• Gustav wou een rij auto inhalen, en verloor de macht over het stuur en reed tegen een opzetting.
    Daardoor kwam hij op de trambaan en de tram ramde zijn auto, waardoor hij weer terug kwam op de weg en nog twee auto's ramde.
    Katharina Kretzschmar (29) & Denny E. (29) waren ook betrokken bij het ongeluk en zaten in de andere auto.
    Iedereen is GELUKKIG lichtgewond geraakt en Gustav wordt waarschijnlijk een boete opgelegd voor het ongeluk.

    KIJK ZELF:

    http://www.bild.de/BILD/news/bild-english/celebrity-gossip/2008/11/05/tokio-hotel-drummer-gustav-schafer/crashes-car-into-tram.html


    Dit is mijn mening...!?

    26e topic
    ik hier zijn al zoveel topics van geweest .
    Zou er een Slotje opmogen ?

    Nee, This echt waar.. Wel zielig :(
    Maar ik heb dus gehoord van de 'vriendin' van Tom gehoord, dat hij weer uit het ziekenhuis is.(begin steeds meer te twijfelen of het toch niet echt is , de vriendin Tom verhaal want ik heb duidelijker foto's gezien)


    Tom and Georg could write a bad romance.

    het klopt ook wel allemaal .
    Maar zouden de EMA'S vanaaf doorgaan ?

    het klopt ook wel allemaal .
    Maar zouden de EMA'S vanaaf doorgaan ?


    Jaa
    maar of gustav erbij zal zijn weetik niet xD


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Het is echt waar want gisteren avond kwam het zelf nog op de nederlands t.v.!!

    -Trein ongeluk in Duitsland..

    dus!
    nogmaal geloof ik dat ook niet echt zo één,twee,drie maar er zijn bewijzen van!Anders zouden ze dat toch niet op de NEDERLANDSE EN DUITSE zenders uitzenden!?Of wel soms?

    Anyway; Beterschap Gusti!!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik denk dat dit een vuile roddel is ...


    Take My Hand Take A Breath ...

    wth?! Ö Geramd door een trein? Das nie te geloven dat die nog leeft toch?! Ö Gelukkig wel! =)

    nee door een TRAM

    van die slome dingen die over de weg rijden XD


    I solemny swear i am up to no good

    (...)
    nee door een TRAM

    van die slome dingen die over de weg rijden XD


    Sorry Het was wel een trein ik las het niet goed XD


    I solemny swear i am up to no good

    http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=38553&imagenr=3

    Staat nu op www.msn.com ^^ lol ik vind het eigenlijk wel komisch XD twee beroemdheden die in een auto-ongeluk terecht komen haha XD Het ongeluk gebeurde in Magdeburg, ofwel, TH IS WEER IN DUITSLAND. En daar ben ik blij mee ^^


    Life is hard and then we die

    :O Nou, in ieder geval leeft hy nog..


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    mein gott, ik had het net van een vriendin gehoord en huilde bijna Ö ik ben zo blij dat er die mensen niks erg overkomen is! Ö

    njaah..wat ik dan toch wel es wil weten o.O: roddel of echt?