• Hey allemaal,

    Ik heb een vriendin die last heeft van haar nek de hele tijd.
    Kan er iemand haar wat raad geven wat ze kan doen?
    Mercie voor de hulp :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Achter de computer weg gaan. En een dokter werkt vaak ook, ik kreeg spierverslappers en toen was het over. Een massage(kussen) kan ook zorgen voor verlichting.


    ©1998

    Een kersenpittenkussen in de microgolfoven leggen en daarna in je nek leggen kan soms ook wonderen verrichten.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Masseren helpt vaak wel, of de plek goed warm houden (bijv. met een sjaal)


    26 - 02 - '16

    BlackAlpha schreef:
    Achter de computer weg gaan. En een dokter werkt vaak ook, ik kreeg spierverslappers en toen was het over. Een massage(kussen) kan ook zorgen voor verlichting.


    Mercie zal het haar zeggen :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Heimerdinger schreef:
    Masseren helpt vaak wel, of de plek goed warm houden (bijv. met een sjaal)


    Ja dat had ik haar net ook gezegt :) mercie


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Heimerdinger schreef:
    Masseren helpt vaak wel, of de plek goed warm houden (bijv. met een sjaal)


    Hmm ja had ik ook voorgesteld. Maar hebben ze nog niet gedaan.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Heeft ze trouwens zo'n lamp die warm, rood licht afgeeft? Die lampen kan je ook gebruiken ;3
    Gewoon op de nek richten en dan even zo laten staan.


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    Heeft ze trouwens zo'n lamp die warm, rood licht afgeeft? Die lampen kan je ook gebruiken ;3
    Gewoon op de nek richten en dan even zo laten staan.


    Dat weet ik niet zal het haar eens vragen


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik heb serieus al 2 weken lang nekpijn.
    Dus ik lees even mee met de tips die hier worden gegeven :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    De nek warm houden is belangrijk. Kou is niet zo fijn voor de spieren. Een warme dikke sjaal is dan een goede oplossing. En blijven beweging met je nek! Ondanks dat het misschien erg pijn doet, moet je je nek wel blijven bewegen. Anders gaat de nek alleen maar meer pijn doen, omdat er niet goed bloed door je nekspieren stroomt.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 21:12 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    De nek warm houden is belangrijk. Kou is niet zo fijn voor de spieren. Een warme dikke sjaal is dan een goede oplossing. En blijven beweging met je nek! Ondanks dat het misschien erg pijn doet, moet je je nek wel blijven bewegen. Anders gaat de nek alleen maar meer pijn doen, omdat er niet goed bloed door je nekspieren stroomt.


    Precies dit! Ik heb daar ook eens last van gehad en mijn huisarts zei dat dit verstandig was om eerst te proberen. Hoop dat het snel beter gaat!


    Enjoy life

    Hier heerst chikungunya dus als de pijn in haar gevrichten zit adviseer ik uit ervaring iboprufine
    En idd niet achter een computer zitten xD

    als het de spieren zijn (dit weet ik dan juist weer van het broetje vna chikungunya, denque) werkt idd het warm houden het beste. Ik gebruik zelf een zakje kerse pitten (want met een sjaal val je hier flauw ben ik bang ietsjes te warm) en een of andere gel, polar ice. Het is een soort mentol gel/creme die je op je huid bij de pijnlijke spieren insmeert. Voelt heerlijk. Gaat ook helemaal tintelen. Ik weet niet of ze het in nederland verkopen... (zelf gebruik ik alcolada glacial ook wel eens maar dat kennen jullie vast ook niet xD werkt hetzelfde maar het is vloeibaar)


    het hoeft niet hetzelfde merk te zijn, deze was laats uitverkocht dus ik heb gewoon aan de verkoper gevraagt wat de beste was die ze wel hadden. Werkte netzo goed en merkte geen verrschil, behalve een beetje in de textuur van de creme


    There is nothing I need, except the function to breathe

    ^ Tijgerbalsem werkt ook goed op zere spieren. Dat spul tintelt ook als je het er op hebt gesmeerd (:


    26 - 02 - '16

    Mijn moeder zei ook al dat dat min of meer hetzelfde werkte, voor het geval dat ze dit gebeuren niet in nederland hadden


    There is nothing I need, except the function to breathe