• -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:20 ]

    Of je doet het gewoon lekker rustig aan. :Y) Die newbies lopen niet weg.


    Your make-up is terrible

    Ik krijg het de laatste tijd ook vaker, best vervelend als je gezellig aan het praten bent met iemand die snel reageert. Maar goed, verder stoor ik me er niet aan.


    16 - 09 - '17

    Hoe krijg je het voor elkaar dan? :'D
    Je hebt altijd nog pb. Onbeperkt!


    wat was dit ookalweer

    Vijf minuutjes wachten. Zo erg. (kitty)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik wist niet eens dat dat een regel was. :')

    Die limiet is ingesteld om het maken van reclame voor een deel tegen de gaan. Je kunt het dus inderdaad beter wat rustiger aan doen. (:

    Stylinsexual schreef:
    Hoe krijg je het voor elkaar dan? :'D
    Je hebt altijd nog pb. Onbeperkt!


    Bij privéberichten versturen, is er ook een limiet. c:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 18:47 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Die limiet is ingesteld om het maken van reclame voor een deel tegen de gaan. Je kunt het dus inderdaad beter wat rustiger aan doen. (:

    (...)

    Bij privéberichten versturen, is er ook een limiet. c:


    Oh lol, dan reageer ik wel heel traag. :'D


    wat was dit ookalweer

    Ik vind het geen erg strenge regel, eigenlijk. Als je dat nog losser maakt, heeft het weinig nut meer tegen spammers. Zoek een filmpje van honden in halloweenkostuums op YouTube en die vijf minuten zijn zo voorbij, en dan kun je weer vijf mensen een berichtje sturen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nu meen ik me ook te herinneren dat het ook was wanneer je meer dan 5 (identiek) dezelfde berichten wil sturen op 5 minuten (bij pb). Dat was vroeger zo, maar ik heb geen idee hoe het nu daarmee zit. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury