• Stel: je bent hotel de botel, tot over je oren verliefd op je partner, maar er wordt je aangeboden mee te doen aan een spelshow in het zonnige Miami. Je verdient geld, simpelweg met opdrachten doen met je partner.
    Bij aankomst blijkt het echter niet zo mooi als de stelletjes hadden verwacht: ze worden uit elkaar gehaald, en een helft gaat naar huis. Ten minste, dat denkt de helft die achterblijft.
    De achterblijvende helft wordt naar een prachtige villa gebracht, waar ze oog in oog komen te staan met hun verleden: de kandidaten zijn elkaars ex. (Kandidaat A is bijvoorbeeld kandidaat B's ex, en kandidaat C is kandidaat D's ex.) . Met deze ex zullen ze de komende tijd doorbrengen: ze delen een kamer, en gaan samen op dates.
    Vanuit een bungalow niet veel verderop houden de mensen die 'naar huis' gingen de boel in de gaten. Ze kunnen hun partners volgen via camera's, microfoons en ze krijgen de keuze op welke date hun partners gaan.
    Met dit spel kan geld verdiend worden: een 'simpele' date als paintballen levert geen geld op, een cursus massage wel. Frustraties lopen op - als je je partner net het bed in hebt zien duiken met zijn/haar ex, is de kans groot dat je ze terug wilt pakken. Er kunnen dus ook relaties ontstaan in het spionerende huis.
    Aan het einde van de rit krijgen de kandidaten een keuze: gaan ze voor hun originele liefje, of keren ze terug naar hun ex? Deze vraag wordt ze niet zomaar gesteld: hij wordt ze gesteld door hun partner, die ze opbiecht dat diegene hem/haar al die tijd heeft gevolgd.
    Wat de kandidaten niet weten is dat ze, door voor hun ex te kiezen, een geldprijs mis zullen lopen, die op kan lopen tot tienduizenden euro's.


    Kandidaten:
    - Dumbledore Ryder Eduardo Matthias Santos / pagina 1
    - Heffron Kylie Victoria Jensen / pagina 1
    - Solangelo Jacob "Jake" Michael Trevor
    - Philia Hestia Lockwood / pagina 2
    - CaptainKush Aria May Fields
    - Balloo Matthew Samuel Williams

    Partners:
    - Isimat Jayden Tyler Maldino / pagina 3
    - Hollstein Carmen Eve Bennett / pagina 3
    - CaptainKush Mason James Woods / pagina 3
    - Caffeine Kendra Momsen
    - Freer Elizabeth Maggie Mayer / pagina 3
    - Raccoon Blake Cédric Hemmington

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Leeftijd van de kandidaten is tussen de 20 en 30.
    - Alsjeblieft, geen Mary Sue en Gary Stue.
    - 16+ mag, maar geef het aan, zodat mensen die het niet willen lezen het kunnen overslaan.
    - Ik maak de koppels, willekeurig. Ook de ex'en worden willekeurig gekozen, en ik zal je een 'geschiedenis' geven.
    - Houd mannen en vrouwen alsjeblieft gelijk.
    - Informatie/foto's over de locatie en de kamers en opdrachten volgt.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, daarna krijg je een berichtje. Als je aangeeft dat het niet lukt binnen 48 uur is dat ook prima.

    Voor eventuele vragen kun je altijd bij mij terecht, hier in het topic of in een PB/gastenboekbericht.
    Gebaseerd op The X-Effect van MTV.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 18:13 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Oeh, mag ik een vrouwelijke kandidaat?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mag ik een vrouwelijke kandidaat? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zet jullie erbij, dan staat er vanaf nu een stop op de vrouwelijke kandidaten!
    Ik kan altijd rollen toevoegen, maar we zien eerst wel of het storm loopt.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 21:34 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Mag ik even zeggen dat ik het leuk vind dat jij de exen + hun geschiedenis kiest? Ik vind dat leuk! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Mag ik even zeggen dat ik het leuk vind dat jij de exen + hun geschiedenis kiest? Ik vind dat leuk! c:


    Aw, dankjewel! Ik doe zelf niet mee denk ik, dus vandaar. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Naam
    Kylie Victoria Jensen
    Kylie: recht, nauw kanaal
    Victoria: veroveraar

    Bijnaam
    Voor de meeste mensen is het gewoon Kylie, maar door enkelen wordt dit afgekort tot "Ky" of "Lie".

    Leeftijd
    Kylie is 23 jaar jong. Ze is geboren op een mooie warme frisse lente ochtend in mei. Terwijl de vogeltjes floten liet zij haar ogen voor het eerst over de aarde glijden.

