens of ik kan. Voornamelijk omdat ik nog geen overzicht heb van de tentamens die rond die tijd zullen vallen en ok de dag daarna naar Taylor Swift ga :')


    Happy Birthday my Potter!

    Margot, gewoon doen! Het is ontzettend leuk en er zullen vast nog wel meer mensen zijn die iets gaan voorlezen! Gewoon doen! :3



    Aan de organisator: Is er toevallig al een entree prijs bekend? Of kun je toevallig al zeggen of het boven of onder de 10 euro zal zijn? Want momenteel ben ik nogal blut en ik kan niet voorspellen wat mijn toekomstige salaris zijn zal. Lang leve straatmuzikant zonder standaard inkomen zijn! :'D hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ergenst vind ik het best jammer dat het behalve een deeltje in de naam niets meer met Quizlet te maken heeft. Maar ja, het initiatief blijft wel awesome!

    Heb het ook even vermeld op een site waar ik actief ben.^^

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 14:56 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Damn, ik heb dan vast nog examens :/
    Nou ja, dan moet er volgend jaar maar een tweede editie komen :Y)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Beardsley schreef:
    (...)

    Ik twijfel zo erg. Als ik me zou inschrijven zou dat zijn voor het voordragen van een gedicht of een kort verhaal, maar ugh mijn podiumvrees treed al op als ik er aan denk, maar idk het zou wel heel cool zijn.

    Je hoeft sowieso niet op een podium te gaan staan bij een gedicht op een verhaal, dus dat scheelt al (:

    Lily_Evans schreef:
    Ik zou heel graag iets doen, maar ik weet nog niet eens of ik kan. Voornamelijk omdat ik nog geen overzicht heb van de tentamens die rond die tijd zullen vallen en ok de dag daarna naar Taylor Swift ga :')

    Het zou wel heel vet zijn als je iets komt doen, Anna haha

    Zweinstein schreef:
    Margot, gewoon doen! Het is ontzettend leuk en er zullen vast nog wel meer mensen zijn die iets gaan voorlezen! Gewoon doen! :3



    Aan de organisator: Is er toevallig al een entree prijs bekend? Of kun je toevallig al zeggen of het boven of onder de 10 euro zal zijn? Want momenteel ben ik nogal blut en ik kan niet voorspellen wat mijn toekomstige salaris zijn zal. Lang leve straatmuzikant zonder standaard inkomen zijn! :'D hahaha

    We proberen het zo laag mogelijk te houden, maar we hebben nog niet een precieze prijs en ik vind het ook lastig om nu iets te zeggen wat nog helemaal niet zeker is :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.