• Stel: je bent hotel de botel, tot over je oren verliefd op je partner, maar er wordt je aangeboden mee te doen aan een spelshow in het zonnige Miami. Je verdient geld, simpelweg met opdrachten doen met je partner.
    Bij aankomst blijkt het echter niet zo mooi als de stelletjes hadden verwacht: ze worden uit elkaar gehaald, en een helft gaat naar huis. Ten minste, dat denkt de helft die achterblijft.
    De achterblijvende helft wordt naar een prachtige villa gebracht, waar ze oog in oog komen te staan met hun verleden: de kandidaten zijn elkaars ex. (Kandidaat A is bijvoorbeeld kandidaat B's ex, en kandidaat C is kandidaat D's ex.) . Met deze ex zullen ze de komende tijd doorbrengen: ze delen een kamer, en gaan samen op dates.
    Vanuit een bungalow niet veel verderop houden de mensen die 'naar huis' gingen de boel in de gaten. Ze kunnen hun partners volgen via camera's, microfoons en ze krijgen de keuze op welke date hun partners gaan.
    Met dit spel kan geld verdiend worden: een 'simpele' date als paintballen levert geen geld op, een cursus massage wel. Frustraties lopen op - als je je partner net het bed in hebt zien duiken met zijn/haar ex, is de kans groot dat je ze terug wilt pakken. Er kunnen dus ook relaties ontstaan in het spionerende huis.
    Aan het einde van de rit krijgen de kandidaten een keuze: gaan ze voor hun originele liefje, of keren ze terug naar hun ex? Deze vraag wordt ze niet zomaar gesteld: hij wordt ze gesteld door hun partner, die ze opbiecht dat diegene hem/haar al die tijd heeft gevolgd.
    Wat de kandidaten niet weten is dat ze, door voor hun ex te kiezen, een geldprijs mis zullen lopen, die op kan lopen tot tienduizenden euro's.


    Kandidaten:
    - Dumbledore Ryder Eduardo Matthias Santos / pagina 1
    - Heffron Kylie Victoria Jensen / pagina 1
    - Solangelo Jacob "Jake" Michael Trevor
    - Philia Hestia Lockwood / pagina 2
    - CaptainKush Aria May Fields
    - Balloo Matthew Samuel Williams

    Partners:
    - Isimat Jayden Tyler Maldino / pagina 3
    - Hollstein Carmen Eve Bennett / pagina 3
    - CaptainKush Mason James Woods / pagina 3
    - Caffeine Kendra Momsen
    - Freer Elizabeth Maggie Mayer / pagina 3
    - Raccoon Blake Cédric Hemmington

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Leeftijd van de kandidaten is tussen de 20 en 30.
    - Alsjeblieft, geen Mary Sue en Gary Stue.
    - 16+ mag, maar geef het aan, zodat mensen die het niet willen lezen het kunnen overslaan.
    - Ik maak de koppels, willekeurig. Ook de ex'en worden willekeurig gekozen, en ik zal je een 'geschiedenis' geven.
    - Houd mannen en vrouwen alsjeblieft gelijk.
    - Informatie/foto's over de locatie en de kamers en opdrachten volgt.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, daarna krijg je een berichtje. Als je aangeeft dat het niet lukt binnen 48 uur is dat ook prima.

    Voor eventuele vragen kun je altijd bij mij terecht, hier in het topic of in een PB/gastenboekbericht.
    Gebaseerd op The X-Effect van MTV.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 18:13 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted






    Jacob "Jake" Michael Trevor
    "Life isn't always romantic. Sometimes, it's realistic."


    Naam:
    Jacob: "may God protect" Ook is hij naar zijn opa vernoemd, die ook Jacob Trevor heette.
    Michael: "who is like God?"
    Hij stelt zich altijd voor al Jacob Trevor, maar zegt er wel altijd bij dat ze hem ook Jake mogen noemen.
    Zijn ouders zijn heel erg religieus en daarom zijn zijn namen ook met God verbonden. Hijzelf vindt zijn namen wel leuk, maar niet geweldig.


    Bijnaam:
          Jake, door sommige vrienden wordt hij ook wel eens Cob genoemd en zijn ouders zijn nooit opgehouden met de bijnaam 'Jakie'.


