• Ik wil ook emo worden lijkt me coowl ik heb me haar zwart geverfd maar de emo's op school kunnen me niet accepteren moet ik me soms snijden om erbij te horen PLZ helpME

    Why wil je er zo graag bij horen snijden is gwn kut


    I Got My Party Tonight<33

    LollyTJES schreef:
    Why wil je er zo graag bij horen snijden is gwn kut
    heb je er ervaring me zo ja deel het met me desnoods in pm

    oke, dat is best .. ik weet niet? :Y)


    ooit zul je zien hoeveel pijn je mij hebt aangedaan..

    Knul.
    Pas op hier krijg je veel negatieve reacties op van Quizletters.

    Maar, SNIJ JEZELF NIET! Dat is wel grote onzin. Blijf bij je eigen stijl, je hoeft er niet bij te horen bij die kneuzen. Maar als emo je stijl is, dan doe je dat, maar ga jezelf niet snijden!


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnage schreef:
    Knul.
    Pas op hier krijg je veel negatieve reacties op van Quizletters.

    Maar, SNIJ JEZELF NIET! Dat is wel grote onzin. Blijf bij je eigen stijl, je hoeft er niet bij te horen bij die kneuzen. Maar als emo je stijl is, dan doe je dat, maar ga jezelf niet snijden!
    okee ik respecteer je menig:Y)

    Ik hoop dat mensen hier toch met respect op reageren.
    Hou 't in de gaten

    Wat carnage zegt daarom zij ik snijden is kut
    Maar waarom wil je bij de emo's horen?


    I Got My Party Tonight<33

    Je hebt wel gelijk, want zo krijg je veel negatieve reacties, maarja. Je moet gewoon allemaal zelf weten wat je gaat doen, maar als je je gaat snijden is niet zon slim idee, want dan hoor je er niet meteen bij ofzo :Y) Zo zie ik het, je hoeft niet echt voor die ventjes te gaan veranderen!


    ooit zul je zien hoeveel pijn je mij hebt aangedaan..

    ik vind de stijl gewoon cool

    EmoDikzak schreef:
    ik vind de stijl gewoon cool
    Ja, daar hebben we geen bezwaar tegen ^^ (Hoop ik toch, ik tenminste niet) Iedereen eigen stijl. Je mag gerust een emo-stijl hebben, maar alsjeblieft, Snij je niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    EmoDikzak schreef:
    ik vind de stijl gewoon cool

    Hmm ja je moet oppassen dat je stijl en lifestyle niet door elkaar haalt he ;)
    De emo cultuur opzich is vrij negatief, en je kunt je gewoon 't beste bij de kleren houden.
    In dat geval, zoek gewoon foto's op vna wat jij cool vind, en zoek die kleding in de winkels.
    Wat betreft erbij horen..
    Ja, dat gaat of gaat niet. Maar je hoeft toch niet met emo's om te gaan om je zo te kleden? ;)

    Ik weet niet echt wat het verschil tussen emo e scene is maar het lijkt op elkaar maar snijden moet je gwn niet gaan als je er niet bij mag omdat je jezelf niet snijdt hoor er dan niet bij dat moet je zoiezo echt niet doen daar verpest je je halve leven mee


    I Got My Party Tonight<33

    nee maar op school noemen ze me ook al wemo(wanabe emo)

    als je zo graag emo wilt zijn kleed je dan als emo maar ga je echt niet snijden dat is echt dom


    I'm your biggest night mare

    EmoDikzak schreef:
    nee maar op school noemen ze me ook al wemo(wanabe emo)
    Pff.. dat vind ik ook nergens op slaan. Als je jezelf emo noemt, of emo wilt zijn ben je meteen wannabe. Negeer hun, met hun moet je niet omgaan. Kijk hoe ze al tegen je doen! Neem lekker je emo stijl qua kleren en haren, en trek niks van hun aan. Ga gewoon met dezelfde mensen om met waarmee je nu mee om gaat.


    I live for the applause, you will die for it.