• Hallo! Ik loop al tijden rond met het probleem dat mijn haar zo onhandig lang is. Ik wil het graag kort laten knippen en wel naar zoiets:



    Dit ben ik:



    Doen of niet doen?


    26 - 02 - '16

    Ik heb mijn ouders overtuigd! Ik ga morgen een afspraak maken voor komende donderdag, of eerder, als dat mogelijk is.


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    That's exactly my point. Het is handig én mooi. Bovendien wil ik later werkzaam zijn in de horeca, dan is kort haar ideaal.


    Ik werk in de horeca (keuken) en ik heb haar tot aan mijn middel. Ik vind je haar wel mooi en het ziet er best mooi dik uit... Wel moet ik zeggen dat bij sommige vrouwen kort haar echt onwijs goed uit ziet; hoewel ik het niet bij jou specifiek kan voorstellen; ik zou je niet tegen houden maar ik vind je haar ook wel mooi zo (:

    Edit; mijn zin klonk raar bij; hoewel ik het bij jou niet specifiek kan voorstellen daarbij bedoel ik 'hoe kort jou staat.'

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 1:05 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Thunderstruck schreef:
    (...)
    Precies. In mijn broertje zijn natuurkunde boek stond de formule. Voor 20 centimeter haar ben je ongeveer een halfjaar verder. Maar ja, dat vind ik geen ramp. Alleen mijn ouders zijn er niet blij mee ;x

    Hoezo niet? Dit gaat hoogstwaarschijnlijk bot klinken, niet zo bedoelt, maar dat is dan het probleem van je ouders. Het is jouw keuze, jouw lichaam (haar), dus dan moeten ze het maar leren accepteren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leora schreef:
    (...)

    Ik werk in de horeca (keuken) en ik heb haar tot aan mijn middel. Ik vind je haar wel mooi en het ziet er best mooi dik uit... Wel moet ik zeggen dat bij sommige vrouwen kort haar echt onwijs goed uit ziet; hoewel ik het niet bij jou specifiek kan voorstellen; ik zou je niet tegen houden maar ik vind je haar ook wel mooi zo (:

    Edit; mijn zin klonk raar bij; hoewel ik het bij jou niet specifiek kan voorstellen daarbij bedoel ik 'hoe kort jou staat.'


    Mijn haar wordt langzaam ook een blok aan m'n been. Het groeide naar lang in een tijd dat ik het enorm moeilijk had. Ik wil die herinneringen letterlijk wegknippen uit mijn leven. Ik wil weer met een schone lei beginnen, ik wil mezelf verbeteren.


    26 - 02 - '16

    Sacramental schreef:
    (...)
    Hoezo niet? Dit gaat hoogstwaarschijnlijk bot klinken, niet zo bedoelt, maar dat is dan het probleem van je ouders. Het is jouw keuze, jouw lichaam (haar), dus dan moeten ze het maar leren accepteren.


    Dat is waar en dat heb ik ze uitgelegd. Nu staan ze achter mijn keuze.


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    Mijn haar wordt langzaam ook een blok aan m'n been. Het groeide naar lang in een tijd dat ik het enorm moeilijk had. Ik wil die herinneringen letterlijk wegknippen uit mijn leven. Ik wil weer met een schone lei beginnen, ik wil mezelf verbeteren.


    Sorry voor mijn mening dan; maar ik ben wel benieuwd nu hoe kort je gaat staan. ^^. Zelf omdat ik een mietje ben die dit nooit zou durven te doen :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Sorry voor mijn mening dan; maar ik ben wel benieuwd nu hoe kort je gaat staan. ^^. Zelf omdat ik een mietje ben die dit nooit zou durven te doen :'3


    Ik waardeer en respecteer je mening. Ik wilde enkel duidelijk maken dat ik het met een reden doe (:
    Ik ben zelf ook erg benieuwd.


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    (...)
    Dat is waar en dat heb ik ze uitgelegd. Nu staan ze achter mijn keuze.

    Geweldig, ik ben benieuwd en verwacht een foto! De reden die je ervoor hebt, vindt ik overigens ook mooi: een schone lei beginnen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind je haar zo leuker, maar het is wat jij wil

    Sacramental schreef:
    (...)
    Geweldig, ik ben benieuwd en verwacht een foto! De reden die je ervoor hebt, vindt ik overigens ook mooi: een schone lei beginnen.


    Ik maak sowieso nog een topic ;3


    26 - 02 - '16

    Nou, als het niet staat, groeit je haar toch weer aan. So, why not try and take the risk? (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    Nou, als het niet staat, groeit je haar toch weer aan. So, why not try and take the risk? (:


    Zo denk ik er dus ook over


    26 - 02 - '16

    Misschien kun je iemand vinden die dat haar bij een foto van jou kan fotoshoppen? Ik zeg ook maar wat.

    Ik denk dat het je wel staat, maar je moet dan denk ik wel zeker in je schoenen staan, want het valt wel op. Ik heb kort haar (die heel erg krulden x) ) gehad op mn 15e, het stond wel leuk, maar nu ik het weer halflang heb, denk ik, dat kapsel zou me leuker staan als ik nog wat ouder ben.

    Het staat wel heel stoer en vrouwelijk : D

    Ik denk dat dat bij jouw gezicht echt heel mooi gaat staan!


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat photoshoppen gaat 'm niet worden, denk ik. Mijn zus, die heel goed is met photoshop, heb ik al gevraagd, maar zoals ik al vermoedde geeft het dan geen realistisch beeld. Ik er gewoon voor. Als het niet bevalt, dan zie ik dat wel. Ik ben wel bereid om dat risico te nemen.


    26 - 02 - '16