    Leeftijd:
          24, jarig op 25 april


    Nationaliteit:
          Engels, maar zijn moeder is Nederlands. Tot zijn zevende heeft hij daar dan ook geleefd en nog steeds preekt hij thuis soms Nederlands. Hij kan de taal ook redelijk spreken, maar vindt Engels mooier.


    Innerlijk:
    Stil: "I think silence is better then noise. That's because thinking is more important then talking.
          Als je Jake voor het eerst ziet dan denk je waarschijnlijk dat hij iemand is die de hele dag met zijn neus in de boeken zit en verder liever niks doet. Dat is gedeeltelijk waar. Want hij leest inderdaad heel graag, maar hij houdt er ook van om gezellig met zijn vrienden een dagje uit te gaan of iets anders te doen. Toch zegt hij niet veel omdat hij bang is om domme dingen te zeggen. Dit is iets wat hij vroeger ooit aangeleerd heeft en het is hem nog nooit gelukt om het af te leren.

    Onzeker: "I might pretend I don't care, but believe me; I care."
    Als iemand een flauwe grap of gemene opmerking over Jake maakt zal hij er altijd om lachen en mee grappen, maar vanbinnen zal hij zich onzeker voelen. Doordat hij vroeger een lange tijd gepest is, is hij verschrikkelijk onzeker geworden en daardoor is hij bang om dingen in het openbaar te zeggen. Als hij ook maar het idee heeft dat iemand hem niet goed genoeg vindt, raakt hij in paniek en zal hij er alles aan doen om dat te veranderen.

    Jaloers: "I don't like to admit it, but I'm very, very jelous."
          Waarschijnlijk komt het door zijn onzekerheid, maar Jake is verschrikkelijk jaloers. Als zijn vriendin alleen al zijn berichtje leest maar niet reageert, kan hij helemaal in paniek raken. Zelf baalt hij hier heel erg van, maar hij kan er heel weinig aan doen. Daarom doet hij maar alsof het niet zo is en is hij in stilte jaloers. Dan kan hij heel snel tegen mensen uitvallen en gemeen doen hoewel het niet zijn bedoeling is.

    Slim/verstandig: "The fact that I'm smart is one of the things that kept me going."
          Als er iets is waar Jake wel trots op is aan zichzelf, is dat hij best wel slim is. Dat is misschien ook wel het enige wat hij goed aan zichzelf vindt. Toen hij gepest werd hield hij altijd in zijn achterhoofd dat die kinderen nooit echt ergens zouden komen en hij later rijk zou worden. Nog steeds is hij trots op zichzelf voor wat hij bereikt heeft en hij is ook van plan om inderdaad rijk te worden, al is het alleen zodat hij die kinderen kan laten zien dat hij wel wat kan bereiken en niet nutteloos is.


    Uiterlijk:
    [FC: Ian Harding]


    Extra:
          Op dit moment studeert Jake psychologie aan de University of Oxford. Dit is een school waar hij altijd al van droomde en hij is ook heel erg blij dat hij er aangenomen is. Om het te kunnen betalen werkt hij in zijn vrije tijd bij een boekenwinkel. Hij vindt dat echter helemaal geen slechte baan.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 19:40 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Jacob "Jake" Michael Trevor






    Naam:
    Jacob: "may God protect"
    Michael: "who is like God?"

    Bijnaam:
    Jake

    Leeftijd:
    24, jarig op 25 april

    Nationaliteit:
    Engels, maar zijn moeder is Zweeds.

    Innerlijk:
    Komt

    Uiterlijk:
    Komt

    Extra:
    Komt



    Ezra :9~


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Is het goed als ik mijn rol zondag pas aanmaak? Dan heb ik er namelijk pas echt tijd voor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Is het goed als ik mijn rol zondag pas aanmaak? Dan heb ik er namelijk pas echt tijd voor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mag ik een mannelijke kandidaat?


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Caffeine schreef:
    (...)


    Dat is prima!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Balloo schreef:
    Mag ik een mannelijke kandidaat?


    Ik zet je erbij zodra ik mijn op mijn laptop kan!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Naam: Matthew Samuel Williams.


