• Against The worship
    _____________________________________

    Een lange tijd was het al, volgens leden van de SHIELD -- duidelijk dat Hydra verslagen was, allang. Maar nadat eruit gekomen was dat Hydra toch nog bleek te bestaan - en dan wel binnen in SHIELD - weet niemand wie te vertrouwen is en wie niet. Hoe gaat SHIELD dit oplossen? En wat gebeurt er verder?

    Invullijstje:
    - Naam -
    - Leeftijd (minimum leeftijd van 22 jaar) -
    - Innerlijk -
    - Uiterlijk (met Foto) -
    - SHIELD of HYDRA agent? -
    - Level -
    - Geschiedenis -
    - Relaties -
    - Extra -


    Rollen:
    SHIELD:
    Tijdelijke stop op vrouwelijke SHIELD agentes!
    - Gereserveerd ~ Sabaism
    - Gereserveerd ~ Phortion
    - Gereserveerd ~ Quivers

    - Gereserveerd ~Perconte

    HYDRA:
    - Gereserveerd ~ Bain ~ Hydra spion
    -
    -
    -


    Regels:
    - Het woorden minimum is 200 woorden. Dit moet haalbaar zijn!
    - Hou het realistisch.
    - Geen perfecte personages.
    - Denk er goed aan of je mee wilt doen aan deze RPG.
    - Ruzies buiten het topic.
    - Geen mensen uit de film en ook geen faceclaims daarvan. Je kan wel doen dat je personage familie is van een van hun, maar hou het realistisch.
    - Alleen Sabaism en Perconte mogen nieuwe topics openen.

    Moeite met het kiezen van een level? KLIK!

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 20:37 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    MT :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Mag ik een shield agent, vrouw reserveren?

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 16:04 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    Mag ik een shield agent, vrouw reserveren?


    Ja. Ik zet je erbij


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    •••••
    The only heaven I'll sent to you, is when I'm alone with you
    •••••




    •••••
    So you can sharpen you knife and offer me a deathless death
    •••••

    Naam
          Elínor 'Elli' Årsla Sandström
    Leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Agent
    • SHIELD
    Level
    • 7
    Geschiedenis
    Relaties
    Who?
    Extra

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 15:53 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Oh Dangit, ik kan zeker geen SHIELD agente meer krijgen? :c


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Quivers schreef:
    Oh Dangit, ik kan zeker geen SHIELD agente meer krijgen? :c


    Ik denk nog net wel, maar dan komt er een tijdelijke stop op.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Perconte schreef:
    (...)

    Ik denk nog net wel, maar dan komt er een tijdelijke stop op.
    Yeash.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Quivers schreef:
    (...) Yeash.


    Ik zet je erbij!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    LILLITH VIVIANNE AMBER LENSHERR

    "Choices in life are difficult, they say. For me they aren't. I always pick the right ones."

    ______________________________________________________________________________________________________________________________



    ______________________________________________________________________________________________________________________________




    × L E E F T I J D ×
    Lillith heeft momenteel de leeftijd van zesentwintig bereikt, en is geboren op een frisse vijfentwintigste van Oktober.


    × A G E N T E ×
    Lillith mag haarzelf met trots een agente van SHIELD noemen.

    × L E V E L ×
    Lillith heeft momenteel Level 8 bereikt.

    × I N N E R L I J K ×

    Het eerste wat je aan Lillith zal merken zal haar intelligentie wel zijn. Haar volwassen manier van praten en haar ongelooflijk slimme opmerkingen doen haar intelligentie toch wel echt opvallen. Lillith is dan ook niet echt van de kleine kinder-spelletjes zoals Tikkertje of Verstoppertje. Nee, Lillith neemt liever deel aan Stratego of Cluedo. Spellen waar je bij na moet denken, geen spelletjes waarbij je als een kip zonder kop rond gaat rennen. Lillith is trots op haar hoge IQ, maar niet zó trots dat het egoïstisch wordt.
    Want nee, Lillith is totaal geen egoïstisch persoon. Wanneer ze ergens heel blij mee is zal je dit ook aan haar zien, maar ze zal er niet over opscheppen van dat haar dingen veel beter zijn dan die van anderen. Lillith vindt dat de mensheid gelijk is en dat men eerlijk moet zijn tegen elkaar. Echter is haar eerlijkheid soms niet even best, gezien Lillith toch nog vaak het 'leugentje om bestwil' in de strijd gooit. Ze is alleen wel altijd blij voor anderen, en wanneer jij iets hebt gekregen of hoog hebt gescoord zul je dan ook meteen 'wat leuk voor je!' uit haar mond horen, wat totaal niet sarcastisch bedoeld zal zijn.
    Want ook van sarcasme houdt Lillith niet. Ze houdt er totaal niet van als mensen dit soort opmerkingen maken, deze worden dan ook door haar gezien als chagrijnige, niet-geïnteresseerde rotopmerkingen, en ze háát het dan ook als mensen deze uitspreken tegenover elkaar. Een sarcastische opmerking zal je dan ook nooit uit haar mond horen komen, ook grotendeels omdat ze altijd aandachtig luistert naar anderen hun verhalen.
    Lillith is dan ook een erg geïnteresseerd, avontuurlijk type. Ze houdt ervan om nieuwe dingen te ontdekken en deze allemaal te bestuderen, maar ook van bijvoorbeeld naar de levensverhalen van anderen te luisteren -- mee te krijgen wat hun hebben meegekregen. Wanneer je al je shit even kwijt wil zal je dan ook altijd naar Lillith kunnen gaan, gezien je zeker weet dat ze weldegelijk naar je zal luisteren en er alles aan zal willen doen om je te helpen.
    Lillith is ook een ontzettend moedig type. Ze zal altijd doorgaan tot het bittere einde en alles doen om haar doel te bereiken. Het maakt haar niet uit wat de omstandigheden zijn, ze moet en ze zal doorgaan. Ook laat Lillith zich niet klein maken door de rotopmerkingen van anderen. Ze zal vaak net zo hard terugreageren, waardoor ze vaak de anderen hun monden snoert. Vaak heeft men dan ook het lef niet om haar te beledigen, gezien ze weten dat ze dan een mond vol keiharde, vooral ware en al helemaal 'dissende' opmerkingen terug zullen krijgen.
    Eén van de sterke kanten van Lillith zal ook absoluut keuzes maken zijn. Ze zal bij elke optie hard nadenken en uiteindelijk de, volgens haar, beste optie kiezen, die dan ook vaak de goede is. Ook in strategieën bedenken is Lillith een kei. Ze zal alles tot in het kleinste detail uitwerken, en is voor sommigen dan ook een perfectionist te noemen. Ze let altijd op het kleinste detail, en alles moet volgens haar perfect en in de perfecte volgorde staan.
    Tot slot is Lillith iemand die je ontzettend goed kan vertrouwen. Ze houdt er niet van om harten te breken, en is er dan ook kapot van als dit haar aan wordt gedaan. Neyiéhne is dan ook wel gevoelig te noemen. Verder kan je altijd bij Lillith terecht, samen met je diepste geheimen, en ze zal deze dan ook vierentwintig-zeven koesteren. Ze wil jou en je geheimen niks laten overkomen, en je geheimen zullen dan ook nooit worden doorverteld. Tenminste niet door haar.


    × U I T E R L I J K ×
    [FC: Lily Collins] Het eerste wat je aan Lillith zal opvallen zullen haar gitzwarte haren wel zijn. In deze haren zit een natuurlijke slag, en de lengte komt tot net iets onder haar borsten. Ze laat deze het liefst los hangen, al ze ze toch vaak vast heeft zitten.
    Haar amandelvormige ogen hebben een oceaanblauwe kleur, en deze lijken recht door je heen te kijken -- wat je doordringende ogen noemt. Haar kijkers worden omringt door een mooie, volle, van nature lange laag wimpers die evenals haar haren een gitzwarte kleur hebben. Deze hebben dan ook nóóit een laagje mascara nodig.
    Haar wangen en volle lippen hebben beiden een zalmroze kleur, en wanneer Lillith lacht zal er een hagelwit, volmaakt gebit tevorschijn komen, evenals lichte kuiltjes in haar wangen. Haar huid lijkt een combinatie van porselein en marmer te zijn, het heeft een sneeuwwitte kleur en is ontzettend soepel en zacht -- wat niet aan haar zeepjes licht.
    Wat haar lichaam betreft is Lillith maar een dun, tenger maar vooral breekbaar meisje. Ze heeft totaal geen spieren, maar is wel ontzettend lenig te noemen. Ook door haar lange benen heeft Lillith een snelheid en een conditie waar je haast u tegen kan zeggen, en ook door haar benen heeft Lillith de lengte van honderdachtenzeventig centimeter bereikt -- waarmee ze bij sommigen groot en sommigen klein over zal komen.


    × G E S C H I E D E N I S ×
    Komt.

    × R E L A T I E S ×
    Who wants?

    × E X T R A ×
    Al vanaf kleins-af-aan zingt Lillith, en door de vele jaren van oefenen is haar stem steeds verder gevorderd, waardoor Lillith nu dus de stem van een nachtegaal heeft. Zingen doet ze dan ook met alle liefde en plezier.
    Ook is Lillith een tweeling samen met haar tweelingbroer ... en samen zijn ze de lievelingskinderen van de welbekende Erik Lensherr. Van hem heeft ze dan ook de gave van MetaalManipulatie geërfd.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 17:07 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either



    Erich Mathias Cillin Lensherr
    •Erich - Altijd machitg heerser • Duits
    •Mathias - geschenk van God • Duits
    •Cillin - Oorlog • Iers
    •Lensherr - Onbekend • Duits


    - Leeftijd -
    Zesentwintig, geboren op 25 oktober

    - Innerlijk -
    Erich heeft een zeer duistere humor. Hij is daarbij ook zeer sarcastisch, en hij is zeker niet bang om zijn mening te vertellen. Hij staat vaak standvastig achter zijn mening, en laat daarbij duidelijke argumenten horen. Hij is zeker niet bang om te vechten voor mensen van wie hij houdt, het zit in zijn aard om dat te doen. Erich is afstandelijk, en hij vertrouwt mensen niet snel. Ook een lieverdje is hij zeker niet, hij is echt niet bang om iemand te slaan als het nodig is. Zodra hij je in je hart heeft genomen beschermt hij je met heel zijn hart en helpt hij je waar hij kan. Hij blijft kalm in stressvolle situaties en gaat daarmee ook zorgvuldig om. Hij is erg kil en koeltjes, en zoals eerder gezegd houdt hij van duistere humor.
    Erich is zeker niet een man van woorden en al helemaal niet van emotie. Het liefst kropt hij alles op. Hij zoekt soms ook graag de eenzaamheid op om rustig te worden en even afgezonderd te zijn van de wereld. Als Erich zich ergens op richt moet hij het afmaken, hij is dus heel erg taakgericht. Hij trekt zich ook niets aan van wat anderen zeggen en hij is onafhankelijk van aard. Hij is ook een doorzetter die altijd zijn doelen nastreeft tot hij het bereikt heeft. Hij kiest eerder wraak boven gerechtigheid en achtervolgt je tot de poorten van de hel en verder als je hem of iemand van wie hij houdt pijn doet.
    Toch houdt Erich zeker wel van een grapje, alleen niet de hele tijd door. Hij weet wanneer hij serieus moet zijn, een grapje tussen het werk door kan, maar dan moet er daarna serieus weer verder gewerkt worden.

    - Uiterlijk -
    (Faceclaim: Rick Gomez)

    - SHIELD of HYDRA agent? -

    - Level -
    Erichs level is 7.

    - Geschiedenis -

    - Relaties -

    - Extra -

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 20:26 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Zijn er nog mensen die mee willen doen? Ik zou het jammer vinden als deze RPG nu al dood liep...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mag ik de kleinzoon van Peggy Carter?


    Bowties were never Cooler

    Ik moet helaas toegeven dat ik het bijzonder moeilijk vind een origineel karakter voor deze rpg te creëeren :/


    We've lived in the shadows for far too long.

    @Bain Natuurlijk! Hydra of SHIELD?

    @Phortion Waarom? Misschien kan ik je helpen?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wel, ik heb het uiterlijk en de geschiedenis had ik ook vrij snel. Maar ik kan geen originele manier bedenken waar op ze shield agent is geworden.
    En ik wilde een karakter dat eerder bij shield zat vanwege haar intelligentie dan haar geweldige vechttechniek, maar ik weet nou niet bepaald of dat origineel is. En welk level ze dan zou moeten hebben.


    We've lived in the shadows for far too long.