• !Cosplay!

    Hallo iedereen,
    Ik weet dat hier best wel wat mensen zijn die Cosplay doen of mensen kennen die het doen en daarom wilde ik even een oproepje doen; we hebben het plan om een Cosplay Modeshow te houden. Dit houdt in dat er ongeveer een kwartier tot een half uur vrij gemaakt wordt op het "main stage" voor een modeshow van cosplayers - die de rest van de dag ook over het veld mogen lopen. Je hoeft hiervoor absoluut geen professionele cosplayer te zijn!

    Als je hier interesse in hebt kan je je opgeven in de categorie Performing Arts op de site en dan "Cosplay Modeshow" in de beschrijving zetten.

    Iedereen die mee doet hoeft geen entree te betalen!






    Questival
    Create Yourself

    Het festival voor en door jongeren!

    Zaterdag 20 Juni, 2015
    Bergharen



    Ongeveer een jaar geleden ben ik met het gestoorde idee begonnen om een festival voor Quizlet te organiseren. Ik heb hier toen een topic voor geopend in de verwachting dat iedereen me waarschijnlijk voor gek zou verklaren, maar dat gebeurde niet. Iedereen reageerde enorm enthousiast en wilde heel graag komen en meehelpen. Dat is de reden dat ik het idee door gaan zetten ben en hoewel het vorig jaar niet gelukt is wegens tijd gebrek, is het me gelukt om een klein groepje mensen bij een te krijgen - waaronder een man die de locatie beheerd waar het gegeven zal worden - en zijn we begonnen met het opzetten van dit festival. Nu - een paar maanden later - is het idee uitgebreid tot iets veel groters dan ik ooit verwacht is; de eerste versie van het Questival is geboren!

    Wij zoeken jou om jouw creativiteit te tonen!


    Questival is een eendaags festival waar jonge kunstenaars kunnen laten zien hoe zij zelf kunst creëren. Als bezoeker en deelnemer kan je op de dag zelf beleven hoe het is om kunst van andere jonge kunstenaars te zien en te horen, maar ook op de dag zelf kan er veel gecreëerd worden!
    Het festival is gericht op jongeren die met een kunstdiscipline bezig zijn. Door het uitwisselen van hun ervaringen en ideeën kunnen zij elkaar stimuleren om verder te komen met hun kunst.


    Questival Disciplines
    Performing arts; bij Performing Arts zullen zowel muzikale als theatrale optredens komen, de twee podia zijn geschikt voor elke vorm van podium kunsten. Meer informatie.
    Literatuur; de discipline literatuur is geschikt voor diegene die er van houden om verhalen te vertellen en te schrijven, maar ook voor vormen zoals poëzie en columns. Kortom, alles wat zicht ophoud rond om creatief schrijven. Meer informatie.
    Film; de derde discipline is film. Deze discipline is geschikt voor jonge filmmakers die de kans willen krijgen om hun eigen, korte films te laten zien aan het publiek en hun visie op de wereld te tonen. Meer informatie.
    Beeldende Kunst; de laatste discipline, beeldende kunst, is bedoeld voor jonge kunstenaars die bezig hiermee bezig houden. Hieronder vallen bijvoorbeeld fotografie, het maken van tekeningen en schilderijen en andere vormen van beeldende kunst - zowel 2D als 3D. Meer informatie.

    Links
    Questival.nl.
    Facebook Pagina.
    Event Pagina.

    Qletters op het Questival!


    Updates
    • De inschrijvingen zijn geopend!
    De eerste band is bekend! Einfach Kurt komt op het Questival!


    Facebook Pagina.

    Thomas Verbogt komt op het Questival!


    Meer informatie



    Hopelijk zie ik jullie op het festival, het lijkt me heel leuk om jullie allemaal te meeten! Als er nog vragen zijn kan je die gewoon hier stellen of even een mailtje sturen naar questival@outlook.com.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 17:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ohh leuk idee!
    Zet mij maar bij misschien^^


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    Michonne schreef:
    Lisa, misschien kan je beter erbij zetten dat mensen die jonger/ouder zijn ook mogen komen, want niet iedereen begrijpt de betekenis van een doelgroep.

    Goed idee, gedaan (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    We zouden samen met de trein kunnen reizen? Misschien. Zet mij maar op misschien, ik zie het tegen die tijd wel.


    Hangt er vanaf. Er bestaat ook een kans dat ik gewoon met de auto ga. Dan kun je ook gewoon met me mee. Dat ik je dan ophaal. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    M00N schreef:
    Te jong.. ach.

    Als je jonger bent dan 15 mag je ook gewoon komen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wat leuk, maar ik ga niet komen, het is voor mij veel te ver.


    16 - 09 - '17

    Ik wil echt heel graag. Nu mijn moeder even overtuigen en ineens goeie cijfers halen. Ik ben misschien! ;D


    wat was dit ookalweer

    ik kom misschien

    Jammer, er zijn al drie festivals waar ik dat weekend naartoe wil. Datum is dus niet echt handig voor mij (of voor anderen die naar Best Kept Secret, Jera On Air of Hurricane Festival willen) en ik ga sowieso naar één van die drie festivals. Jammer :c

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Hangt er vanaf. Er bestaat ook een kans dat ik gewoon met de auto ga. Dan kun je ook gewoon met me mee. Dat ik je dan ophaal. ^^

    That would be lovely!


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    That would be lovely!


    Je hoort het nog wel van me of ik wel of niet ga. Op dit moment behoor ik namelijk op te ruimen en niet op Quizlet te zitten. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga heel hard mijn best doen om erbij te zijn ^^ Lijkt me ontzettend leuk (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Roxas schreef:
    Ik ga heel hard mijn best doen om erbij te zijn ^^ Lijkt me ontzettend leuk (:

    Bij misschien dan? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    But oh fuck, ik weet niet of ik dan wel al kan. Het kan zijn dat ik dan nog met examens heb, of nét gedaan heb. Ik hoop in elk geval het tweede, want dit zou echt gaaf zijn!


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Het kan komen doordat ik wat moe ben, maar ik snap deze zin op de site niet helemaal:

    Een open podium is een uur/half uur waarin iedereen de kans krijgt om op te treden als je bijvoorbeeld nog hele set van een half uur of meer vol kan of wil maken.

    Het klinkt alsof het open podium maar een half uur/uur duurt maar dat iedereen toch tijdens dat open podium een half uur/uur z'n ding kan doen. Dus iedereen speelt dan door elkaar, gewoon jammen met elkaar? Want dan is het dus niet ieder voor zich, of begrijp ik de zin verkeerd en krijgt iedereen dan nog een half uur/uur de tijd om z'n ding te doen op het podium ipv alleen een half uur wat je krijgt als je je aanmeldt voor een set?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    is het toegestaan een vriendin mee te nemen die geen account op quizlet heeft maar wel bezig is met schrijven