    Bijnaam: Hij houdt niet echt van bijnamen. De enige bijnaam die hij accepteert is de bijnaam die zijn moeder hem vroeger gaf, Matt, Eigenlijk gewoon een verkorting van zijn naam.
    Leeftijd: Matthew is geboren op 18 April, in het jaar 1989. Dit maakt hem vijfentwintig jaar oud.
    Nationaliteit:
    Innerlijk: Matthew gedraagt zich niet altijd als iemand van zijn leeftijd. Hij is zelfverzekerd, behoorlijk eigenwijs en erg avontuurlijk. Daardoor staat hij ook voor veel open en probeert hij dingen die niet altijd even goed zijn. Verslavingsgevoelig is hij echter niet. Matthew is vaak erg charmant maar te onzeker om ook echt op iemand af te stappen. Hij kent echter wel degelijk manieren. Van een beetje humor houdt hij zeker en erg serieus is hij vaak niet, maar als het nodig is kan hij dat wel zijn. Hij is een vrij gesloten persoon die liever zijn emoties en gevoel verbergt. Erg serieuze gesprekken zal hij daarom ook meestal vermijden. Matthew is geboren met een ontzettend grote liefde voor de medemens. Hij heeft een ontzettend groot hart en is goed in het bewaren van geheimen, waardoor hij dan ook echt volop te vertrouwen is. Hij is erg wijs en vind het leuk om anderen te helpen met adviezen of andere diensten. Matthew is erg sociaal maar heeft ook zo zijn momenten dat hij liever niemand om zich heen Hij zal nooit zonder reden iemand pijn doen, maar hij laat ook echt niet over zich heen lopen. Zodra iemand zijn familie of vrienden pijn doet, gaat er een knop bij hem om en dan zal hij alles doen om het voor deze persoon op te nemen, waardoor het een ontzettend loyale vriend is. Doordat Matthew sociaal en respectvol is, denken mensen vaak automatisch dat hij een watje is. Dit is hij echter niet. Hij is absoluut geen zwak en/of laf persoon. Soms kan Matthew ineens veranderen in een ass.

    Dit kan tegen een iemand zijn, maar het kan ook gewoon een tijd lang tegen iedereen zijn. Hij weet niet waar de stemmingswisselingen vandaan komen en hij wil het ook liever niet aan iemand vertellen. Hoewel ze het natuurlijk snel genoeg merken.
    Uiterlijk:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 22:10 ]


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'



          Kendra Momsen.
          'Kenna,' 'Kensly,' 'Kenzie'.
    • •
          23 jaar – 25 oktober 1992.
          Amerikaanse, geboren te NYC.

    Houdt van:
    Gekke, spontane acties † De waarheid.


    “Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”


    Innerlijk:
          Kendra is een spontane jonge vrouw die van zichzelf al een positieve sfeer meedraagt. Zie het leven positief in en je zal er gemakkelijk doorheen gaan, een negatief leven heb je alleen jezelf mee, zegt ze vaak tegen zichzelf. Hier probeert ze zichzelf dan ook vaak aan te houden – wat soms weleens moeilijk voor haar is. Mensen die hier een moeite mee hebben of niet in kunnen zien hoe mooi ze zijn, helpt en steunt ze graag. Je kunt altijd naar haar toe gaan voor een luisterend oor en een schouder om op te steunen. Is ze boos op je en mocht ze je eigenlijk vanaf het begin niet? Dan kan je alsnog naar haar toegaan voor advies – maar ze staat niet in voor de consequenties. Dit advies/probleem kan ze namelijk voor haar eigen gebruik tegen je gebruiken. Is ze boos op je en sta je dichtbij haar? Dan zal ze dit niet tegen je gebruiken, maar zal ze er wel eerlijk haar mening over vertellen waar ze mee zit. In dat opzicht is ze nogal een flapuit.
          Deze jongedame heeft een sterke wilskracht. Wat wil zeggen: als ze iets wilt, dan zet ze ook door tot ze haar doel heeft bereikt. Dit geldt ook voor het gegeven als ze iets niet wilt doen. Heeft ze er geen zin in? Dan doet ze dit ook niet; hoezeer men hier ook over door blijft zeiken. Wellicht is dat tevens een beetje koppigheid, want dat zit zeker in haar familie. Ze heeft een sterke en scherpe geest, dus je kan allerlei scheldwoorden naar haar toe gooien of wat dan ook, ze wordt hier niet door geraakt, maar begin over haar familie of andere dierbaren en de bom barst.
          De meeste mensen van de bevolking hebben de neiging om hun gevoelens te onderdrukken, echter is dit niet zo het geval bij Kendra. Af en toe houdt ze haar gevoelens wel tegen, maar dit doet ze dan bewust en met een reden. Dit kan zijn vanwege dat ze een wrok koestert voor iemand of als iemand haar gekwetst heeft. Toch is ze oplettend en voorzichtig. Vooral als haar intuïtie haar verteld dat er iets (goed) mis is en ze moet oppassen. Hier probeert ze rustig onder te blijven en wilt onderzoeken wat er dan precies gaande is. Komt ze erachter en is het slecht nieuws? Dan zal ik maar dekking zoeken, want dan barst de bom. In dat opzicht heeft Kendra best een kort lontje.
          Kendra is van de mantra: Oog om oog, tand om tand (wraak nemen voor onrecht dat je is aangedaan, door de dader precies hetzelfde aan te doen). Wat wil zeggen dat als je iets bij haar flikt, je het terug kan verwachten. Haar wraakzucht kan zich uiten in (opzettelijke) wreedheid. Na jaren kan ze zelfs nog een wraak voor iemand koesteren, als ze iemand nog wat wilt bewijzen.
          Kendra heeft een hekel aan verstoord worden of te hard gepusht worden voor dingen die ze moet doen voor mensen. Dit alles weigert ze dan ook. Ze haat het om opgejaagd te worden.

