Ik kan me je gesoon niet voorstellen met kort haar. Ik probeer de hele tijd het haar van die vrouw op jouw heufd te plakken, maar het lukt niet.:W
Overigens durf ik geen uiterlijkmeningen te geven. Het kan je leuk staan, maar ik wil het ook niet op mijn geweten hebben dat je je mede door mijn advies slecht voelt.(:
Debbaut schreef:
Ik kan me je gesoon niet voorstellen met kort haar. Ik probeer de hele tijd het haar van die vrouw op jouw heufd te plakken, maar het lukt niet.:W
Overigens durf ik geen uiterlijkmeningen te geven. Het kan je leuk staan, maar ik wil het ook niet op mijn geweten hebben dat je je mede door mijn advies slecht voelt.(:
Ik heb het korter gehad, zoals hier:
En hier:
Dat wat ik nu wil is wel hele andere koek, natuurlijk.
Thunderstruck schreef:
(...)
That's exactly my point. Het is handig én mooi. Bovendien wil ik later werkzaam zijn in de horeca, dan is kort haar ideaal.
Er zijn mannen die zeuren over hoe onvrouwelijk kort haar is, maar ik vind het juist hartstikke stoer van de vrouw in kwestie. Niet iedereen durft het namelijk, maar het is gewoonweg handig en leuk. Gewoon doen! Bovendien groeit het weer aan, dus als je het (toch) niet iets vindt, is het geen ramp.
Sacramental schreef:
(...) Er zijn mannen die zeuren over hoe onvrouwelijk kort haar is, maar ik vind het juist hartstikke stoer van de vrouw in kwestie. Niet iedereen durft het namelijk, maar het is gewoonweg handig en leuk. Gewoon doen! Bovendien groeit het weer aan, dus als je het (toch) niet iets vindt, is het geen ramp.
Precies. In mijn broertje zijn natuurkunde boek stond de formule. Voor 20 centimeter haar ben je ongeveer een halfjaar verder. Maar ja, dat vind ik geen ramp. Alleen mijn ouders zijn er niet blij mee ;x
Precies. In mijn broertje zijn natuurkunde boek stond de formule. Voor 20 centimeter haar ben je ongeveer een halfjaar verder. Maar ja, dat vind ik geen ramp. Alleen mijn ouders zijn er niet blij mee ;x
Een half jaar?! Ik ben 3 jaar bezig voor die 20cm. Lol.
Ik vind dat kapsel persoonlijk niet zo, maar kort haar staat je wel denk ik ^^
Jij hebt een heel volwassen gezicht. Ik denk dat een kort kapsel jou dan ook heel fris zal staan en je nóg volwassener doet ogen. Waarschijnlijk oog je dan ook een stuk opener. (:
[ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 22:40 ]
"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."
Een half jaar?! Ik ben 3 jaar bezig voor die 20cm. Lol.
Ik vind dat kapsel persoonlijk niet zo, maar kort haar staat je wel denk ik ^^
Nou ja, het ligt er natuurlijk ook aan hoe dik je haar is en dergelijke. Maar volgens mij is die formule een gemiddelde. Bij mij gaat het wel zo snel namelijk.
Tigresse schreef:
Jij hebt een heel volwassen gezicht. Ik denk dat een kort kapsel jou dan ook heel fris zal staan en je nóg volwassener doet ogen. Waarschijnlijk oog je dan ook een stuk opener. (:
Daar heb je een goed punt. Ik heb ook het idee dat ik slomer oog door het lange haar.
Sacramental schreef: Ik heb het allebei even goed bekeken en naar mijn mening zal het geweldig staan. Bovendien is het handig bij te houden en is het niet zo vervelend dat het telkens in de weg zit.
Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.
I am sorry, maar ik denk niet dat het je leuk zal staan. Maar het is nog altijd jouw beslissing eh?! Het is namelijk jouw haar, dus jij zal het zelf leuk moeten vinden. Niet ik. Maar ik denk dus niet dat het je leuk zal staan. Sowry
Aldea schreef:
I am sorry, maar ik denk niet dat het je leuk zal staan. Maar het is nog altijd jouw beslissing eh?! Het is namelijk jouw haar, dus jij zal het zelf leuk moeten vinden. Niet ik. Maar ik denk dus niet dat het je leuk zal staan. Sowry
Dat snap ik ja. Ieder heeft een andere smaak, dus voel je er vooral niet rot over (;