• Hey. Ik heb geen idee of het hier mag anders mag het verwijdert worden maar.

    Ik zie de laatste tijd zoveel mensen die Covers maken en ik vroeg me af hoe doen jullie dat welk programmaatje gebruiken jullie er voor?

    En het belangrijkste hoe krijg je nou de persoon van het ene plaatje op het andere plaatje?

    Hopelijk kan iemand mij helpen want ik zou ook zo graag Covers willen maken.

    Groetjes FantasyDreamer


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Ik maak volgens mij nu zo'n welgeteld vier dagen covers. Haha. Ik had het namelijk ook al een tijdje willen doen, maar ook ik wist geen programma te verzinnen.
    Een paar dagen geleden heb ik de site Picmonkey ontdekt en van wat ik ervan heb ervaren tot nu toe werkt het behoorlijk goed. Het liefst zou ik iets van Photoshop willen, maar ik ben dus niet echt bereid om ontiegelijk veel geld aan dat hele gebeuren te besteden. Dat gaat mij iets te ver.

    Hoe je een persoon van het ene plaatje op het andere krijgt is redelijk makkelijk als je met een programma bezig bent, al moet je uiteraard wel even door hebben waar alle knopjes voor staan. Dat lijkt mij een kwestie van oefenen, wat ik nu zelf ook doe.


    She was always looking for more..

    Ik maak nu bijna geen covers meer, maar ik heb het toen inderdaad ook met Picmonkey gedaan. Is een redelijk goede site voor als je geen geld uit wilt geven aan photoshop, alleen sommige dingen moet je natuurlijk wel betalen. Voor zover ik weet is het inblenden van afbeeldingen etc. gratis, dus ik raad je aan om op Picmonkey het eens te proberen!


    Enjoy life

    Photoshop werkt het beste maar als je dat niet hebt kun je ook sumo.fm gebruiken, dat is een simpele versie van Photoshop eigenlijk! Het belangrijkste is de layers: je kunt verschillende plaatjes naar layers importeren en als je iets van de bovenste laag weg gumt/knipt, komt het plaatje van de onderste laag natuurlijk tevoorschijn. Er zijn heel veel tutorials over te vinden hoor. Google maar eens op ' basic photomanipulation ' of ' image blending ' etc. :)