• !Cosplay!

    Hallo iedereen,
    Ik weet dat hier best wel wat mensen zijn die Cosplay doen of mensen kennen die het doen en daarom wilde ik even een oproepje doen; we hebben het plan om een Cosplay Modeshow te houden. Dit houdt in dat er ongeveer een kwartier tot een half uur vrij gemaakt wordt op het "main stage" voor een modeshow van cosplayers - die de rest van de dag ook over het veld mogen lopen. Je hoeft hiervoor absoluut geen professionele cosplayer te zijn!

    Als je hier interesse in hebt kan je je opgeven in de categorie Performing Arts op de site en dan "Cosplay Modeshow" in de beschrijving zetten.

    Iedereen die mee doet hoeft geen entree te betalen!






    Questival
    Create Yourself

    Het festival voor en door jongeren!

    Zaterdag 20 Juni, 2015
    Bergharen



    Ongeveer een jaar geleden ben ik met het gestoorde idee begonnen om een festival voor Quizlet te organiseren. Ik heb hier toen een topic voor geopend in de verwachting dat iedereen me waarschijnlijk voor gek zou verklaren, maar dat gebeurde niet. Iedereen reageerde enorm enthousiast en wilde heel graag komen en meehelpen. Dat is de reden dat ik het idee door gaan zetten ben en hoewel het vorig jaar niet gelukt is wegens tijd gebrek, is het me gelukt om een klein groepje mensen bij een te krijgen - waaronder een man die de locatie beheerd waar het gegeven zal worden - en zijn we begonnen met het opzetten van dit festival. Nu - een paar maanden later - is het idee uitgebreid tot iets veel groters dan ik ooit verwacht is; de eerste versie van het Questival is geboren!

    Wij zoeken jou om jouw creativiteit te tonen!


    Questival is een eendaags festival waar jonge kunstenaars kunnen laten zien hoe zij zelf kunst creëren. Als bezoeker en deelnemer kan je op de dag zelf beleven hoe het is om kunst van andere jonge kunstenaars te zien en te horen, maar ook op de dag zelf kan er veel gecreëerd worden!
    Het festival is gericht op jongeren die met een kunstdiscipline bezig zijn. Door het uitwisselen van hun ervaringen en ideeën kunnen zij elkaar stimuleren om verder te komen met hun kunst.


    Questival Disciplines
    Performing arts; bij Performing Arts zullen zowel muzikale als theatrale optredens komen, de twee podia zijn geschikt voor elke vorm van podium kunsten. Meer informatie.
    Literatuur; de discipline literatuur is geschikt voor diegene die er van houden om verhalen te vertellen en te schrijven, maar ook voor vormen zoals poëzie en columns. Kortom, alles wat zicht ophoud rond om creatief schrijven. Meer informatie.
    Film; de derde discipline is film. Deze discipline is geschikt voor jonge filmmakers die de kans willen krijgen om hun eigen, korte films te laten zien aan het publiek en hun visie op de wereld te tonen. Meer informatie.
    Beeldende Kunst; de laatste discipline, beeldende kunst, is bedoeld voor jonge kunstenaars die bezig hiermee bezig houden. Hieronder vallen bijvoorbeeld fotografie, het maken van tekeningen en schilderijen en andere vormen van beeldende kunst - zowel 2D als 3D. Meer informatie.

    Links
    Questival.nl.
    Facebook Pagina.
    Event Pagina.

    Qletters op het Questival!


    Updates
    • De inschrijvingen zijn geopend!
    De eerste band is bekend! Einfach Kurt komt op het Questival!


    Facebook Pagina.

    Thomas Verbogt komt op het Questival!


    Meer informatie



    Hopelijk zie ik jullie op het festival, het lijkt me heel leuk om jullie allemaal te meeten! Als er nog vragen zijn kan je die gewoon hier stellen of even een mailtje sturen naar questival@outlook.com.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 17:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zweinstein schreef:
    Het kan komen doordat ik wat moe ben, maar ik snap deze zin op de site niet helemaal:

    (...)
    Het klinkt alsof het open podium maar een half uur/uur duurt maar dat iedereen toch tijdens dat open podium een half uur/uur z'n ding kan doen. Dus iedereen speelt dan door elkaar, gewoon jammen met elkaar? Want dan is het dus niet ieder voor zich, of begrijp ik de zin verkeerd en krijgt iedereen dan nog een half uur/uur de tijd om z'n ding te doen op het podium ipv alleen een half uur wat je krijgt als je je aanmeldt voor een set?