    Uiterlijk:
          Kendra heeft een blanke huid met hier en daar wat sterke contouren in haar gezicht, zo ook de sterke kaaklijn dat mooi uitkomt bij haar kin, waar een klein kuiltje in zit. Haar lippen zijn redelijk vol en hebben een soort hartige vorm. De jukbeenderen accentueert ze vaak met een wat rozige kleur, waardoor het dat lieflijke en warme uitstraling meegeeft aan haar sfeer.
          Toch is Kendra het blijste met haar hemelse blauwe ogen. Als ze de juiste make-up gebruikt, kan dit haar zo als een soort buitenaards iets meegeven. Dat ligt dan ook aan de kleding die ze aantrekt. Vaak ziet ze dit zelf niet eens in en trekt ze wat simpels aan. Een wit shirt met een oude jeans? Goed genoeg voor haar. Ze is niet zo'n modepop, maar probeert er enigszins wel wat goed uit te zien.
          Haar lengte is een 1.70 meter en heeft hier totaal geen problemen mee. In haar leven heeft ze vooral mannen rondom zich gehad, die meestal twee koppen groter waren dan haar, dus met haar lengte zit ze niet. Alhoewel Kendra een slank postuur heeft en er wellicht breekbaar uitziet; is ze dit echter niet. Ze is vaak in voor een potje stoeien en dan merk je dat ze heus niet zo slap is als ze lijkt.
          Haar originele haarkleur is een donkere hazelnootbruin, maar heeft het ook weleens in een andere kleur geverfd – wat een van haar gekke, spontane buien was. Ondertussen heeft ze het terug in haar originele haarkleur. Verder doet ze hier niets mee dan even snel een haarborstel er doorheen halen. Soms heeft ze namelijk prachtige krullen van zichzelf en ze is hier erg blij mee. Al haalt ze er soms ook wel een stijltang doorheen.

    Extra:
          Kendra heeft de slechte gewoonte om af en toe eens een sigaretje te roken. Ze is er niet verslaafd aan, maar rookt weleens mee voor de gezelligheid.
    Haar tatoeages (die onder de spoiler te zien zijn) heeft ze op haar 16e en 18e levensjaar gezet. Ze heeft er niet zo'n behoefte aan om er nog eentje te zetten, voor nu.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 0:10 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn rol zal ik hier en daar nog wel wat bijwerken, maar is 'ie voor nu goed?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Mijn rol zal ik hier en daar nog wel wat bijwerken, maar is 'ie voor nu goed?


    Ja! Mooie rol. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Thanks (:

    Wanneer denk je dat je het speeltopic gaat starten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is er nog een jongen vrij? ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Is er nog een jongen vrij? ;3


    Ja! Eentje, geloof ik.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Freer schreef:
    (...)

    Ja! Eentje, geloof ik.


    Mag ik die reserveren dan ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH