• Stel: je bent hotel de botel, tot over je oren verliefd op je partner, maar er wordt je aangeboden mee te doen aan een spelshow in het zonnige Miami. Je verdient geld, simpelweg met opdrachten doen met je partner.
    Bij aankomst blijkt het echter niet zo mooi als de stelletjes hadden verwacht: ze worden uit elkaar gehaald, en een helft gaat naar huis. Ten minste, dat denkt de helft die achterblijft.
    De achterblijvende helft wordt naar een prachtige villa gebracht, waar ze oog in oog komen te staan met hun verleden: de kandidaten zijn elkaars ex. (Kandidaat A is bijvoorbeeld kandidaat B's ex, en kandidaat C is kandidaat D's ex.) . Met deze ex zullen ze de komende tijd doorbrengen: ze delen een kamer, en gaan samen op dates.
    Vanuit een bungalow niet veel verderop houden de mensen die 'naar huis' gingen de boel in de gaten. Ze kunnen hun partners volgen via camera's, microfoons en ze krijgen de keuze op welke date hun partners gaan.
    Met dit spel kan geld verdiend worden: een 'simpele' date als paintballen levert geen geld op, een cursus massage wel. Frustraties lopen op - als je je partner net het bed in hebt zien duiken met zijn/haar ex, is de kans groot dat je ze terug wilt pakken. Er kunnen dus ook relaties ontstaan in het spionerende huis.
    Aan het einde van de rit krijgen de kandidaten een keuze: gaan ze voor hun originele liefje, of keren ze terug naar hun ex? Deze vraag wordt ze niet zomaar gesteld: hij wordt ze gesteld door hun partner, die ze opbiecht dat diegene hem/haar al die tijd heeft gevolgd.
    Wat de kandidaten niet weten is dat ze, door voor hun ex te kiezen, een geldprijs mis zullen lopen, die op kan lopen tot tienduizenden euro's.


    Kandidaten:
    - Dumbledore Ryder Eduardo Matthias Santos / pagina 1
    - Heffron Kylie Victoria Jensen / pagina 1
    - Solangelo Jacob "Jake" Michael Trevor
    - Philia Hestia Lockwood / pagina 2
    - CaptainKush Aria May Fields
    - Balloo Matthew Samuel Williams

    Partners:
    - Isimat Jayden Tyler Maldino / pagina 3
    - Hollstein Carmen Eve Bennett / pagina 3
    - CaptainKush Mason James Woods / pagina 3
    - Caffeine Kendra Momsen
    - Freer Elizabeth Maggie Mayer / pagina 3
    - Raccoon Blake Cédric Hemmington

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Leeftijd van de kandidaten is tussen de 20 en 30.
    - Alsjeblieft, geen Mary Sue en Gary Stue.
    - 16+ mag, maar geef het aan, zodat mensen die het niet willen lezen het kunnen overslaan.
    - Ik maak de koppels, willekeurig. Ook de ex'en worden willekeurig gekozen, en ik zal je een 'geschiedenis' geven.
    - Houd mannen en vrouwen alsjeblieft gelijk.
    - Informatie/foto's over de locatie en de kamers en opdrachten volgt.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, daarna krijg je een berichtje. Als je aangeeft dat het niet lukt binnen 48 uur is dat ook prima.

