• Hallo iedereen!

    Het is al een hele tijd geleden dat ik hier online geweest ben maar ik heb een vraag.
    Mijn vriend woont bij mij in huis met mijn ouders en de hele boel. Nu willen we heel graag uit huis om op ons zelf te gaan wonen. We hebben al een paar huizen gezien en op gereageerd en vanmiddag heb ik uitgerekend hoeveel we ongeveer kwijt zijn en hoeveel we over houden. Naar ons idee houden we best wel veel geld over dus beiden hebben we het gevoel dat we iets vergeten, maar beiden weten niet wat dus wat ik wou vragen of jullie misschien nog iets weten wat er bij moet.

    Wat we al hebben:
    Huur
    Gas/water/licht
    WA, inboedel en zorgverzekeringen
    Boodschappen
    TV, internet en bellen
    Kosten voor mijn school
    Reiskosten
    Abonnement voor mobiel

    Als jullie nog iets weten graag

    Kusjes x


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Meubels? Dat is natuurlijk niet maandelijks, maar daar ben je wel een fortuin aan kwijt. Toiletspullen misschien? Shampoo, deo, etc.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Stroom?


    ~My Mind Is Free~

    Verhuiskosten, vervoer, voorzie ook in onverwachte kosten.

    Veel succes! :)


    What would Emma do?

    Vhagar schreef:
    Meubels? Dat is natuurlijk niet maandelijks, maar daar ben je wel een fortuin aan kwijt. Toiletspullen misschien? Shampoo, deo, etc.


    Meubels krijgen we via via van ouders en familie, en toiletspullen hebben we bij het etensgeld geregeld haha
    toch bedankt


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Kleding en andere persoonlijke uitgaven. Je wilt af en toe denk ik ook wel iets leuks doen.


    I am an idiot, I move.

    Spaargeld! Zou ik zeker meerekenen.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Onverwachte uitgave, ik weet niet of jullie een auto hebben, maar dat kost ook elke maand geld. Persoonlijke hygiëne, 'kleedgeld' om elke maand iets nieuws te kunnen kopen, of eens in de zoveel maanden dingen als een winterjas, winterschoenen, zomerschoenen, zomerjas, nieuw ondergoed/sokken.


    Your make-up is terrible

    Nog een tip trouwens. Kijk eens op http://www.nibud.nl. Daar staan een heleboel tips e.d.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 20:39 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    Nog een tip trouwens. Kijk eens op http://www.nibud.nl. Daar staan een heleboel tips e.d.


    Dankjewel! Dat is wel een hele handige site!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Heb je ook al gerekend of je nog dingen moet verbouwen en vloeren leggen encetra? Want dat kost ook geld, natuurlijk niet maandelijks maar in het begin wel natuurlijk.
    En zoals de rest al zegt: geld voor onverwachtse kosten (bv als de wasmachine opeens kapot gaat), kleedgeld, misschien nog de autoverzekering en wegenbelasting? Ik weet natuurlijk niet of jij of je vriend een auto hebben, maar daar moet je ook aan denken.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.