    Nationaliteit
    Kylies afkomsten zijn niet zo heel speciaal. De landen waar haar ouders en voorouders waren geen inheemse landen of landen waar je je met Engels niet verstaanbaar kan maken. Niet dat dat in Engeland, waar haar moeder vandaan komt en usa, waar haar vader vandaan komt. Zo apart is.

    Innerlijk
    Over het algemeen is Kylie een slim meisje. Ze bezit een goed stel hersenen, waarmee ze prima kan nadenken en slimme opmerkingen kan maken. Het probleem is echter dat ze hier niet echt gebruik van maakt. Je kan van haar de meest domme en ondoordachte opmerkingen verwachten. Dit is dan meer luiheid dan dat ze echt dom is. Dat ze wel slim is, is echter gebleken uit schooltoetsen en onderzoeken. Hier deed ze opmerkelijk genoeg wel erg haar best en haalde ze het beste uit zichzelf.
    Buiten dat ze niet altijd even goed nadenkt over wat ze zegt, doet ze dat ook niet echt over de dingen die ze doet. Velen mensen zullen haar beschrijven als een spontaan meisje; ze kan ieder moment iets totaal onverwachts doen. Ook zit hier een enorme impulsieviteit in. Ze gelooft snel dingen die haar positief gezind staan, zelfs als het te mooi klinkt om waar te zijn. Als ze hier wat langer over na zou denken, zou ze er al snel achterkomen dat het niet enkel regenbogen en vlinders zijn, maar dat er ook een donderwolk achter de zon schuilt. Maar dit doet ze dus niet.
    Het zal een zeldzaam moment zijn, wanneer je Kylie ziet als ze verdrietig of boos is. Haar gezicht wordt namelijk het overgrote deel van de tijd gesierd met een enorme glimlach. Ze lijkt altijd vrolijk te zijn. Ze houdt simpelweg gewoon niet van boos zijn en maakt van de grootste problemen een grapje. Dit pakt echter niet altijd positief uit.
    Ook is het best bijzonder als er iets serieus uit haar mond komt. Haar gedachten bestaan uit de vreemdste gedachten, waarvan ze niet schaamt om met andere te delen.
    Kylie is niet zo doelgericht. Wanneer iets niet lukt, zal ze snel opgeven; ook als het iets belangrijks is.
    Ook is ze niet bang om contact te maken met andere mensen en zeker ook niet van het andere geslacht. Relaties en flirten, beiden zijn dingen die niet ontkomen aan Kylie. Toch is ze geen slet die met iedere man iets neemt. Ze wil eerst wel betere kennis hebben van de persoon en echt iets in diegene zien. Wanneer dit niet het geval is, zal het alleen blijven bij flirten.
    Uiterlijk
    [FC: Behati Prinsloo]
    Hetgene wat iemand waarschijnlijk als eerste noemen wanneer ze wordt gevraagd Kylie te beschrijven, zullen ze waarschijnlijk iets zeggen over haar lengte. Dat ze erg lang is, of 'dat lange meisje', maar als ze precies moeten zeggen hoelang ze is, zullen de mensen die haar lengte weten, zeggen dat ze 1.78 is. DIt is echter niet de allerlangste lengte die er is voor een vrouw, maar toch is het niet iets gemiddeld en wordt ze bij de meeste mensen al snel lang gevonden.
    Ook zullen ze haar eerder beschrijven als slank dan als dik, mollig of gezet. Zelfs het woord mager kan voor haar in aanmerking komen. Ook tenger zou gebruikt kunnen worden. Haar benen, armen, vingers, hele lichaam is sprieterig. Soms maken mensen zelfs grapjes over dat de wind haar meezal nemen, maar Kylie kan er niet veel aandoen. Hoeveel ze ook eet, ze komt amper iets aan. Veel meisjes zouden hier een moord voor doen, maar Kylie is er niet zo heel blij mee. Het betekent voor haar ook dat ze achterloopt en misschien zelfs ontbreekt aan vrouwelijke rondingen. Bij het lingerie kopen, moet ze heel soms zelfs naar de kinderafdeling voor beginnende meisjes lopen, terwijl zij al overduidelijk uit de puberteit is.
    Kylie's huid heeft een blanke, lichte kleur. Deze is echter meestal lichtelijk getint omdat ze zoveel buiten is. De buitenmens in haar zorgt voor haar mooie kleurtje. Verder heeft Kylie geen sproeten en weinig moeder vlekken. Ook van pigmentvlekken of andere huidsziektes heeft ze geen last. Ze heeft echter wel een opvallend en kenmerkende moedervlek op de rechterkant van de hak van haar rechtervoet, maar dit weten niet veel mensen, mede omdat deze nu ook weer niet zoveel opvalt.
    Kylie's haar heeft een blonde kleur, wat niet erg apart is bij haar huidskleur. De kleur is haar natuurlijke kleur en verven is iets waar ze een afschuw voor heeft. Haar haar is echt een kenmerk aan haar. Mensen zien haar gewoon als blond meisje en zelf zou ze het ook erg wennen vinden als haar kapsel plots bijvoorbeeld bruin zou zijn. Haar haren vallen meestal steil over haar schouders, maar ze kan ook een ochtend wakkerworden, wanneer haar haar plots een aantal golfjes vertoond. Deze zijn echter niet uit te kammen, maar zakken tijdens de dag een beetje naar beneden. Hetzelfde gebeurt wanneer ze krullen met een krultang zet. Kylie's haar is erg dun en soms zelfs lichteloos futloos, waardoor krullen moeilijk blijven zitten in haar blonde haren.
    Veel mensen met een blanke huid en blonde haren zo licht als de hare, hebben ook lichte blonde wenkbrauwen, maar dat is iets wat niet kenmerkend is voor Kylie. Zij beschikt over opvallende lichtbruine wenkbrauwen, die haar voorhoofd sieren. Deze hebben een boogachtige vorm, maar hiervoor moet Kylie zeker iets voor doen, zoals overtollige haartjes epileren enzovoort.




    Extra

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 13:08 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Dumbledore schreef:
    Mag ik even zeggen dat ik het leuk vind dat jij de exen + hun geschiedenis kiest? Ik vind dat leuk! c:


    + Een reden waarom ik eigenlijk begin te twijfelen. . . Ik denk er over na. Hij lijkt me heel leuk.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mag ik een vrouwelijke kandidaat zodra die vrij komt?

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 22:01 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zou je me kunnen waarschuwen als er een vrouwelijke rol vrijkomt? (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Mag ik trouwens switchen naar een mannelijke kandidaat? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking





    “If evil had a laugh,
    she thought it would sound like mine”




    Naam: Ryder Eduardo Matthias Santos. Ryder kent eigenlijk geen bijnamen. Hij houdt totaal niet van koosnaampjes en zal er ook principieel niet naar luisteren. Hij is vernoemd naar zijn beide opa's, ondanks dat hij met geen van deze mannen een goede band heeft. Als je naar Ryder's achternaam kijkt, zul je denken dat hij ergens een Spaanse roots heeft. Dit is ook waar, maar dan praat je over generaties terug. De opa van Ryder's opa was een Spanjaard.
    Bijnaam: Ryder heeft een hekel aan bijnamen en zeker bijnamen die een afkorting van zijn naam zijn. Hij vindt het vreselijk om "Ryd" genoemd te worden, zoals zijn moeder vaak doet.
    Leeftijd: Ryder is drieëntwintig jaar oud, ook al ziet hij er niet zo uit. Vaak wordt hij jonger geschat omdat hij nog een vrij jong gezicht heeft. Hij is geboren op een koude winternacht, 11 januari om precies te zijn. Dit vond plaats in het jaar 1992.
    Nationaliteit: In principe is Ryder gewoon een Amerikaanse. Ergens ver terug in zijn familie zit een Spaanse herkomst, maar Ryder zou nooit zeggen dat hij één-zestiende Spaans is. Daar vindt hij het te weinig voor.
    Innerlijk: Ryder is het totaal pakket van een "bad boy". Hij ziet eruit als zo'n jongen en zo gedraagt hij zich ook. Het is moeilijk om tot de echte Ryder te komen, omdat je door een dikke laag van afstandelijkheid, arrogantie en botheid heen moet om tot de echte Ryder te komen. Ryder is een jongen die zich niet gemakkelijk laat peilen. Hij houdt ervan om mysterieus te blijven. Hij kan er echter niet tegen als hij anderen niet kan peilen, hij moet per se controle hebben over de situatie. Je kan dus goed aan hem merken dat hij niet erg losjes is. Hij is gestructureerd en denkt alles goed door. Hij zou nooit iets roekeloos doen. Verder heeft hij het erg met zichzelf getroffen. Hij vindt zichzelf qua karakter perfect. Je hoort hem echter minder of zijn uiterlijk, maar hij vindt zijn eigen karakter het beste van het beste. Hierdoor is hij erg arrogant. Hij maakt sarcastische opmerkingen naar anderen en vindt zichzelf overduidelijk beter. Over het algemeen is Ryder een intelligente jongen - iets wat hij ook graag laat merken. Hij verbetert mensen als ze iets fout doen en doet dit niet op een subtiele, behulpzame manier. Hij wijst je op een botte manier op je fouten en grijnst daar neerbuigend bij.
          Verder is Ryder een jongen die weet hoe hij mensen moet laten doen wat hij wil. Hij kan mensen goed manipuleren en gebruikt dit zowel bij vrouwen als mannen. Hij is goed in flirten, omdat hij altijd iets mysterieus over zich heeft. Hij is niet erg complimenteus maar laat het wel lijken alsof hij je erg leuk vindt. Het probleem is juist dat hij eigenlijk niemand goed genoeg voor zich vindt. Maar onder dit alles zit een gebroken jongen. Hij heeft een zware jeugd achter de rug en is hierdoor erg beschadigd. Zijn ouders zijn gescheiden toen zijn moeder zijn vader had bedrogen met de beste vriend van zijn vader. Ryder besloot als zesjarige jongen om bij zijn vader te gaan wonen, omdat hij zijn moeder nooit meer wilde zien. Algauw na de scheiding begon zijn vader met drinken en de beste man kon zijn agressie niet onder controle houden. Ryder werd bijna dagelijks geslagen en wilde bij zijn moeder gaan wonen. Zijn moeder wilde de jongen niet in haar huis hebben, omdat ze was hertrouwd en twee kinderen had gekregen. Ryder was niet welkom en moest in een onveilig huis leven. Het geweld ging door totdat Ryder dertien was. Zijn vader overleed toen hij dronken achter het stuur was gaan zitten. Ryder moest toen bij zijn moeder gaan wonen. Vanaf toen ging alles iets beter met hem, maar hij zal nooit open worden over zijn gevoelens. Toch zit er ergens een lieve jongen verborgen die naar boven wil komen, maar dat niet kan.
    Uiterlijk: Naast zijn badboy karakter heeft Ryder ook het uiterlijk van een rasechte badboy gestolen. Hij is ongeveer 1,85M lang en daarmee niet erg bijzonder. Hij torent niet boven iedereen uit, maar is ook zeker niet klein te noemen. Hij heeft een normale bouw. Hij is niet bepaald breed, maar heeft wel een gespierd lichaam. Hij heeft een opkomende six-pack en flinke armspieren. Ryder heeft donkerbruine haren die iedere dag weer anders vallen. Hij probeert het over te laten komen alsof hij niks met zijn haar doet en hierdoor vallen zijn haren vaak nonchalant rond zijn gezicht. Hij heeft liefelijke, bruine ogen die vaak veel voor elkaar krijgen. Zijn ogen zijn zijn geheime wapen. Ryder's kleding is te omschrijven als donker. Hij draagt graag een spijkerbroek met een lekker zittend shirt met daarover een zwart, leren jack. Deze leren jas is echt typerend voor Ryder.
    Extra: Ryder woont sinds zijn achttiende op zichzelf. Hij heeft een appartement midden in de stad en is hier tevreden mee. Veel is het niet, maar hij woont er alleen en dat is ook precies wat hij wil. Toch woont hij er niet helemaal alleen, want hij heeft sinds een paar maanden een hond: Sylvester. Ryder kwam erachter dat hij niet alleen kan leven, vandaar dat hij een hond had genomen. Hij zou het nooit toegeven, maar hij is veel om Sylvester gaan geven. Ryder doet niet aan sporten. Hij gaat af en toe eens hardlopen om zijn figuur op peil te houden, maar regelmatig sporten doet hij niet. Ondanks Ryder's nonchalante instelling is hij geen player te noemen. Hij loopt niet over vrouwen heen alsof het voorwerpen zijn, maar hij hecht dan ook niet veel waarde aan relaties. Dit komt omdat zijn ouders gescheiden zijn en hij in een illusie leeft dat de vrouw nooit trouw zal zijn.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 22:40 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dit wordt mijn eerste échte poging tot het maken van een bad boy. Ik hoop dat het lukt c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik een mannelijke kandidaat reserveren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sadventure schreef:
    (...)

    + Een reden waarom ik eigenlijk begin te twijfelen. . . Ik denk er over na. Hij lijkt me heel leuk.


    Voorkeuren en ideëen mogen altijd aangegeven worden, ik kan overal rekening mee houden'


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Philia schreef:
    Mag ik een vrouwelijke kandidaat zodra die vrij komt?


    Jij was de eerste, dus je hebt hem!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted