• Okay, echt, er zit dus een jongen bij mij op school en hij is super knap. Bij nederlands en wiskunde zitten we achter elkaar en hij zat wel de hele tijd aan m'n haar. Als ik dan omdraaide keek hij echt heel schattig. Op fb en via whapp zei hij ook telkens dat hij me wel leuk vind en dat ie me wel ziet zitten enzo. (ik heb een vriendje dus wees het telkens af) Maargoed, hij en een vriend van hem stonden me vanmiddag op te wachten na school en toen hebben ze me dus tegen de muur gedrukt en gingen ze me allemaal kut vragen stellen, over m'n ex vriendje. Blijk nu, hij heeft hen gevraagd om dit te doen. Mijn ex vriendje stuurde me al constant drijg berichtjes enzo, de politie weet hier ook van. Maar zij zeiden dus ook nog, als je naar de politie gaan maken we je sociaal helemaal kapot... Ik vind dit dus echt heel laag... Ik ben niet bang, dat in iedergeval niet.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Gewoon de politie ervan op de hoogte stellen en inderdaad niet bang zijn.


    Life is hard and then we die

    Het lijkt net of ik mijn eigen levensverhaal hier aan het lezen ben. Ik zit op dit moment -bijna- precies in hetzelfde schuitje, met de politie en een dreigend ex vriendje.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    Het lijkt net of ik mijn eigen levensverhaal hier aan het lezen ben. Ik zit op dit moment -bijna- precies in hetzelfde schuitje, met de politie en een dreigend ex vriendje.


    ECHT?
    dat is zoo kut....
    hij heeft bij mij gezegd ik ga zelfmoord plegen voor je huis en dan voordat ik dood neerval naar je deur toe strompelen.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Wat een assholes.. Goed dat je er niet bang van word en stel inderdaad de politie op de hoogte.


    You are beautiful, you are love.

    Fidelius schreef:
    (...)

    ECHT?
    dat is zoo kut....
    hij heeft bij mij gezegd ik ga zelfmoord plegen voor je huis en dan voordat ik dood neerval naar je deur toe strompelen.
    Mijn god... en hij denkt dat jullie door dit soort dreigementen wel weer gelukkig kunnen worden?


    Life is hard and then we die

    Oke, het slaat dus nergens op dat ze zich daar mee gaan bemoeien. Met wat je ex allemaal doet krijgt hij je echt niet terug. O_o


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    Oke, het slaat dus nergens op dat ze zich daar mee gaan bemoeien. Met wat je ex allemaal doet krijgt hij je echt niet terug. O_o


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Mijn god... en hij denkt dat jullie door dit soort dreigementen wel weer gelukkig kunnen worden?


    k denk het, dat is jammergenoeg niet het enige wat hij zegt...


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Fidelius schreef:
    (...)

    k denk het, dat is jammergenoeg niet het enige wat hij zegt...
    Hij was dus duidelijk verschrikkelijk verliefd op je, dat is alleen iets wat jij niet kunt oplossen. Kun je niet met z'n ouders praten?


    Life is hard and then we die

    Wat een gore streek, zeg. Ik vind het knap dat je de politie al eerder hebt ingelicht en niet bang bent.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Fidelius schreef:
    (...)

    ECHT?
    dat is zoo kut....
    hij heeft bij mij gezegd ik ga zelfmoord plegen voor je huis en dan voordat ik dood neerval naar je deur toe strompelen.


    Zover is het bij mij niet gegaan, maar meer dingen zo van: ja als ik je op straat tegen kom, dan krijg je de volle laag. En meer van dit soort dingen. En ik word ik de gaten gehouden door vrienden van hem, bij mij op school. Ik weet alleen niet wie dat zijn, dus dat is lastig.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Wat een naai streek! Ik zou zeker de politie in gaan schakelen.


    26 - 02 - '16

    Fidelius schreef:
    (...)

    ECHT?
    dat is zoo kut....
    hij heeft bij mij gezegd ik ga zelfmoord plegen voor je huis en dan voordat ik dood neerval naar je deur toe strompelen.

    't Zal wel erg lullig zijn om te zeggen: 'oh, lost dat probleem zich vanzelf op.' Want dat was het eerste dat ik dacht ;D.
    Politie doet volgens mij geen flikker tot het een keer echt misgaat. Ik zou als ik jou was niets proberen te beginnen met die jongen die je als knap omschreef, 't is duidelijk een hondje van die ex van je.


    No growth of the heart is ever a waste

    Fidelius schreef:
    (...)

    ECHT?
    dat is zoo kut....
    hij heeft bij mij gezegd ik ga zelfmoord plegen voor je huis en dan voordat ik dood neerval naar je deur toe strompelen.


    Hrm, het zou het probleem op lossen.

    Plus, you know. Dan mag je hem keihard op zijn borstkas slaan terwijl ie daar ligt te sterven en in zijn gezicht bitchslappen, en dan achteraf zeggen dat je probeerde hem te reanimeren en dat je niet wist dat het niet zo moest :Y)

    Also, wat (ex)-groene sam boven me zegt! Veeeer van de meneer blijven die je bedreigt voor een vriend.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 18:26 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    PUKKELxDING schreef:
    Gewoon de politie ervan op de hoogte stellen en inderdaad niet bang zijn.


    Birds born in a cage think flying is an illness.