    Ik denk dat het woord 'niet' mist. Dus dat je daar kan optreden als je nog niet een half uur vol kunt / wil maken


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bosie schreef:
    (...)

    Ik denk dat het woord 'niet' mist. Dus dat je daar kan optreden als je nog niet een half uur vol kunt / wil maken


    Aah oke. Dat zou duidelijker zijn inderdaad. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hey! Das op mijn verjaardag! *voelt zich even cool*

    Ik zal wel niet van partij kunnen zijn. Woont daar veels te ver voor ^^


    -

    Zweinstein schreef:
    Het kan komen doordat ik wat moe ben, maar ik snap deze zin op de site niet helemaal:

    (...)
    Het klinkt alsof het open podium maar een half uur/uur duurt maar dat iedereen toch tijdens dat open podium een half uur/uur z'n ding kan doen. Dus iedereen speelt dan door elkaar, gewoon jammen met elkaar? Want dan is het dus niet ieder voor zich, of begrijp ik de zin verkeerd en krijgt iedereen dan nog een half uur/uur de tijd om z'n ding te doen op het podium ipv alleen een half uur wat je krijgt als je je aanmeldt voor een set?

    Daar moet idd niet bij, ik ga het aanpassen (:

    molentje1313 schreef:
    is het toegestaan een vriendin mee te nemen die geen account op quizlet heeft maar wel bezig is met schrijven

    Het is niet alleen maar voor mensen van Quizlet, andere mensen mogen ook gewoon komen


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga eens kijken of ik kan komen. De decentrale selectie van mijn studie is dan al geweest, dus dat is best wel handig en ik kan altijd vrij vragen voor de zaterdag. Ik kijk nog even hoe duur het wordt, maar je mag me wel op misschien zetten. ^^

    Jingim -> Khan.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 23:48 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil op zich wel graag komen, maar het zou een heel eind reizen zijn voor mij. Zet mij maar op misschien. ^^
    Het is juist weer wel dicht bij mijn opa en oma in de buurt, toevallig. Zij wonen net over de grens.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Teater --> Retrouvailles


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Het event op Facebook


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Het lijkt mij heel leuk om te komen! Ik ging alvast kijken hoelang ik er over zou reizen en toen gaf 9292 aan dat het vanuit mijn dorp onmogelijk is om er naar toe te gaan. Dus hoe ik dat ga doen moet ik nog uitzoeken. Zet mij maar op misschien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Er moet wel een NS-dagkaarten actie zijn, want anders is het bijna niet te betalen voor mij. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Klinkt leuk!
    Maar 3 en n half uur enkele rit is wel erg ver ;/ Met openbaar vervoer dan


    Inspiration can hit you any time

    Square schreef:
    Ik wil op zich wel graag komen, maar het zou een heel eind reizen zijn voor mij. Zet mij maar op misschien. ^^
    Het is juist weer wel dicht bij mijn opa en oma in de buurt, toevallig. Zij wonen net over de grens.


    Dat klinkt alsof het bij de Belgische grens ligt, terwijl de online routeplanner mij vertelde dat het voor mij (vanuit Emmen gerekend voor de mensen die niet weten waar Roswinkel ligt) 2 uur rijden is (met de auto) en het in provincie Utrecht ligt.

    So now I am confused... Waar ligt Bergharen? O.o

    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 9:48 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Angmar schreef:
    Er moet wel een NS-dagkaarten actie zijn, want anders is het bijna niet te betalen voor mij. xD


    Als Mitchell en ik gaan, gaan we met de auto. Je kan dan wel meerijden met ons?


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Als Mitchell en ik gaan, gaan we met de auto. Je kan dan wel meerijden met ons?

    Dat zou heel erg fijn zijn, gezien ik ook mijn boeken moet meeslepen. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Dat klinkt alsof het bij de Belgische grens ligt, terwijl de online routeplanner mij vertelde dat het voor mij (vanuit Emmen gerekend voor de mensen die niet weten waar Roswinkel ligt) 2 uur rijden is (met de auto) en het in provincie Utrecht ligt.

    So now I am confused... Waar ligt Bergharen? O.o


    Vlakbij Nijmegen en dus dicht bij de Duitse grens.


    Happy Birthday my Potter!