• Hallo! Ik loop al tijden rond met het probleem dat mijn haar zo onhandig lang is. Ik wil het graag kort laten knippen en wel naar zoiets:



    Dit ben ik:



    Doen of niet doen?


    26 - 02 - '16

    Doen! Denk dat het je goed zal staan.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Het zou denk ik wel leuk staan c: Doen!


    El Diablo.

    Kan je anders een keer een pruik proberen op te doen om te kijken of het staat?
    Ik zal mijn mening niet geven, omdat ik geen idee heb of het wel of niet verstandig is om het te doen. Het is namelijk jouw haar. Ikzelf zou nooit mijn haar zo kort laten knippen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    CrissSquared schreef:
    Kan je anders een keer een pruik proberen op te doen om te kijken of het staat?
    Ik zal mijn mening niet geven, omdat ik geen idee heb of het wel of niet verstandig is om het te doen. Het is namelijk jouw haar. Ikzelf zou nooit mijn haar zo kort laten knippen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Waar moet ik dan een pruik vandaan halen zonder dat ik er een fortuin aan kwijt ben en dat het ook nog enigszins echt lijkt? ;x


    26 - 02 - '16

    CrissSquared schreef:
    Kan je anders een keer een pruik proberen op te doen om te kijken of het staat?
    Ik zal mijn mening niet geven, omdat ik geen idee heb of het wel of niet verstandig is om het te doen. Het is namelijk jouw haar. Ikzelf zou nooit mijn haar zo kort laten knippen.


    16 - 09 - '17

    Ik heb het allebei even goed bekeken en naar mijn mening zal het geweldig staan. Bovendien is het handig bij te houden en is het niet zo vervelend dat het telkens in de weg zit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik moet eerlijk zeggen dat een pruik denk ik niet veel uithaalt. Je eigen haar valt namelijk vaak anders dan je verwacht als je het eenmaal geknipt heb. Ik denk dat het je leuk zou staan, maar als ik jou was zou ik vooral op me intuïtie afgaan. En anders moet je vragen of de kapster/kapper het gewoon steeds iets korter wil knippen, zodat je altijd nog kan stoppen als het voor je gevoel te kort wordt, dat heeft mijn kapster ook gedaan. En ik geniet nog elke dag van het geen klitten hebben en geen haar in me gezicht hebben.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 22:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sacramental schreef:
    Ik heb het allebei even goed bekeken en naar mijn mening zal het geweldig staan. Bovendien is het handig bij te houden en is het niet zo vervelend dat het telkens in de weg zit.


    That's exactly my point. Het is handig én mooi. Bovendien wil ik later werkzaam zijn in de horeca, dan is kort haar ideaal.


    26 - 02 - '16

    Doen! Ik vind dat soort kapsels altijd zo tof en je zit er echt niet de rest van je leven aan vast. En als je het toch uiteindelijk niet zo mooi vindt, heb je altijd nog mutsen en zo om het een beetje te verstoppen :p
    Je hebt ook een mooi gezicht en grote, mooie ogen dus ik denk ook dat zo'n kapsel je gezicht mooi naar voren brengt. Al ben ik absoluut geen expert, dus dat zou je misschien aan een kapper kunnen vragen (:

    Haar groeit vanzelf wel weer aan, denk ik altijd maar. :'D
    Maar op zich hebben kappers altijd wel een goed beeld of het bij je gezicht staat of niet. Ik denk dat zij je waardevoller advies kunnen geven dan wij.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Doen! Ik heb mijn haar ook kort laten knippen en ik ben er zo blij mee!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik ga het zeker nog bij de kapper vragen, maar ik was ook nieuwsgierig naar jullie mening ;3


    26 - 02 - '16

    Jaa, ik denk dat je ogen, en vooral de kleur, er heeel mooi door uit zullen komen. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Jaa, ik denk dat je ogen, en vooral de kleur, er heeel mooi door uit zullen komen. ;3


    N'awwh! De haarkleur op de foto is trouwens wel warmer dan in de realiteit, doordat het licht niet optimaal was. Maar ja, ik was al meer op weg naar blond zeg maar.


    26 - 02 - '16