• Mijn week begon alles behalve goed. Ik voelde me slecht en het liep op een gegeven moment zo op dat ik de huisarts heb gebeld. Die zei dat ik contact moet leggen met de organisatie waar ik nu nog zit, maar omdat ik aan het wisselen ben - en dat doe ik met een reden! - ligt dat nogal ingewikkeld. Hoe dan ook, voor komende maandag staat er een afspraak. Hopelijk krijg ik niet weer hetzelfde praatje als altijd: "Ik zie dat het niet zo goed met je gaat, dus we schroeven me medicijnendosis maar een beetje op"
    Alsof dat nog niet erg genoeg was, besloot op een dinsdagmorgen mijn lieve Sennheiser te sterven. Het arme ding leed aan kabelbreuk en was onherstelbaar kapot. Tevens voelde ik me slecht, omdat ik mijn koptelefoon nodig heb om mij af te zonderen van de wereld als alles me te druk wordt. Ook heb ik wat meningsverschillen met mijn vriend gehad, die ook niet geweldig in z'n vel zat, maar dat is allemaal goed gekomen.

    Maar als je dacht dat dit topic enkel negatief zou zijn, heb je het bij het verkeerde eind! :Y)

    Er zijn namelijk ook een hoop leuke dingen gebeurd. De overleden Sennheiser is vervangen door een fancy rode JBL koptelefoon. Zo'n exemplaar:



    Ik heb onder andere dit leuke shirt gehaald:



    Gisteren was ik naar een speciale dag over autisme en daar mocht ik bloemen uitdelen. Voor ik het wist, had iemand mij zijn bos bloemen in de hand gedrukt onder het nom dat ik het meer verdiende.



    En als klap op de vuurpijl: mijn foto op aluminium is binnen gekomen. Ook hier zit een heel verhaal achter. Toen ik me erg slecht voelde, besloot ik te kijken tussen oude aankopen van mij in de hoop het blije gevoel terug te krijgen dat ik toen had. Ik keek toevallig tussen mijn order voor mijn camera en op een gegeven moment zag mijn moeder, die ook toevallig even meekeek, dat er een kortingsvoucher tussen stond. Ik had alles van mijn camera bewaard, alle boekjes en dergelijke, en toen ben ik gaan zoeken. Ik trof helaas een verlopen voucher aan, maar toen ik met de klantenservice belde wilden ze wel een uitzondering voor me maken. <3



    En alsof dat nog niet genoeg is, ga ik morgen samen met mijn vriend uit eten. Ik noem mezelf nu officieel een gelukkig mens. Mijn week begon zo slecht en kijk wat ik nu heb! (:

    I'm so happy I could cry! Wie is er nog meer blij? Deel het gerust hier! Deel de blijheid c;


    26 - 02 - '16

    Woo, ik ben blij voor je. Mijn week was ook niet echt geweldig. Ik was mijn oplader van mijn laptop vergeten mee te nemen naar kot en daar kwam ik pas achter toen mijn laptop helemaal leeg was en ik ben lichtjes verkouden.. Maar ik ben een dag eerder naar huis kunnen komen en zit nu lekker te leren, en er zijn nog andere leuke dingen gebeurd deze week. Dus, ik weet hoe je je voelt. (flower)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ah wat fijn man! En wat ontzettend lief van diegene die de bloemen aan jou gaf omdat je het meer verdiende :3

    Trees schreef:
    Ah wat fijn man! En wat ontzettend lief van diegene die de bloemen aan jou gaf omdat je het meer verdiende :3


    The truth is out there.

    Dat is geweldig :'D! Echt ontzettend lief van de persoon die jouw die bloemen gaf!

    Mijn week kon beter. Ik heb het hartstikke druk en ik ben lekker verkouden. Maar er is wel een klein beetje last van mijn schouders gevallen. Ik heb een proef toets(je) wiskunde gehad en ik dacht echt dat ik het zeer slecht had gemaakt, maar het viel eigenlijk best wel mee ^^. Waarschijnlijk genoeg zelfs voor een voldoende. Nu weet ik wat ik wel fout heb gedaan en meer aandacht nodig heb. Ik weet nu ook dat ik een kans heb om het tentamen in één keer te halen, ondanks dat ik het vreselijk moeilijk vind c:.


    Seasons will change, but I shall remain

    Er mag nog iets leuks op de lijst:

    Mijn overstap van zorgorganisatie-ding is gestart; er staan drie afspraken gepland de komende twee maanden. Een intake-, een onderzoek- en een adviesgesprek. Ik ben erg blij. De organisatie waar ik nu in zit, is namelijk echt bagger.


    26 - 02 - '16

    Zo zie je maar, na regen komt zonneschijn ;)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Mijn blijheid is dat ik ook weer thuis ben van kot! Mijn huisgenoten zijn schatten eersteklas, maar soms ben ik het daar ook wel een beetje zat (cool) Bovendien morgen shoppen met ma!

    Trees schreef:
    Ah wat fijn man! En wat ontzettend lief van diegene die de bloemen aan jou gaf omdat je het meer verdiende :3


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ah, daar ben ik blij om Erieka (: En dat shirt staat je superleuk. Veel plezier morgen!


    Tijd voor koffie.