• Hey! Ik hoop dat er hier iemand is met veel verstand van computers/MSN, want ik ben echt radeloos nu.

    Laatst voegde iemand mij toe op msn, maar die uitnodiging kwam niet aan. Ik probeerde diegene toen toe te voegen, maar toen zei hij: "de service is niet beschikbaar, probeer het later opnieuw." Dus ik liet het voor wat het was, maar na een dag begon diegene tegen mij te praten. Ik kreeg wel een schermpje met dat diegene wat gezegd had, maar ik kon niets terugzeggen, want de persoon stond niet in mijn contactenlijst. Als ik toen klikte op 'contact toevoegen' zei hij; er is al verbinding met deze persoon. Ik probeerde diegene toen opnieuw toe te voegen, maar toen kreeg ik een melding die zei: "Deze contactpersoon is geen Windows Live gebruiker", dus kon het niet. Ik heb me toen ingelogd op de msn op internet (die Messenger bij Hotmail), maar daar kan ik dus wel tegen diegene praten.

    Weet iemand misschien waarom mijn msn zo puberaal doet en ik dus alleen op de Web-msn tegen diegene kan praten en niet op mijn normale msn? Ik heb al geprobeerd mijn msn opnieuw te installeren, maar dat werkte dus niet. Ik hoop echt dat iemand me kan helpen, want ik word er echt ziek van.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    En ik heb een spelfout gemaakt in de titel. Het moet natuurlijk "vaag" zijn. (:

    Weird.. enige wat ik heb dat de persoon mij toevoegd.. die moet ik zelf ook weer apart toevoegen omdat die verzoekje nooit aan komt XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Weird.. enige wat ik heb dat de persoon mij toevoegd.. die moet ik zelf ook weer apart toevoegen omdat die verzoekje nooit aan komt XD


    Ja, dat heb ik dus normaal ook! Maar deze keer werd het nog een stuk ingewikkelder! Haha, msn is zo stom eigenlijk!

    Download een andere messenger? (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Volgens mij is dat dan omdat jullie allebei een andere messenger hebben.. :I not sure tho,


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    bij mij is het soms dat je als je maar 1 regel typt er niks gebeurt
    en als je 2 regels hebt komt aleen de eerste aan vet raarO.o


    You can't not look cool with a crossbow.

    Hmm, sorry, ik weet het niet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please