• Ik heb een nieuwe username! *O* En ik ben er zo superblij mee! Het verbaasde me echt dat deze nog niet in gebruik was, tbh. Ik zit nog maar in seizoen twee van GOT, maar man, I just love it en hoewel ik verondersteld word de Lannisters te haten, vindt ik hun sarcasme zo fantastisch. Vooral Tywin en Tyrion, dan, maar Tyrion was natuurlijk al bezet en Robb ook (sowieso had ik Robb niet als username genomen). So I'm very happy. *O*


    Zijn jullie al eens zo verbaasd geweest dat een naam nog niet in gebruik was?

    [ bericht aangepast op 24 maart 2015 - 22:58 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Nou ehm, ik ben wel heel verbaasd dat deze naam niet in gebruik was. Yep, ik ben jaloers.
    Ik ben eigenlijk verbaasd dat al mijn fandom gerelateerde namen nog niet bezet waren. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik had laatst Oberyn geclaimd, daar was ik wel verbaasd over, dat die nog niet bezet was. Tywin is natuurlijk fantastisch, hoewel hij meer geeft om zijn eer dan om zijn eigen familie.

    Wherever whores go. _O_


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Was deze nog niet bezet? D:
    Nu ben ik wel jaloers, haha :')
    Ik vind het echt een leuke username ;)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Again: Zoooo cool dat hij nog niet bezet was en ja ik ben al enkele keren verbaasd geweest, ook bij mijn huidige.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    GoT heb ik nog nooit gekeken, maar de naam heeft ergens wel iets.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oeh, me likes.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Tof!
    Ik was heel verbaasd dat Gogh nog niet bezet was.