• Stel: je bent hotel de botel, tot over je oren verliefd op je partner, maar er wordt je aangeboden mee te doen aan een spelshow in het zonnige Miami. Je verdient geld, simpelweg met opdrachten doen met je partner.
    Bij aankomst blijkt het echter niet zo mooi als de stelletjes hadden verwacht: ze worden uit elkaar gehaald, en een helft gaat naar huis. Ten minste, dat denkt de helft die achterblijft.
    De achterblijvende helft wordt naar een prachtige villa gebracht, waar ze oog in oog komen te staan met hun verleden: de kandidaten zijn elkaars ex. (Kandidaat A is bijvoorbeeld kandidaat B's ex, en kandidaat C is kandidaat D's ex.) . Met deze ex zullen ze de komende tijd doorbrengen: ze delen een kamer, en gaan samen op dates.
    Vanuit een bungalow niet veel verderop houden de mensen die 'naar huis' gingen de boel in de gaten. Ze kunnen hun partners volgen via camera's, microfoons en ze krijgen de keuze op welke date hun partners gaan.
    Met dit spel kan geld verdiend worden: een 'simpele' date als paintballen levert geen geld op, een cursus massage wel. Frustraties lopen op - als je je partner net het bed in hebt zien duiken met zijn/haar ex, is de kans groot dat je ze terug wilt pakken. Er kunnen dus ook relaties ontstaan in het spionerende huis.
    Aan het einde van de rit krijgen de kandidaten een keuze: gaan ze voor hun originele liefje, of keren ze terug naar hun ex? Deze vraag wordt ze niet zomaar gesteld: hij wordt ze gesteld door hun partner, die ze opbiecht dat diegene hem/haar al die tijd heeft gevolgd.
    Wat de kandidaten niet weten is dat ze, door voor hun ex te kiezen, een geldprijs mis zullen lopen, die op kan lopen tot tienduizenden euro's.


    Kandidaten:
    - Dumbledore Ryder Eduardo Matthias Santos / pagina 1
    - Heffron Kylie Victoria Jensen / pagina 1
    - Solangelo Jacob "Jake" Michael Trevor
    - Philia Hestia Lockwood / pagina 2
    - CaptainKush Aria May Fields
    - Balloo Matthew Samuel Williams

    Partners:
    - Isimat Jayden Tyler Maldino / pagina 3
    - Hollstein Carmen Eve Bennett / pagina 3
    - CaptainKush Mason James Woods / pagina 3
    - Caffeine Kendra Momsen
    - Freer Elizabeth Maggie Mayer / pagina 3
    - Raccoon Blake Cédric Hemmington

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Leeftijd van de kandidaten is tussen de 20 en 30.
    - Alsjeblieft, geen Mary Sue en Gary Stue.
    - 16+ mag, maar geef het aan, zodat mensen die het niet willen lezen het kunnen overslaan.
    - Ik maak de koppels, willekeurig. Ook de ex'en worden willekeurig gekozen, en ik zal je een 'geschiedenis' geven.
    - Houd mannen en vrouwen alsjeblieft gelijk.
    - Informatie/foto's over de locatie en de kamers en opdrachten volgt.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, daarna krijg je een berichtje. Als je aangeeft dat het niet lukt binnen 48 uur is dat ook prima.

    Voor eventuele vragen kun je altijd bij mij terecht, hier in het topic of in een PB/gastenboekbericht.
    Gebaseerd op The X-Effect van MTV.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 18:13 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    CaptainKush schreef:
    Zou je me kunnen waarschuwen als er een vrouwelijke rol vrijkomt? (:


    Er zijn nog vrouwelijke rollen, maar dan alleen partners. Als de partners vollopen kan ik kijken of ik het aantal kandidaten ophoog naar 6, maar eerst de partners. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Freer schreef:
    (...)

    Er zijn nog vrouwelijke rollen, maar dan alleen partners. Als de partners vollopen kan ik kijken of ik het aantal kandidaten ophoog naar 6, maar eerst de partners. (:


    het leuk me juist wel leuk om een vrouwelijke kandidaat te nemen.
    Kan het ook dat ik een mannelijke partner maak en mocht er een vrouwenkandidaat vrijkomen dat ik dan twee rollen kan hebben?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Naam: Hestia Lockwood.