    Voor eventuele vragen kun je altijd bij mij terecht, hier in het topic of in een PB/gastenboekbericht.
    Gebaseerd op The X-Effect van MTV.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 18:13 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Iedereen staat erbij! En ik heb het aantal rollen opgehoogd, dus er is nu nog de mogelijkheid voor één mannelijke kandidaat en één mannelijke partner.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 15:02 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ryder is af. Ik hoor het graag als er iets niet goed is aan hem, zodat ik dat kan veranderen. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Naam:
    Elizabeth Maggie Mayer
    Bijnaam:
    Haar vriend noemt haar 'Pixie', maar Elizabeth zal zich altijd voorstellen als Lizzie of Liz, nooit als Elizabeth.
    Leeftijd:
    22, haar verjaardag is op 9 april.
    Nationaliteit:
    Elizabeth is geboren en getogen in Orlando, Amerika, maar is de dochter van een Canadese vader en een Noorse moeder.
    Innerlijk:
    Als je haar voor het eerst spreekt heeft Lizzie iets angstaanjagends - haar licht doorschemerende Noorse accent, de pessimistische ondertoon in elk woord en haar luide lach die ze laat horen als ze iets grappig vindt. Haar humor bestaat grotendeels uit leedvermaak, ze geniet het meest van thrillers en horrorfilms en ze kan het alfabet boeren op commando.
    Maar naast die harde, bijna mannelijke kant, die ze goed kan gebruiken in het boks-wereldje, heeft Camilla ook een lieve, schattige, vrouwelijke kant.
    Als niemand het ziet zit ze het liefst met haar neus in een romantisch boek, ze kan uren kijken naar filmpjes van lieve katten en baby-konijntjes, ze huilt bij films als The Notebook en droomt van haar prinsessenbruiloft.
    Weet altijd het positieve in zowel mensen als situaties te vinden, is bijna nooit radeloos. Wijs, maar geen wijsneus. Kan er niet goed tegen als mensen haar dingen verbieden. Bemoeit zich soms te veel met mensen, maar dit is altijd met goede bedoelingen. Luistert veel naar muziek en kan bijna direct liedjes meezingen - heeft daardoor ook bijna 24/7 een liedje in haar hoofd en maakt mensen regelmatig helemaal gek als ze dezelfde regel dertig keer achter elkaar zingt. Probeert altijd problemen voor mensen op te lossen. Is heel leergierig en nieuwsgierig. Je kunt bij haar altijd terecht voor advies of een luisterend oor. Is heel relaxed en geniet van een jointje op zijn tijd. Als ze uitgaat slikt ze wel eens een pilletje of snuift ze iets, maar het is bij haar nooit te ver gegaan.
    Uiterlijk:
    Je kunt over Lizzie zeggen wat je wilt, maar ze is geen doorsnee verschijning. Noem een kleur, en ze heeft hem in haar haar gehad.
    Lizzie is 1.73, heeft ellenlange benen en een slank figuur. Ze doet modellenwerk voor verschillende alternatieve ontwerpers, maar is nooit echt doorgebroken in de 'mainstream' mode.
    Ze heeft verscheidene tatoeages I, II, III, IV, V. Daarnaast heeft ze ook nog 'show me how lovers do' vlak onder de rand van haar BH.
    In haar navel fonkelt een piercing.
    Haar kledingstijl is casual, ze draagt vooral skinny jeans, tanktops, vesten en oversized shirts en overhemden. Ze heeft ook dagen waar ze zich kleedt als een echte seksbom, met strakke, blote, zwarte jurkjes (voorbeeld).
    Liz draagt veel sieraden, voornamelijk grote kettingen en ringen, en zo af en toe zet ze haar bril op haar neus in plaats van de lenzen die ze normaal gesproken draagt.
    Een glimlach siert eigenlijk altijd haar lippen en haar ogen fonkelen constant.
    Heeft niet veel rondingen en heeft regelmatig enkel een bralet of een shirt zonder bh aan, omdat dat toch niet opvalt. In haar oren draagt ze áltijd plugs,
    Extra:
    Lizzie heeft een grote voorliefde voor Disney-muziek en zal het vaak, zelfs als ze het niet doorheeft, neuriën.
    Draagt bijna altijd haar camera bij zich, fotografeert of filmt zoveel mogelijk om haar leven vast te leggen, fotografeert ook graag mensen maar alleen met hun toestemming. Staat graag aan die kant van de camera en niet ervoor, staat niet graag in de spotlight. Is geobsedeerd door talen en spreekt een heleboel talen vloeiend of een beetje, waaronder Noors, Engels, Frans, Italiaans, Russisch en Spaans. Vooral de eerste twee zijn vloeiend. Ontwikkelt heel snel bijnamen voor mensen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted



    Naam: Jayden Tyler Maldino
    Bijnaam: Jayden's vrienden korten zijn naam vaak af tot Jay, waar zijn grootouders hem meestal Ty noemen, aangezien hij vernoemt is naar zijn vader, Tyler.
    Leeftijd: Jayden is 24 jaar oud en dit is meestal de leeftijd waar mensen hem ten opzichte van zijn uiterlijk ook op schatten. Hij is geboren in de zomer, op 14 juli.
    Nationaliteit: Jayden is geboren in Miami, Amerika. Zijn vader komt van oorsprong uit Italië, vandaar ook de buitenlandse achternaam. Jayden is, zoals ze het noemen, een halfbloedje.
    Innerlijk: - Komt -
    Uiterlijk:
    FC: Nic Palladino
    - Komt -
    Extra:
    - Komt -

    Even een beginnetje hihi.


    - God only knows

    ^ Hubba hubba. :9~


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    ^ Hubba hubba. :9~


    I know right! Telkens denk ik, nee je kan echt niet iemand kiezen die er zo perfect uit ziet, maar toch kan ik het niet laten :3 !


    - God only knows

    Is het wel de bedoeling dat je afspreekt met wie je een relatie hebt of wordt dat ook gekozen? (sorry als ik er overheen gelezen heb!)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vul vanavond mijn rollen in.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Dumbledore schreef:
    Is het wel de bedoeling dat je afspreekt met wie je een relatie hebt of wordt dat ook gekozen? (sorry als ik er overheen gelezen heb!)


    Ik ga het beide willekeurig kiezen, maar net zoals geschiedenis mag je voorkeuren altijd aangeven bij mij. c:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Naam:


    Mason James Woods

    Bijnaam:
    Mason heeft eigenlijk niet echt een bijnaam en iedereen noemt hem gewoon Mason. Sommige vrienden van hem noemen hem Woods omdat het zijn achternaam is.

    Leeftijd:
    De blonde jongen is momenteel 24 jaar oud en verjaard op 14 februari, op Valentijnsdag dus.

    Nationaliteit:


    Mason is officieel geboren in Zuid-Afrika en heeft daar tot zijn vierde gewoond met zijn ouders. Daarna besloten zijn ouders om naar Amerika te verhuizen omdat zijn vader de banen daar beter vond. De jongen is een mix tussen een Amerikaan en een Brit, iets wat je niet vaak tegen komt. Dat hij iets Brits heeft is bijna niet te merken, al praat hij wel verschrikkelijk Brits als hij een glaasje teveel opheeft. Dat kan soms zo erg zijn dat zelfs zijn eigen familie hem dan niet meer verstaat.

    Innerlijk:
    Een goede jongen die ook nog eens humor heeft. Dat is een manier hoe sommige mensen Mason omschrijven. Hij geeft veel om andere en soms zelfs een beetje teveel dat hij zichzelf op de tweede plek zet. Voor een grapje is hij altijd in en je zou ook altijd naar Mason toekunnen voor advies. Hoewel het misschien al te raden is, is de jongen ook heel sportief. Hij geeft veel om sport en beoefend ook meerdere sporten. Mason is een goede atleet en vooral goed in rugby en American Football. Op college zat hij ook in het American Football team. Zijn lichaam betekent veel voor hem en hij doet er ook bijna alles aan om gespierd te blijven. Toch is hij geen gezondheidsfreak, in tegendeel zelfs. Mason houdt ervan om af en toe een drankje te doen wat soms nog wel eens kan uitlopen in een paar flessen. Ook bevindt de blonde jongen zich graag op feesten en gebruikt daar dan ook nog wel eens drugs. Als Mason eenmaal verliefd is gaat hij ook helemaal voor diegene. Jaloezie is één slechtere eigenschap van de jongen. Ooit is hij één keer zo kwaad geworden omdat een andere jongen zijn vriendin betastte dat hij de jongen in elkaar sloeg. Het slachtoffer moest met spoed naar het ziekenhuis en Mason zat drie dagen in de gevangenis. Toch zou hij voor zover hij weet wel wraak kunnen nemen mocht zijn vriendin vreemdgaan. Het feit dat hij zelf ook een keer is vreemdgegaan is iets dat zijn vriendin niet weet. Iets wat best wel tegenstrijdig is aangezien hij wilt dat mensen altijd eerlijk tegen hem zijn.

    Uiterlijk:
    Over Mason kan je veel dingen zeggen maar één ding is zeker, hij is zeker niet lelijk. De jongen heeft blond haar en mooie groene ogen. Mason heeft een redelijke lengte van 1,85 waar hij over het algemeen heel blij mee is. Vroeger was hij altijd wat aan de kleine kant maar toen hij eenmaal zijn groeispurt kreeg was dat al gauw voorbij. Het gene waar Mason het meest blij mee is van zijn lichaam is zijn buik. De jongen traint veel en dat is ook te zien. Hij heeft een sixpack wat bijna een eightpack is en armen als kanonnen. Dat wilt niet zeggen dat hij een enge indruk geeft. Eigenlijk juist totaal niet. Qua kleding is hij heel verschillend. De ene dag loopt hij in zijn jogginsbroek, andere dag in normale trui en de volgende dag loopt hij in pak. Wel vindt Mason het fijn om beanies te dragen zodat hij het niet al te koud krijgt.

    Extra:


    Mason is DJ in verschillende clubs en geeft veel om muziek. Ook heeft hij een hond genaamd Stella waar hij heel blij mee is.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Naam: Carmen Eve Bennett
    Bijnaam: Meestal noemt iedereen haar Car of Carm. Haar beste vriendin noemt haar Bennett.
    Leeftijd: 23, jarig op 17 November
    Nationaliteit: Geboren en getogen in Toronto, Canada, met een Canadese vader en een Amerikaanse moeder.
    Innerlijk: Carmen is heel uitbundig en wild en laat zich door niks tegenhouden. Ze doet waar zij zelf zin in heeft, waardoor ze al een aantal keer in de problemen is gekomen met de politie. Carmen kan enorm sarcastisch en onverschillig zijn, maar als ze echt om je geeft, laat ze het vaak genoeg merken. Carmen kan enorm jaloers worden, maar dat laat ze nooit weten. Ze confronteert mensen bijna nooit, tenzij ze dronken is, wat best vaak gebeurt. Carmen houdt ervan om te observeren en zo wraak te nemen, in plaats van face to face. Een ding waar Carmen niet tegen kan is liegen, ze is zelf ook ontzettend eerlijk. Dit heeft deels te maken met het feit dat haar vader haar moeder bedrogen heeft toen Carmen jonger was. Nu zijn haar ouders weer bij elkaar en gelukkig, maar Carmen heeft hem nooit echt vergeven for het bedrog.
    Uiterlijk: Carmen heeft een contrasterend uiterlijk. Ze heeft een bleke huid, met ontzettend donker haar en donkere ogen. Ze houdt van make-up en je ziet haar ook bijna niet zonder haar eye liner. Ze heeft een kleine tattoeage op haar pols, en eentje in haar nek. Carmen is ongeveer 1.60M en zou graag wat langer zijn. Ze kleedt zich bijna altijd in zwart en haar favoriete kledingstuk is haar leren broek.




    Extra: Carmen heeft een talent voor muziek. Ze speelt piano, drums en gitaar, en zingt. Het liefste zou ze muziek haar beroep maken, maar ze heeft moeite met de industrie doorbreken en werkt op het moment in een bar.

    Als er nog iets mist/verandert moet worden, hoor ik het graag. Ik ben trouwens ook weg dit weekend van Vrijdag-Maandag, ik weet niet zeker of ik heel veel internet zal hebben.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Isimat schreef:
    (...)

    I know right! Telkens denk ik, nee je kan echt niet iemand kiezen die er zo perfect uit ziet, maar toch kan ik het niet laten :3 !

    Haha, dat is heel erg begrijpelijk hoor! I didn't know the guy, but he looks very jummy :9~


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aaaaah dit programma ken ik! Vond ik altijd leuk om te kijken! Mag ik een vrouwelijke partner als deze vrij komt?

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 11:23 ]


    Faith is everything.

    Ik vul mijn vrouwelijk kandidaat vanavondmorgenavond in als het goed is. Heb het namelijk vandaag best druk met school.
    FC: Barbara Palvin

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 0:25 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Naam:


    Aria May Fields

    Bijnaam:
    Aria wordt vaak Ari genoemd of smurf door haar vrienden. Mede door het feit omdat ze niet echt lang is.

    Leeftijd:
    Het meisje is momenteel 21 en verjaard op 21 juni, de eerste dag van de zomer.

    Nationaliteit:
    Hoewel Aria haar hele leven in Amerika heeft gewoond is ze toch voor de helft Russisch. Dit is niet aan haar te merken en ook niet aan haar naam. De reden daarvan is omdat haar moeder Russisch is en haar vader Amerikaans. Aria heeft de achternaam van haar vader.

    Innerlijk:


    Als er iets is wat het meisje leuk vindt is het uitgaan. Feesten is haar grootste hobby en mensen noemen haar dan ook een feestbeest. Het probleem met Aria en feesten is, is dat ze soms nogal moeite heeft met haar grenzen kennen. Zo erg dat ze zich soms een avond stevig drinken niet kan herinneren. Het is al vaak voorgekomen dat Aria ergens dronken in de bosjes is geëindigd. Buiten dat is het nooit saai bij het meisje. Er gebeurt altijd wel iets grappigs of onverwachts in haar buurt. Als ze niet drinkt is Aria redelijk classy, al is zij de enige die zichzelf echt zo ziet. Sommige mensen zien haar als een slet omdat ze als ze drinkt Aria eigenlijk niets anders kan doen dan flirten. Zelfs al heeft ze een vriend flirt ze er nog steeds lekker op los. Al zou ze als ze zelf een relatie heeft niet zelf beginnen met flirten, maar vriendjes vinden het ook niet leuk als ze reageert op de acties. De brunette houdt veel van aandacht en staat ook graag in het middelpunt. Behalve als het gaat om slimme dingen aangezien Aria niet echt heel slim is. Wel heeft ze een jaar rechten gestudeerd maar is daarmee gestopt omdat ze eigenlijk nooit naar college ging. Aria kan als vriendinnetje een geweldig persoon zijn en ook als vriend maar toch durft ze mensen niet vaak in vertrouwen te nemen. Mede omdat mensen haar vertrouwen in het verleden nog al vaak hebben beschadigd. Aria komt soms nogal kort door de bocht en kan heel bot overkomen. Ze is een populair meisje en geeft veel om haar vrienden. Alleen zijn heeft ze altijd al moeilijk gevonden.


    Uiterlijk:
    [FC: Barbara Palvin] Aria is zeker een knap meisje en dat weet ze ook van zichzelf. De brunette kan uren naar zichzelf kijken en ziet haar ijdelheid ook als een zwak punt. Haar uiterlijk is belangrijk voor haar en daarom heeft ze bijna altijd make-up op. Eyeliner, mascara en wenkbrauwpotlood zijn haar favoriete en gebruikt ze elke ochtend. Aria is redelijk aan de kleine kant, 1.60 maar heeft daar zelf nooit een heel groot probleem mee gehad. Mede omdat ze zichzelf goed vindt zoals ze is maar ook omdat ze nu tenminste hakken kan dragen. Haar kledingkast bestaat vooral uit sexy en strakke kleding. Het liefst draagt ze een little black dress omdat ze dat het mooiste bij haar lichaam vindt staan. Dat komt vooral omdat de brunette rondingen op de juiste plekken heeft. Voor mannen is ze daarom ook interessant. Haar lange bruine haar draagt ze altijd los, omdat ze het anders teveel werk vindt. Aria heeft een navelpiercing en laat ook vaak haar buik zien.


    Extra:
    Aria werkt bij de Abercrombie en Fitch en werkt daar nu inmiddels al twee jaar lang met plezier.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 20:39 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead