George Weasley
Leo zei dat het leuk gaat worden- iets met opening van het seizoen- dus je gaat gewoon. Dat kan je niet missen door een saai avondje met mij huiswerk te maken. Daarnaast gaat waarschijnlijk iedereen die je kent er heen. Dus je moet er heen.
Ik zuchtte en haalde nutteloos mijn schouderd op voordat ik me naar Umbridge wierp die de lokaal in kwam lopen.
Boeken op tafel en toverstokken weg..
En met dat haalde ze haar toverstok tevoorschijn en negon met het krijtje allemaal instructies op jet bord te schrijven, tot er plotselinf een harde knal kwam waarna er iets in het lucht ontplofte en iedereen om zich heen keek.. en Umbridge naar onze tafel toe.
Meneer Saunders
wat zei ik aan het begin van de les..
Oh, serieus? Denkt ze serieus dat Camp het heeft gedaan??
..Dat we de instructies over moesten nemen..
Daarvoor
ja, ze denkt dat echt..
..dat we onze boeken moesten voornemen en onze toverstokken weg..
..Juist, meneer Saunders. Toverstok weg. Het valt onder ongeoorloofd magie gebruik binnen mijn klas; vanavond verwacht ik je op míjn kamer. Misschien dat de bericht dan goed doordringt
Dat stom wijf..
Ik- ik toverde niet eens wat
Misschien nog een avondje erbij voor uw grote mond. Twintig punten aftrek voor Gryffindor. U kunt gaan..
ik heb helemaal niks gedaan.. voor het eerdt klonk Campbell woest waardoor ik hem geamuseerd toekeek tot Umbridge naar het deur sijnde en campbell zijn spullen in ging pakken om vervolgens richting het deur stampvoette.
humhumen.
Stik toch in je eigen slijm.. en met dat trok Campbell zijn stok tevoorschijn en creëerde een donkere wolk die aan het plafond hing waar er meteen donderslagen en regendruppels uit stroomden. Verbaasd keek ik nog toe hoe Campbell de deur achter zich met een harde klap sloot en staarde nog naar al de, voornamelijk meisjes studenten die schreeuwen van hun plek sprongen. Ik kon het niet laten en begon te lachem voordat ik ook de klaslokaal uit storndez net als de vele andere studenten en haalde Campbell nog net in.
'Dat was on-gelofelijk Campbell Saunders! Ik weet niet of ik trots moet zijn of bang, maar in iedergeval niet boos.' Zei ik met een knipoog.
'En Campbell; ik verbied je om naar haar kantoor te gaan. Ik bedoel; je hebt niets gedaan dus hoef je er niet heen te gaan. Negeer het; laat haar maar lekker wachten.' Zei ik bog voordat ik mijn tas weer over mijn schouder gooide en de VTZK boek van Campbell oppakte.
'Ik breng je boek wel even terug naar de leerlingenkamer toe, en misschien vind ik daar de twee spijbelaars ook nog. Probeer je haar niet te doden tot ik terug kom Camp?' Zei ik dan voordat ik nog een snelle kus tegen zijn wang aan drukte en richting de leerlingenkamer toe beende.
(Je kent George; hou houd van zulke badass dingen x'])
Toen ik eenmaal de leringenkamer in liep, gooide ik mijn schooltas tegen het kastje aan en staarde naar Leo die op het bank zat, met zijn handen in zijn haren.
'Heei, Leo. Weet jij waar je mede spijbelaar is of- waarom ben je überhaupt niet in de lessen?'
Leo keek weer op en kwam opstaan waarna hij heftig met zijn hoofd schudde.
'Fred is een wrak.' Siste hij dan. Ik fronste mijn voorhoofd en kwam voor hem staan.
'Wat bedoel je, wat is er gebeurd?'
'Hij stormde maar de leerlinfenkamer in; hij was verdrietig. Ik- ik denk dat Ralf het met Fred heeft uitgemaakt.'
Ik keek Leo nog even neutraal aan tor zijn woorden in me doordrongen en ik hem met grote ogen aankeek.
'Serieus? Hoezo?' Vroef ik dan verder en Leo schudde weer met zijn hoofd.
'Ik- ik..'
'Leo..?'
Doordringend keek ik hem aan en deed een stap naar zijn richting toe.
'Wat heb je gedaan?'
'Niets- niets! Fred kuste mij, een beetje intiem en- en Ralf zag dat. Ik- ik deed niets.. echt waar niets!'
Geschrokken, verbaasd en woesr keek ik Leo aan die me smekend aankeek en steeds herhaalde dat hij niets gedaan had. Fred, mijn evenbeeld is vreemd gegaan terwijl Ralf er bij stond. Ik weet echt niet om wie ik nu verdrietig moest zijn, Fred of Ralf.
'Verdomme..' siste ik en beende richting de trappenhuis toe.
'Nee; George, laat hem,' hoorde ik Leo roepen maar ik ging maar door, tot Leo ook achter mij aan kwam rennen. Ik negeerde hem totaan toen hij zwakke pogingen waagde om mij tegen te kunnen houden waardoor we kater samen de slaapkamers binnen kwamen stormen en ik vol afschuw toekeek hoe Fred een fles tot de bodem leegdronk.
'Verdomme Fred,' siste ik nogmaals en stampvoette naar zijn richting toe om de fles uit zijn hand weg te smijten en greep naar zijn graap om hem overeibd te trekken.
'Alcohol; Fred NEE! Om welke domme reden dan ook..ben je sserieus vreemd gegaan?' Vroeg ik dan col afschuwinf waarna Leo ook erbij kwam staan.
'George, ga alsjeblieft weg.. laat hem.'
'Laat hem? Hij is mijn broer en Ralf is mijn vriend!' Riep ik woest naar Leo die maar met zijn hoofd schudde.
Saving people, hunting things, the family business デ--▸