• Nou heb ik allemaal gehoord dat Justin een naakt foto heeft. Bekeek het zo en dacht dus dat mensen denken dat dit Justin is vanwege hetzelfde tattoo. Nou vind ik dat zelf nogal raar. Alsof iedereen niet hetzelfde tattoo heeft. Kan elke jongen zijn,
    Wat vinden jullie?
    mocht er al een topic over zijn. Dan mag dit best een slot op

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 19:55 ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    ... Niet iedereen heeft dezelfde tatoo.

    Nu betekent dat niet automatisch dat wat er ook op die foto staat iets te maken heeft met het welbekendste Canadese exportproduct, maar om nou te beweren dat iedereen dezelfde tatoo heeft... D:

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 19:56 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    ik vind het raar ....


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Mordin schreef:
    ... Niet iedereen heeft dezelfde tatoo.

    Nou jaa niet iedereen. Maar soms zie je wel een paar mensen met dezelfde tattoo.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Lol, oke dan. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    zal zijn fans leuk vinden. weer iets om op te gaan zitten kwijlen.


    -

    Jaymi schreef:
    (...)
    Nou jaa niet iedereen. Maar soms zie je wel een paar mensen met dezelfde tattoo.


    Jup. Geen idee wat voor tatoo dit is, maar de kans dat je iemand vind met dezelfde tatoo op dezelfde plaats en hetzelfde uiterlijk is nogal klein. Bovendien schijnt het in te zijn om 'per ongeluk' naaktfotos te laten lekken. Omdat mensen erover gaan praten en het leidt tot meer bekendheid en aandacht. Hoewel het meestal vrouwen zijn die da- oh, nevermind.

    Anyways, waarom is dit boeiend?


    quidquid excusatio prandium pro

    Dus .. waar is die foto dan ^^ ?


    To infinity and beyond •

    Het kan best een andere jongen zijn die op hem lijkt, misschien a look a like die dezelfde tattoo heeft. En als het Justin echt is, dan vind ik het niet echt interessant aangezien ik hem niet in zijn blootje hoef te zien.


    Physics is awesome

    Neyo schreef:
    Dus .. waar is die foto dan ^^ ?


    als ik me niet vergis mogen naaktfotos niet op quizlet. Links naar de foto ook niet.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    als ik me niet vergis mogen naaktfotos niet op quizlet. Links naar de foto ook niet.


    Dat is dan weer een beetje jammer. (no_chears)


    To infinity and beyond •

    Ik zou hem niet eens naakt willen zien..


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Neyo schreef:
    (...)

    Dat is dan weer een beetje jammer. (no_chears)


    Misschien op twitter? Of gewoon bij google misschien als je hem graag wil zien.


    Physics is awesome

    Mordin schreef:
    (...)

    als ik me niet vergis mogen naaktfotos niet op quizlet. Links naar de foto ook niet.


    Ik dacht al zoiets. Daarom heb ik die foto niet erop gezet. Anders krijg ik gelijk al op donder.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Neyo schreef:
    (...)

    Dat is dan weer een beetje jammer. (no_chears)


    Ik de foto zelf op tumblr gezien dusjaaaa


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Ew. Ik ben echt blij dat quizlet naaktfoto's verboden heeft. :'D


    26 - 02 - '16