    Bijnaam: Hes, of snow, dankzij haar snel witte haren en huid.
    Leeftijd: Hestia is 22 jaar, geboren op 29 Februari, ze viert het meestal op 1 maart.
    Nationaliteit: Ze Is van Ierse afkomst, al komt haar oma uit Denemarken.
    Innerlijk:
    Hestia doet een opleiding tot advocaat, wat volgens haar vriendinnen al heel veel over haar karakter zegt. Buiten haar opleiding om feest ze het liefst en vindt ze dat je van het leven moet genieten zoveel als je maar kan. Ze Is een echte enthousiasteling en altijd wel in voor een feestje. Ze heeft dan ook totaal geen verantwoordelijkheid, omdat ze ondanks dat ze heel goed tegen drank kan, geen problemen heeft met een drankje teveel achterover werken. Ze Is een spontane meid en wil best wel met iedereen praten en vrienden worden. Ze wil altijd iedereens mening horen en haar aanwezigheid Is altijd duidelijk te merken. Haar drukke en luidde karakter kan mensen nog wel Is afschrikken. Er zit ook een hele formele kant aan dit meisje. Hestia houdt heel veel van organisatie en orde, je zal bij haar dan ook nooit iets vinden wat niet ordelijk Is. Ze kan heel koud en afstandelijk zijn, waarbij ze je vaak bedoeld, maar op een subtiele manier beledigd. Ze heeft geen gevoel van medelijden en heeft geen problemen met mensen dingen afnemen, wat het volgens haar professoren een hele goede advocate zal maken. Hestia hecht zich niet snel aan dingen en vindt moeilijk om affectie te uiten. Ook zal de niet snel kunnen zeggen dat ze van iemand houdt. Ze Is een hele lieve vrouw en zal altijd voor iedereen zorg willen dragen. Ze heeft een aanstekelijke lag en zal iemand trouw blijven tot het einde, al Is het einde voor haar een een begrip dat nogal wel Is wil verschillen. Ze is altijd druk bezig om alles voor iedereen goed te maken en wil niet dat iemand zich buitengesloten voelt. Soms overplanned ze dingen en dan raakt ze erg opvliegend als ook maar het minste fout gaat. Ze heeft sowieso wel een heel opvliegend karakter, en kan zich soms nog wel Is aanstellen. Nooit Is ze echter echt boos, aangezien ze dat gewoon weg niet kan. Ze kan mensen negeren. Ze wordt altijd schattig en liefelijk genoemd en dat Is ze ook wel een beetje. Ze Is soms wel een beetje preuts en heeft geen 'wilde fantasieën', gewoon omdat ze hier absoluut niet mee opgegroeid Is. Hierdoor vinden mensen haar snel onschuldig. Hestia wordt ook wel Is Maria de Huidige maagd genoemd, omdat ze niet in sex voor het huwelijk geloofd. Ze heeft dan ook haar onthoudingsring trots om haar vinger. Al Is ze bereid deze voor het huwelijk af te geven als ze echt de ware vindt. Hestia Is iemand waar je wel lol mee kan hebben, zowel op een feestje als in de stad. Ze heeft haar eigen persoonlijke mini-bibliotheek.
    Uiterlijk: Hestia heeft sneeuw wit haar en fel groene ogen, wat haar een bijzonder Uiterlijk geeft, maar zeker niet lelijk. Ze Is 1,64 lang, waardoor haar vriend wel Is een grapje maakt over dat ze net klein duimpje Is. Hestia heeft zelf een alternative kledingstijl, wat ze ook vaak draagt naar haar opleiding. Praktijk opdrachten, colleges en rechtbanken bezoekt ze toch liever in wat netter kleren, omdat het haar aanzien anders kan schaden.
    Hestia heeft op haar rug over haar gehele rug een tattoo van Engelen vleugels, die ze heeft laten zetten toen ze door Duitsland reisde. Dan heeft ze nog een tattoo op haar linker en haar rechter voet. Ze heeft deze op haar heup. Haar benen zien er zo uit. De rest van haar bovenlichaam ziet er zo uit kwa tattoos. Dit verbergt ze in de rechtbank meestal onder haar kleding, al Is ze van mening dat een advocate ook gewoon tattoos moet kunnen hebben.
    Extra: Hestia is allergies voor dierenharen. Ze houdt ook totaal niet van dieren, maar liefs vaak dat ze er wel van houdt, Maar het gewoon niet kan vanwege haar allergie.


    Ik breid haar later uit.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 18:43 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    CaptainKush schreef:
    (...)

    het leuk me juist wel leuk om een vrouwelijke kandidaat te nemen.
    Kan het ook dat ik een mannelijke partner maak en mocht er een vrouwenkandidaat vrijkomen dat ik dan twee rollen kan hebben?


    Sure!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Dan wil ik een mannelijke partner (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Omg, dit doet me zo erg denken aan zo'n programma. What is it called again, hm.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Omg, dit doet me zo erg denken aan zo'n programma. What is it called again, hm.



    The (E)x-Effect ?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    CaptainKush schreef:
    (...)


    The (E)x-Effect ?

    Aaah, yes. Thanks! :3
    But sounds nice. Count me in.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mag ik een vrouwelijke partner?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik FC Drew van Acker /i]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Mag ik een mannelijke partner?


    - God only knows

    Oeps.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 10:27 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Caffeine schreef:
    (...)
    Aaah, yes. Thanks! :3
    But sounds nice. Count me in.


    Wil je de laatste vrouwelijke partner?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Freer schreef:
    (...)

    Wil je de laatste vrouwelijke partner?

    Oh, wauw, dat is nieuw haha :3 Ja sure, why not.
    Wanneer moeten de rollen af zijn? Het staat misschien al in het begintopic, maar mijn mobiel spaced m telkens.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Oh, wauw, dat is nieuw haha :3 Ja sure, why not.
    Wanneer moeten de rollen af zijn? Het staat misschien al in het begintopic, maar mijn mobiel spaced m telkens.


    Ik heb er niet echt haast mee, maar het zou kunnen dat ik het aantal rollen ophoog als er meer vraag naar komt.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted