• Hooi! (:

    Zoals de titel al verteld: Ik zoek een schrijf maatje om brieven mee te schrijven. Waarom? Onlangs ben ik begonnen met brieven schrijven naar een vriendin van me aan de andere kant van het land, maar het leek me eigenlijk wel leuk om het met meerdere mensen te doen. Want wie vind het nu niet leuk om post te versturen/krijgen?!
    Lijkt het je wat? Stuur me dan een berichtje of reageer in dit topic! ^^


    Natuurlijk is het wel handig dat je iets over mij weet en ik iets over jou. Plus ik heb wel een paar voorwaarden waarvan het fijn is als je daar aan voldoet.
    Zou je zelf ook iets over jezelf willen vertellen mocht je interesse hebben? ^^

    Eisen:


    - Je woont in Nederland (aangezien ik ook in Nederland en de post binnen eigen land goedkoper is).
    - Je mag brieven schrijven van je ouders (mocht je nog minderjarig zijn gok ik erop dat het wel handig is om je ouders te vertellen dat je met een (vreemde? Of toch niet?) persoon van Quizlet/het internet brieven gaat schrijven. Ook omdat ik dan jouw adres zal moeten hebben om iets terug te kunnen sturen.
    - Je schrijft ook terug. Hoeft niet per se de volgende dag al, maar als er na twee of drie brieven al niets meer komt is dat natuurlijk niet zo leuk.

    Info over mij:


          Hallo! ^^
          Tsja, wie ben ik? Laten we dat eens eventjes gaan bekijken. Eens zien, mijn naam is Yolanda. Op 2 December 1996 ben ik ter wereld gebracht, wat mij nu 18 jaar maakt. Ik woon nog thuis bij mijn ouders en heb een zus die gelukkig al op zichzelf woont. Mijn rijbewijs heb ik begin januari gehaald, woohoo!
    We hebben thuis meerdere huisdieren: 1 Hond (Sheila), 1 kitten (Loesje), 1 kat(->poes genaamd Snoepie) en 4 vogels.

    Ik ben accordeoniste van beroep en verdien hier mijn geld mee. Naar school ga ik niet meer.
    Qua hobby's is het natuurlijk zo dat accordeon spelen een hobby van me is. Daarnaast vind ik het ook leuk om met Sheila te wandelen, te schrijven, tekenen (maar dat doe ik niet veel) en Quizlet natuurlijk ook. Ook het meeten van internetvrienden vind ik reuze leuk! Mits er een treinkaartjesactie is wat de reis niet al te duur maakt. :p
          Ik woon in een cafe, maar zo vaak zijn we niet open. Momenteel alleen op de donderdag en vrijdag en eens in de maand hebben we op zondag een darttoernooi. Op de donderdag en vrijdag zijn we ook eigenlijk alleen open voor het darten, maar als iemand dan toch in het cafe komen wil zonder te darten kan dat natuurlijk ook.
          Pfoe, wat zal ik nog meer vertellen? Mijn lievelingskleur is rood, de reuzenpanda is mijn favoriete dier. Mijn hondje probeert steeds mijn badeend te stelen en mijn kamer is één grote puinzooi die ik nog aan het opruimen ben. Slapen vind ik een geweldig iets om te doen en maandag is mijn favoriete dag van de week doordat ik dan naar Apeldoorn ga voor accordeonles en in de avond orkest. Betekend wel dat ik echt de hele dag van huis ben en pas weer tegen middernacht thuis kom.
    Mijn handschrift lijkt wel dat van een dokter, maar gelukkig valt het wel te lezen. Ik ben een Potterhead en NCIS is mijn lievelingsserie om te kijken samen met Switched at Birth.


    Nu heb ik geen idee meer wat ik over mijzelf schrijven zal, dus is het jouw beurt! Tell me something about yourself!
    Mochten er overigens meerdere mensen zijn die wel met mij willen schrijven, dan zal ik er één (misschien twee) uitkiezen. ^^
    Fijne dag verder!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 19:21 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tylan schreef:
    En dan woon je net in België... pff


    Sorry... :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Sorry... :x


    Achja, ik spreek je hier en op facebook enz (:


    16 - 09 - '17

    Je hebt m'n adres (wbw)


    26 - 02 - '16

    @Sylvie
    Jaa, dat is waar!

    @Erieka
    En jij de mijne (wbw) -SmileyDieIkNietHeb :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •