• nou ik had inspiratie voor un nieuwe serie, dus ik dagt laat ik dr uns een maken, het verhaal staat al op mn pc, maar ik heb hm nog niet op Q gezet,..dus pleas lees dit ff en zeg of ht een goed idee is of niet en of hij orgineel is:P

    mijn nieuwe serie gaat over tokio hotel, het is 2010 en bill is uit tokio hotel gestapt!
    bill als solo artiest loopt niet echt lekker, maar de overblijfselen van tokio hotel nog minder! ze hebben nu al een jaar geen zanger meer, hun platen label heeft hun ook laten vallen en ze hebben eigelijk niets meer.

    totdat een klein beginnend platenlabeltje hun een contrakt aanbied. het is een nederlandse platenlabel, van een muziek winkel. de overige bandleden van tokio hotel zijn zo wanhopig dat ze het doen. ze komen naar nederland, leren ook nederlands, zoeken een nieuwe zanger(es) nemen een nieuw album op en wachten af.

    het platenlabel is van 2 mannen die ook een muziek winkel hebben, de music machine. daar had jij vorg jaar stage gelopen, ondertussen heb je daar ook een vaste baan, samen met nog een andere medewerker. leroy hij is die hard gabber.

    zo is beetje de roode draad en hooft info en zo..natuurlijk weet ik nog niet presies wat dr allemaal in komt he:P

    maar is ht orgineel of niet??:S

    Ik vind het wel origineel!
    Zeker op Quizlet zetten!


    I need you like a heart needs a beat

    Het is Break up, niet brake up.


    It's all for you, my butterfly.

    Als je hem op quizlet zet ga ik hem volgen ! XD


    BLABLABLA

    Toe maar x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.